protože nemám moc co na práci a roupama nevím co by, tak jsem si řekl že bych si třeba výhledově mohl pořídit nějaké vozítko. Rád bych se vešel do spotřeby cca 12-13l benzínu ve městě s klidnou nohou, asi by bylo fajn aby to bylo coupe a mělo to nějakou slušnou výbavu at se v tom jezdí příjemně v neposlední řadě pak aby to nějak slušně jelo, optimální by pak byli nějaké rozumné náklady na servis. Nechci to na ježdění na okruhu, ale když občas potřebuje člověk někam zajet.
Cenový strop bych viděl na cca 130 bez LPG a 150 včetně LPG, nájezd mám malý LPG se mě zaplatí nejdřív za rok/dva, ale to prosím neřešte. Možná tam plyn dám možná ne, ale chci na to mít rezervu.
Zatím jsem koukal, třeba na toto
MB CLK 240
MB CLK 200
BMW E46 330i
Naposledy editováno 30.10.2014 11:26:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
SLEEPER píše: 2LEKO> Tak to ja historii taky muzu, ale ta cenovka. 130RS.
Krom M3 e30/e36 by se mi libila i tahle 650i, ale v tomhle stanu to (pro me) nema smysl.
...tak origo 130 RS je "nezaplatitelná"...ale jiné "repliky" se dají udělat a sehnat za "normální" peníze a radost to udělá taky!
130 LR..cca 100 Ps..osobně se s tím vyblbnu dosyta! ..jasně ,pro většinu lidí to je nezajímavé auto
Naposledy editováno 03.11.2014 21:12:27
SVSkritek píše: Mno kdyby bylo tohle v kuzi, tak ta Imolarot by nebyla marna
Fizzer> Vcely, mouchy a cmelaky tu asi sbira kazdej
... a kdyby to bylo tak o pade levnější
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
2LEKO píše: ...tak origo 130 RS je "nezaplatitelná"...ale jiné "repliky" se dají udělat a sehnat za "normální" peníze a radost to udělá taky!
130 LR..cca 100 Ps..osobně se s tím vyblbnu dosyta! ..jasně ,pro většinu lidí to je nezajímavé auto
Tak pro mne je zajímavá tuze moc Pohrávám si s myšlenkou si něco podobného postavit, buď na bázi užovky (měi naši) nebo stovky/embéčka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
Ale nez toto, tak mnohem radeji starsi bawo e30/36, jak dela Assassin...
Ovsem jezdit vrchy/veteran rally to je fakt uplne jina zabava, nez to nekde obcas poslat bokem. To jsem chtel s favoritem, nez ho ukradli cmoudi a ten uz mel vse podstatne upraveno (podvozek, motor...).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
Ale zatím je to furt ve fázi klukovskejch snů, nakazil mě speedy kterej si je plní
Kdybys do toho fakt chtel jit, popr. nekdo jiny, urcite je dobre obratit se na mistra Fiedlera.
Vsechno sezene a se vsim poradi nebo i postavi celej zavodak, kdyz si to zaplatis...
Ale pokud to ma byt jen pro srandu, tak bych radeji volil toho bawora. Se skodovkou budes delat kouzla typu:
Snizena hlava, vyfrezonavy kanaly, vetsi (titanove) ventily, ostra vacka, odlehceny setrvacnik, T pisty, webery/sedry, komplet vyfuk. potrubi...a jsi na cca 130PS (zaklad beru motor 135L).
3 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu
Uz prave padaji k 300t a o moc niz asi uz dobre kusy nepujdou...
Akorat koukam, ze to video uz je pul roku stare, tak ho tam asi chvili maji
Naposledy editováno 04.11.2014 11:34:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
Ja bych se klidne taky nechal ukecat na M3, ale radeji e36 (3.2 236KW) a rozhodne zachovalej origo stav. Nez sezen takovy auto do 300.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
Spíš bych se asi bal toho SMG...
Naposledy editováno 04.11.2014 11:49:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
O SMG nic nevim, ale kdyz uz M3, tak bych radeji volil manual. To ale neznamena, ze s automatem nejde blbnout.
