protože nemám moc co na práci a roupama nevím co by, tak jsem si řekl že bych si třeba výhledově mohl pořídit nějaké vozítko. Rád bych se vešel do spotřeby cca 12-13l benzínu ve městě s klidnou nohou, asi by bylo fajn aby to bylo coupe a mělo to nějakou slušnou výbavu at se v tom jezdí příjemně v neposlední řadě pak aby to nějak slušně jelo, optimální by pak byli nějaké rozumné náklady na servis. Nechci to na ježdění na okruhu, ale když občas potřebuje člověk někam zajet.
Cenový strop bych viděl na cca 130 bez LPG a 150 včetně LPG, nájezd mám malý LPG se mě zaplatí nejdřív za rok/dva, ale to prosím neřešte. Možná tam plyn dám možná ne, ale chci na to mít rezervu.
Zatím jsem koukal, třeba na toto
MB CLK 240
MB CLK 200
BMW E46 330i
Naposledy editováno 30.10.2014 11:26:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
assassin píše: Firecracker: musis si ujasnit co si predstavujes pod tim pojmem zabava - tady evidetne ma spousta lidi bere jako zabavny auto i to ktery vyrazi prvni na semaforech, projede zatackou rychleji nez obyc sedan a trochu zataci - pokud tohle staci tak muzes vzit klido xdrive .... Zadokolka ma specificky vlastnosti - je otazka jestli jenvyuzijes.
Kupe ma nejlepsi rozlozeni hmotnosti, sedan ma tuzsi karoserii... Kupicka jsou drazsi, sedana koupis v lepsim stavu s tim rozpoctem - zas si kupe drzi lip cenu...
Automat je fajn na bezny jezdeni ale se sportovnim zazitkem tak jak to beru ja to nema mnoho spolecneho - zvlast u te zadokolky...
Ale je fakt asi rozdil v tom co si kdo predstavuje pod tou "zabavou" a sportovni jizdou - presne jak rikal leko...
Vzhledem k tomu co jsem měl předtím by mě zábavná přišla asi i oktávka v TDI
Zadokolka by se mě samozřejme líbila víc, ale v reálu nebudu prostě často jezdit bokem a projíždět zatáčky driftem(teda né že by mě to občas nelákalo) ale nevím jestli to kvůli pár takovýmhle projetí za rok má smysl. Myslím, že mě pro začátek bude stačit když na semaforech vyrazím jako první a zatáčku projedu o něco rychleji. Spíš jsem to myslel tak jestli se ten pohon 4x4 a automat nesere.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
Londoner píše: Tohle jsem uplne prehlidnul..
Takze ty to palis 140 v levym, nekdo (vzhledem k cetnosti skodovek u nas to bude pravdepodobne skodovka) pospicha na obed a tak te problikne abys tam neparkoval a ty kouknes do zpetnyho a kdyz vidis oktavku tak si reknes "to teda ne!! mam bawo a nejaka octavka mne proste neda!!"a zacnes zavodit.....hmm slusny.....
Ja to chapu , jel jsem na moto v létě na Šumavu. Po D11 a pak D1. Nejdřív jsem chtěl šetřit síly a pneu na 350km cestu. A hned za HK mě dojel Rapid a mastil si to do Prahy tak pokrad okolo 200. Tak jsem se musel jak debil pul hodiny krčit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
SVSkritek píše: Ja to chapu , jel jsem na moto v létě na Šumavu. Po D11 a pak D1. Nejdřív jsem chtěl šetřit síly a pneu na 350km cestu. A hned za HK mě dojel Rapid a mastil si to do Prahy tak pokrad okolo 200. Tak jsem se musel jak debil pul hodiny krčit
A neusnul si u toho?
Firecracker píše: Vzhledem k tomu co jsem měl předtím by mě zábavná přišla asi i oktávka v TDI
Zadokolka by se mě samozřejme líbila víc, ale v reálu nebudu prostě často jezdit bokem a projíždět zatáčky driftem(teda né že by mě to občas nelákalo) ale nevím jestli to kvůli pár takovýmhle projetí za rok má smysl. Myslím, že mě pro začátek bude stačit když na semaforech vyrazím jako první a zatáčku projedu o něco rychleji. Spíš jsem to myslel tak jestli se ten pohon 4x4 a automat nesere.
Prvnich 200t ani vetsinou ne. To obycejne staci vymnenit v automatu olej a filtr, dat nova ramena. Jen ti tam prekazi 100kg navic a mas vetsi spotrebu, svetlou vysku, ojizdeji se predni pneu, mas mensi rejd a horsi rizeni apod...
