KDYBY TO NĚKDO UPŘESNIL,nějak mi to uplně nesedí.Pochybuju že by to špagetáci tak nějak sekali jak v jawe dLe toho co je na skladu.
Jo a ještě jeden poznatk,ty novější od 2003 by měli mít svody s propojkou pod altíkeM,ale tu a tam se objeví z jakým si zaslepem.T o je jen napadení kutilem nebo?
Jo a ještě jdna drobnost,pokud měli první V11 slabší místa,jako třeba ta pružinka,nebo co si sem četl o odlévání oleje při "ostřejší axeleraci",ja vim vám pravověrným GUZZI tyhle věci příjdou bežné,ale pro mně v tomhle začátečníkovi bodne kde jaká drobnost.(Už jen obřad při výměne oleje,teda třeba blbnu,ale sundavá se při tom vana?Nebo jen klasika vypoušták a filtr/y)
Ps.přeci si nekoupím jako každý 2 bramboráka)
Díky Mára
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
startuje za jakéchkoliv podmínek, ať prší nebo je umytá, svítí, dobijí....
ještě ani jednou mě nikde nenechala a neřešil jsem žádnou závadu. je pravda že mě zlobí nějaké kontakt ve chcípáku na řiditku, stačí procvakat a zas v pořádku. a taky se mně pořád vibracema setřepává mínusové kontakt z baterky. ale naposledy jsem to přivázal a vypadá to už dobře
jinak mám rok 2001 a svody mám originál samostatně, propojení je přímo pod vypouštěcím šroubem z převodovky
a V11 ber- je to nejlepší guzza a guzza sama o sobě
klepe se to jak drahé pes, na kilometr je slyšet to ohv, je to dlouhý jak téden před véplató, váží to to co normální motorka aji se sajdou, baťůžek po hodině jízdy brečí, tobě upadávají kyčle, dlaně po delšíé jízdě máš umrtvený na dlouhou dobu dopředu, při každým ubrání plynu za sebou taháš prdel, ze zvuku v originálu rezonuje všechno kolem a když rychle pustíš spojku aji bez přidávání plynu, se třema škubnutíma do strany se to zvedne z volnoběhu na prdel takže si nemůžeš vybrat líp
Naposledy editováno 01.11.2014 23:58:31
2 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
hele kup si Bmw, Guzzi maj každou chvilku fatální poruchy.
viz: http://www.motorkar...mp;fid=76&pgr=85
http://www.motorkar...mp;fid=76&pgr=84
rozdíly najdeš : http://www.motorkar...?ft=140818&fid=6
Naposledy editováno 02.11.2014 08:50:00
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Vladimir píše: Ahoj,
hele kup si Bmw, Guzzi maj každou chvilku fatální poruchy.
viz: http://www.motorkar...mp;fid=76&pgr=85
http://www.motorkar...mp;fid=76&pgr=84
rozdíly najdeš : http://www.motorkar...18&fid=6 [/quote]
Přesně tak. Každou chvilku. Já měl za posledních 50tis km celou jednu. A to mám 8V, která měla prostě jednu věc blbě navrženou a výrobce mi to vyměnil za inovované a spolehlivé řešení. A V11 se tenhle problém vůbec netýká.
BMW je super spolehlivé. Tak určitě. Já se koukal jen na kardany:
Naposledy editováno 02.11.2014 09:25:53
ale to je asi i jedna z věcí co mně baví ,na to že ujedu za rok tak max 1000km
se vtom tu a tam rád štourám a ikdyž po BMW sem taky zvažoval,má ho muj kamoš a brattr a tak,nechci nějak doplnovat řadu,ikdyž jsu i cenově jinde,ale pro mně to je pro radost a ne jezdit jen jako tupý němčour nic proti nikomu a ničemu ono vše má své
Tudíš doufám že v tom poměru km a závad to nebude 1:1
konec koncu kdo je odkojen na jawa 50 tak tohle zná a přesto nedá na fichtla dopustit že
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
mimochodem ,těch 50tis KM .mi nahrálo,když koukám na inzerce V11 mají kupodivu stejě skoro najeto(30-40tis KM),náhoda NEBO záměr?