Hodim jen takovou vsuvku. Kdyz u automatu pustite plyn, nebrzdi vam tak silne motorem, jak u manualu. Coz se docela hodi pri jizde bokem. U manualu kdyz to preserete, musite krom pusteni plynu i vyslapnout spojku, jinak jdete do hodin, pac vam motor zabrzdi zadek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
Ačkoli BMW udává kombinovanou spotřebu 11,9 l/100 km, mám dlouhodobou spotřebu 10,5 litru na 100 km včetně projížděk po okruzích. Když jedu daleko klidným tempem po dálnici, spotřeba klesne i na 8,5 litru na 100 km. Dobrá, na okruhu si auto vezme tak pětadvacet litrů, ale to je jen chvilkový výdaj, který není neúnosný.
To jo, ale my máme hydroměnič. Ten se při puštění plynu přemostí, kvuli spotřebe a plachtí to.
Ale tohle je SMG. Coz je manual ale ovladany hydraulikou. A ten pochybu, ze pri pusteni plynu vyrazuje na neutral, nebo macka spojku. Ale nwm, nejel jsem v tom...
Naposledy editováno 04.11.2014 12:02:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
jinak po prepnuti na manulani volbu to nevyrazuje, az kdyz klesnou otacky nekde pod 1200.
SVSkritek píše: A co teda to M3. To by asi byl hodne velkej prusvih , coz ?
Uz prave padaji k 300t a o moc niz asi uz dobre kusy nepujdou...
Akorat koukam, ze to video uz je pul roku stare, tak ho tam asi chvili maji
Ta cena je dost podezřelá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
SLEEPER píše: SVSkritek> Vsak zrovna ja, "zavodnik ekorally" vim, jaky spotreby se daj udelat i s "nabusenym" motorem. Verim tomu, ze s tim okresky v poklidu budes jezdit za <9l/100 a taky si nalhavam, ze servis bude podobny (samo vyssi cena nahr. dilu), jak u klasicke e46, ale nevim, musis si to koupit, abysme byli chytrejsi.
jinak po prepnuti na manulani volbu to nevyrazuje, az kdyz klesnou otacky nekde pod 1200.
M54 a S54 není podobný ani vzdáleně, je to úplně jiná galaxie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
SVSkritek píše: A co teda to M3. To by asi byl hodne velkej prusvih , coz ?
Uz prave padaji k 300t a o moc niz asi uz dobre kusy nepujdou...
Akorat koukam, ze to video uz je pul roku stare, tak ho tam asi chvili maji
ten se vyradil ten fotograf
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
SLEEPER píše: FiZzeR> Nojo, tak ja ty motory rozebrany nemel/nevidel. Pro me brambora, jako bramobra (s velkou nadsazkou)...
... jako okud si to chceš nechat už nafurt a nebudeš v tom jezdit denně, není to žádná tragédie, spíš tam budou velký počáteční investice s kterejma počítat musíš, seřízení ventilů, repas vanosu (kterej je jinej -a problémovější- než u M54), repas chlazení (pumpa, termostat, expanzka), u smg synchrony (klidně co cca 50kkm), samozřejmě náplně, pak co je kde špatně na podvozku jako silentbloky čepy atd atd.
Naposledy editováno 04.11.2014 14:55:10
SLEEPER píše: SVSkritek> Verim tomu, ze s tim okresky v poklidu budes jezdit za <9l/100 a taky si nalhavam, ze servis bude podobny (samo vyssi cena nahr. dilu), jak u klasicke e46, ale nevim, musis si to koupit, abysme byli chytrejsi.
No asi si budu muset koupit nejakej barak a poradne se zadluzit, pac jinak se mi to tak dlouho bude vkradat na mysl, az to dopadne
Na motorce jsem stejne nikdy poradne neumel
Naposledy editováno 04.11.2014 22:52:28
1 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu
Ale kaslat na nejaky casy a zavodeni. Tohle by mi ke spokojenosti stacilo
Naposledy editováno 05.11.2014 21:35:08
btw řadový šestiválce nebo V10 E60 se chodí do garáže už jenom poslouchat
2 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu
Na spotřebáku tolik nezahučím s s nájezdem jakým mám za rok najedu tak 3-10k km takže olej max jednou za rok, gumy vydrží (zimní/letní) 4 sezony a bud tam dám plyn a nebo zkousnu při malém nájezdu benzín takže taky celkem pohoda.
Naposledy editováno 06.11.2014 08:34:26