Pak kdyz zacnou cvakat poloosy (origo po 14k), odejdou zase ramena, zjistis ze tlumice jsou na to akorat origo, nebo bilstein (stojej ke 20k). Tak budes brecet v koute...
Naposledy editováno 31.10.2014 12:23:45
Firecracker píše: Vzhledem k tomu co jsem měl předtím by mě zábavná přišla asi i oktávka v TDI
Zadokolka by se mě samozřejme líbila víc, ale v reálu nebudu prostě často jezdit bokem a projíždět zatáčky driftem(teda né že by mě to občas nelákalo) ale nevím jestli to kvůli pár takovýmhle projetí za rok má smysl. Myslím, že mě pro začátek bude stačit když na semaforech vyrazím jako první a zatáčku projedu o něco rychleji. Spíš jsem to myslel tak jestli se ten pohon 4x4 a automat nesere.
Jo taky to tak na mne pusobilo....v tom pripade chces jen neco co trochu jede/vypada a nesezralo te to na dilech/servisu. Takze bych vyradil vsechny sportaky, prefoukly nakupni tasky a kouknul do stredni/vyssi stredni tridy s nejakym vetsim benzinem.....stejne ti z toho nakonec vyleze ta E46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
Ja mel jen jednoho a uz nikdy vice. Ty jsi jich mel kolik???
1 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu
A jen lehkej off topic kdyz tu je par fandu do aut je picovina davat si na auto kola redukcni podlozku z ctyr sroubu na pet? Mate s tim nekdo zkusenosti?
WHTRDR píše: Vem neco stylovyho bazar datsun
A jen lehkej off topic kdyz tu je par fandu do aut je picovina davat si na auto kola redukcni podlozku z ctyr sroubu na pet? Mate s tim nekdo zkusenosti?
To normalne funguje - jen ta podlozka vychazi dost tlusta - takze ty kola musis vybrat s takovym et aby to fungovalo... A taky s tim bude problem na stk pripadne umi skrz podlozky prudit policajti
1 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu
Jedině starej mustang serie do roku 2001 (kterej je stejnej hnus velebnosti jako ten novej ročník) a "retro" 2004-2010 začina v přijatelnym stavu kolem 250K
Za 150K nema cenu o nějakym importu vůbec přemýšlet a veterana bez garáže typicky čecháčci přes par nocí zničej.
Teď mě ještě napadl Nissan 200sx, jede hezky, ale zas u něj je to trochu o vkusu majitele
StrejdaMortymer píše: Za 150K ameriku? Vůbec.
Jedině starej mustang serie do roku 2001 (kterej je stejnej hnus velebnosti jako ten novej ročník) a "retro" 2004-2010 začina v přijatelnym stavu kolem 250K
Za 150K nema cenu o nějakym importu vůbec přemýšlet a veterana bez garáže typicky čecháčci přes par nocí zničej.
Teď mě ještě napadl Nissan 200sx, jede hezky, ale zas u něj je to trochu o vkusu majitele
Naprosto souhlasím a co se týče Nissan 200sx tak se v inzerci téměř neprodává
2 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu
Firecracker píše: stále mě to vychází na BMW E46 jen to asi nebude vzhledem ke stavu a ceně asi kupe ale klidně i sedan asi bude trošku oříšek vybrat nějakou pěknou, ale vzhledem k tomu že na to nespěchám si ji asi nechám dovézt od známého z reichu
Nezapominej, ze prodejcum aut v Reichu se uz nerika Gruss Gott ale Sallam Walejkum
Firecracker píše: stále mě to vychází na BMW E46 jen to asi nebude vzhledem ke stavu a ceně asi kupe ale klidně i sedan asi bude trošku oříšek vybrat nějakou pěknou, ale vzhledem k tomu že na to nespěchám si ji asi nechám dovézt od známého z reichu
Spíš projeď tuzemský kluby, i z říše se dá dotáhnout popelnice hanebnýho stavu. Třeba martinus z e46.bmwklub.cz prej bude teď prodávat - viz (asi jen po přihlášení)
Naposledy editováno 31.10.2014 14:45:36
1 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu
1 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu
Tuto znam a už jednou jsem ji doporučoval. Stará uloženka, ale zase... pokud nemá garáž tak bych ji venku nenechaval.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
SLEEPER píše: Tak zrovna tobe se mi moc nechce verit, ze bys tam tu V12 6.0 nemel.
Ptam se na pycovinu, ale je velkej rozdil ve spotreba napr. u 745 vs 760?