Třeba BMW se cca okolo 60tis KM teprve zajíždí,ikdyž často odejde ložisko na kardanu,nebo i umělcum nekerým spojka,ale to je asi taky jak a kdo stím jezdí že
mně když ze servisu odjíždí panáček 1nnááááááááá 2dvěěěěěěěěěěěěěěěě a motor je krásně studený,a předtím pan vypráví jak má moto rád a že si ji hejčká a tak dále.
no tak ty co ví to ví a ti co ne budou remcat to je koloběh,hlavně mír a úsměv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Markus.1 píše: seikos> díkes za reakci,hlavně to tu chlapci nechci brát jako válku světů,jen zabavu
mimochodem ,těch 50tis KM .mi nahrálo,když koukám na inzerce V11 mají kupodivu stejě skoro najeto(30-40tis KM),náhoda NEBO záměr?
Třeba BMW se cca okolo 60tis KM teprve zajíždí,ikdyž často odejde ložisko na kardanu,nebo i umělcum nekerým spojka,ale to je asi taky jak a kdo stím jezdí že
mně když ze servisu odjíždí panáček 1nnááááááááá 2dvěěěěěěěěěěěěěěěě a motor je krásně studený,a předtím pan vypráví jak má moto rád a že si ji hejčká a tak dále.
no tak ty co ví to ví a ti co ne budou remcat to je koloběh,hlavně mír a úsměv
Co se týče nájezdu 30-40, tak to není specifikum V11, ale obecně celého českého trhu se všemi motorkami.
hm to je už spíš na zamyšlení pro případné OUŘEDNÍKY dekra a podobně,než pro nás smrtelníky
Ale všeobecně řečeno nejde ani tak o KM jako oto který Pepík nebo Helmut či Giuseppe to měl v rukách že ano.
2 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
mě se líbila vždycky tahle lokomotiva a tak jsem si jí pořídil a neřešil jsem co o ní ostatní povídají ... a když mě jednou (možná) přestane bavit tak se s ní rozvedu
jurajda píše: vyser se na mouchy a když jsi se zamiloval tak si jí kup ... každá motorka, věc nebo i ženská má taky svoje mouchy ... a co se líbí tobě tak se určitě nebude líbit druhému ...
mě se líbila vždycky tahle lokomotiva a tak jsem si jí pořídil a neřešil jsem co o ní ostatní povídají ... a když mě jednou (možná) přestane bavit tak se s ní rozvedu
Konečně rozumný názor
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
JJ blbě navrhnuté zdvihátka ventilů u motoru A5.
Přesně před rokem jsem ZADŘEL motor v 16,000 km.Vyřešeno výměnou motoru za A8.
Pro neznalé - MG SPORT 1200 4V ma motor A5.Dnes si kooupíte 8V s novějším motorem.Obojí je Quatrovalvole - SOHC
V11 je OHV.
Naposledy editováno 02.11.2014 20:55:48
Muňos píše: seikos>
JJ blbě navrhnuté zdvihátka ventilů u motoru A5.
Přesně před rokem jsem ZADŘEL motor v 16,000 km.Vyřešeno výměnou motoru za A8.
Pro neznalé - MG SPORT 1200 4V ma motor A5.Dnes si kooupíte 8V s novějším motorem.Obojí je Quatrovalvole - SOHC
V11 je OHV.
MG je malosériový výrobce a spousta věcí je stále ve vývoji. Může se běžně stát, že máš motor v něčem prostě specifický
Bylo mě řečeno vada materiálu a pry jsem jel 240km/h .Možná na brzdě.Nikdo neví a řešení mě přišlo korektní.V neděli jsem zadřel, kamoš jel zrovna do Prahy-tak jel s dodávkou a motorkou.Mr.Weingartner ji posunul do Dingolfingu a zbytek se řešil tam.Akorát mě sralo znovu zajíždět Olejem to nebylo
Určitě to není u Guzzi časté a jsou renomované značky které mají taky problémy(rozvodový řetěz u VW, zadřené BMW K1300 atd...) je toho fůůůra svolaváček.
Jo a eště me nasrali taliáni s ložiskama zadní kyvky.Kdyby se nemontovalo Hyperpro,tak se to rozsype.
Jinak do Guzzin nebušte,bo syn ma KAWU Z750 a to jsou "pumpičky!"
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Motor z V11 je oproti tomu stará klasika, v podstatě už tady všechno bylo dříve na starších modelech, nová je jen převodovka. Nejsou to bezporuchové stroje, ale to už ke Guzzi tak nějak patří. Chce to najet na italskou vlnu, žádný problém není tak velký, aby se z toho člověk dlouho trápil.
3 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Zdravice z 3nce!
Co stojí taková "předělávka" z hrníčku na rolny v A spiritu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
1 reakcí na tento příspěvek Italské železo v detajlech(mouchy a přednosti)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |