Existuje nějaký způsob jak proměřit kotvu?Případně máte někdo radu jak postupovat v diagnostice?
1 reakcí na tento příspěvek Jak přeměřit startér skůtru?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přeměřit startér skůtru?
uz par desetileti jsem elektronik a ne blbej ale clovek se ma vzdycky nechat poucit!
Naposledy editováno 01.11.2014 15:49:16
sered píše: čoud> sdel mi prosim sladky tajemstvi jak merit starer skopem!
uz par desetileti jsem elektronik a ne blbej ale clovek se ma vzdycky nechat poucit!
Co třeba průběh proudu...špatný kontakt,kostra,plus..měřit se dá cokoliv. Proudové kleště na osciloskopu...to je věc.
Používám to spíš na alternátory, ale měřit se dá kde co.
Naposledy editováno 01.11.2014 19:45:37
1 reakcí na tento příspěvek Jak přeměřit startér skůtru?
1 reakcí na tento příspěvek Jak přeměřit startér skůtru?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přeměřit startér skůtru?
droud píše: pokud se ti startér jen líně převaluje a moc se mu nechce budou to nejspíš uhlíky dělalo mi to auto
pokud bude mít krátké uhlíky, nezatočí vůbec... nebo někdy zatočí a někdy ne, navíc by měl opálenou kotvu na rotoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přeměřit startér skůtru?
Anti píše: Cením si toho že semi snažíte pomoci.Nicméně jsem v prvním příspěvku psal,že uhlíky jsou příkladně obroušené,volné ve vedení,přítlak je v pořádku.Pro jistotu prohlédnu napojení lanek.
Máš v pohodě ložiska na rotoru? Není někde spoj s vysokým přechodovým odporem?
DucS píše: Máš v pohodě ložiska na rotoru? Není někde spoj s vysokým přechodovým odporem?
Ložiska jsem kontroloval.Obě mají minimální vůli.Spoj s odporem jsem vyloučil testem s autobaterií-napojil jsem ji přímo na startér.
Zkoušel jsem ho vyjmutý naprázdno-točí se jak drak,rychle,plynule.Budu se muset kouknout pod víko motoru,jestli se třeba někde nekříží volnoběžka případně nějaké vložené kolo.
1 reakcí na tento příspěvek Jak přeměřit startér skůtru?
U auta to občas dělaly opálené kontakty na vysouvací cívce, která po vysunutí pastorku teprve sepne, přivede proud na kotvu a roztočí startér až po zasunutí do soukolí. Bohužel dnes jsou ty cívky zpravidla zalisované a ke kontaktům se nejde dostat. Vyloučit se dá samozřejmě přemostěním.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přeměřit startér skůtru?
fidlimydli píše: Nevím jestli je to u motorek stejné, tam jsem startér rozebraný neměl, ale předpokládám, že princip je totožný.
U auta to občas dělaly opálené kontakty na vysouvací cívce, která po vysunutí pastorku teprve sepne, přivede proud na kotvu a roztočí startér až po zasunutí do soukolí. Bohužel dnes jsou ty cívky zpravidla zalisované a ke kontaktům se nejde dostat. Vyloučit se dá samozřejmě přemostěním.
na motorce není vysouvací cívka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přeměřit startér skůtru?
Dolph-cz píše: na motorce není vysouvací cívka
Ale JE! Treba Guzzi!!!
A co ukostření? Máš očištěný všechny příruby startéru aby se kosta dostala až k uhlíkům?
Takže je to volnoběžka.Dá se sice uvolnit tak,že se při pohybováním rukou chová jak má,ale pokud pustím startér,zasekne se.
Naposledy editováno 02.11.2014 10:41:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přeměřit startér skůtru?
sered píše: Ale JE! Treba Guzzi!!!
ale guzzi má motor z kombajnu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přeměřit startér skůtru?
sered píše: čoud> sdel mi prosim sladky tajemstvi jak merit starer skopem!
uz par desetileti jsem elektronik a ne blbej ale clovek se ma vzdycky nechat poucit!
Jak proud,tak i napětí.Něco je zde.