..nevím,nemohu to porovnat..každý jezdí jinak a já asi nikdy 745 neřídil...V 12 6.0 544Ps, dálnice s rychlosti kolem 150 - 200 km/h..cca 13-16 l...ale kámoš s tím jel "normálním" tempem kolem 130 km/h pod 10 l...ale pár km po městě a je to v prdeli!
..a maximálka /omezovač/ cca 260 km/h, to jde kolem 4.200 ot/min.což je skutečně legrační a spotřeba okamžitá cca 22 l.
Naposledy editováno 31.10.2014 16:50:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
2LEKO píše:
..nevím,nemohu to porovnat..každý jezdí jinak a já asi nikdy 745 neřídil...V 12 6.0 544Ps, dálnice s rychlosti kolem 150 - 200 km/h..cca 13-16 l...ale kámoš s tím jel "normálním" tempem kolem 130 km/h pod 10 l...ale pár km po městě a je to v prdeli!
..a maximálka cca 260 km/h, to jde kolem 4.200 ot/min.což je skutečně legrační a spotřeba okamžitá cca 22 l.
čistě teoreticky: mohla by se ta elektronika vochcat aby to šlo vytočit do plnýchc, nebo to vytočit jde ale tacho prostě už víc neukazuje
_Milanek_ píše: čistě teoreticky: mohla by se ta elektronika vochcat aby to šlo vytočit do plnýchc, nebo to vytočit jde ale tacho prostě už víc neukazuje
..všechno jde ochcat..je to vidět na těch otáčkách,tam je rezerva veliká,ale ono i těch cca 260 km/h je mazec veliký a u nás málo kde použitelné...spíše je dobrý ten pocit akcelerace,zátahu a elasticity v těch rychlostech kolem cca 170 - 200 km/h...ale i na normální silnici nižší třídy při menších rychlostech....a autem někde mastit 300 km/h na naších silnicích,což i tady na foru se kdysi běžně tvrdilo,to už beru dost s rezervou.
Naposledy editováno 31.10.2014 16:55:55
Sedmu jsem chtel puvodne. Jsem si nalhaval, ze me to jako ridice uklidni, ale pak jsem objevil petku se stejnym motorem (V8 4.4) a kdyz je prilezitost (pekna zatacka), tak to poslu bokem. Je to prdel i kdyz u vetsiho auta clovek musi davat pozor na pretoceni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
tigerbou píše: tak audi tt je ryze sportovní auto...a seat leon cupra také není špatná volba ikdyž už to nebude ono..takže aby jses nevysypal tolik z peněz a chceš super sportvní auto tak jedině audi TT nic jiného za málo peněz neseženeš
Joo jinak u E30/E36 bych se bál abych nepropadl podvozkem jak to hnije nehorázně
TT a ryze sportovní auto oproti eRku Jenom tím, že to má dvoje dveře a vypadá jak odněkud z dálného východu?
Asi jako zábavu bych v ceně do 150ti viděl jako ideál Mazdu MX5, ale už to bude taky starší. Je lehká a sundavací střecha tomu dá trochu víc než obyč. kupé. Pak možná Toyota MR2 s toho co nemá střechu.
Se střechou bych spíš volil BMW, ale E46 za kilo/kilodvacet nebude asi moc hezká, spíš určitě a E36tek je hodně, ale starší a horší stavy, ale na zábavu a poměrem cena/výkon/náklady na opravu bude snesitelnější než E46. Z3 už taky bude mít něco za sebou.
MB na zábavu nevím. CLK je pořád spíš luxusnější než sportovní. Možná Opel Omega MV6, ale tam na spotřebu moc neuhraješ. Sice je to limuzína, ale zas by to dokázalo plnit i funkci obyč. auta a nejsou až tak moc drahý. Hlavně to má aspoň zadní náhon.
Opravovat po nákupu budeš muset každý. Je jedno co koupíš. Bohužel dle mého s tímto rozpočtem nepůjde koupit sportovní auto v pěkným stavu.
1 reakcí na tento příspěvek Autíčko pro zábavu
Ja dost koukal po tomhle modelu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autíčko pro zábavu
maras píše: TT a ryze sportovní auto oproti eRku Jenom tím, že to má dvoje dveře a vypadá jak odněkud z dálného východu?
tak v té cenové relaci jse mě zdá TT nejlepší auto...nehnije to, spolehlivý motor kterých je spoustu, poměrně dobré jízdní vlastnosti..sice má do r.v. 2005 pochybný image, ale to už je jen věc názoru ..co by jsi jako chtěl pořídit do 120 tis. zábavnějšího a spolehlivějšího a aby tě to nesežralo s pěněz?..nic jiného než TT v této hodnotě nevidím
Naposledy editováno 31.10.2014 20:52:55