koupil jsem si první slušné boty (Gaerne SG10) a přemýšlím, jak poštelovat řadičku. Mám dvě možnosti, jak to nastavit:
1) Nahoru řadím okrajem podrážky, který přečuhuje z boty a dolu normálně, jak jsem zvyklý.
2) Nahoru řadím normálně špičkou, ale dolů musím zvedat celou nohu.
První způsob je celkem v pohodě, ale nejsem si jist, jestli to podrážka dlouhdobě vydrží.
Ten druhý je dost naprd, obzvlášť dojížděni ke křižovatkám je až nebezpečné - se zvednutou pravou nohou
Možná je to blbá otázka, ale nemám zkušenosti, tak se ptám. Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Řazení v motokrosových botách
2 reakcí na tento příspěvek Řazení v motokrosových botách
obzvlášť dojížděni ke křižovatkám je až nebezpečné - se zvednutou pravou nohou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení v motokrosových botách
asi myslel ze kdyz levou nestaci podradit pred krizovatkou, tak zvedne pravou aby si ustrelil do kalhot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení v motokrosových botách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení v motokrosových botách
samxxx píše: Bramborovy_kral> Když je situace obzvlášť vypjatá, zvedám obě a vystupuji.
Tak jako sis vystoupil na profilovce
1 reakcí na tento příspěvek Řazení v motokrosových botách
a s vysokou spickou (vetsina vyrobcu) - s radickou o zub nahoru
Az ty novy boty rozhejbes, nohu ani zvedat nebudes muset...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řazení v motokrosových botách
Barney píše: sirr> Kdo ještě dělá MX boty s nízkou špičkou?
Bych na cenduro volil spíše něco takového:
http://www.revzilla.com/motorcycle/alpinestars-toucan-gtx-boots
Davos - to si kur ze boty povolej i v kotniku.Hlavne zalezi jaky mas,s kloubkem,bez, s botickou atd.
Po kazdym umyti je nastrikam v kloubu silkalem a vsechen plast a parada.
Jinak si myslim ze Mx boty jsou na offroud, na asfaltomrdani stacej kopacky nebo duchodky .
Nechapu proc na silnicni morku tahate takovy krapy?Aby se nevymknul kotnik o prerusovanou caru nebo co?
To je jak kdyby Cechmanek sel na nakup v betonech