paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přechod z CBR6RR. Co dál?
21.10.2014 v 12:27
Ahoj, právě prodávám svou šestku RRo a s tím přišla i otázka co dál? CBR je moje první motorka, kterou mám sezonu a půl a bohužel mi moc nesedla. Mohu porovnat jen s CBR1000RR a ZZR1400 s oběma se mi lépe rozjíždělo a celkově i celý průběh jízdy mi byl příjemnější. U nové moto bych si představovala oproti šestce vyšší výkon a větší nádrž. Navíc ideálně do 200kg a abych dosáhla při 170cm pohodlně oběma nohama na zem (popřípadě prosím o zkušenosti se snižováním motorky a zda-li je to problém). Vzhledově se mi líbí R1, ale budu ráda za další nápady a zkušenosti Děkuju

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 15:34 | Nahoru | #331

t_freedom píše: pro jakou ?

Že se hned nevyválim, nebo nepokáknu jak ty píšeš Teď sme naposledy v Sosně lítali ve dvou (s batůžkem) a bylo asi 15 stupňů, po zahřívacich třech kolech sem za to začal vcelku brát, že já drhnul stupačky a batůžek boty a gumy nic, drželi. Když sem na ně sáhnul po jízdě, lepily a byli krásně zahřáty. Nevěřím, že sportovně cestovni guma by se tak ohřála.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 15:36 | Nahoru | #332

RoumenS píše: Že se hned nevyválim, nebo nepokáknu jak ty píšeš Teď sme naposledy v Sosně lítali ve dvou (s batůžkem) a bylo asi 15 stupňů, po zahřívacich třech kolech sem za to začal vcelku brát, že já drhnul stupačky a batůžek boty a gumy nic, drželi. Když sem na ně sáhnul po jízdě, lepily a byli krásně zahřáty. Nevěřím, že sportovně cestovni guma by se tak ohřála.



spis by se ohrala jeste vic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 15:38 | Nahoru | #333

Veverčák píše: spis by se ohrala jeste vic

to si nemyslím Ale třeba jo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 15:39 | Nahoru | #334
RoumenS> viz podotek nademnou

právě že cestovky nejsou tak náchylný na zimu a nutný zahřejvání...

Zatímco třeba ty Metz K3 jsou tím vysloveně typický...sice sport guma jak fík, ale když ji nezahřeješ, klouže jak na ledu ...

proč by se jinak Rodasmart tavil... při 25°C a přepaloval... zatímco Rosso Corsa teprve začíná krásně žmolkovat ... obecně se touringy zahřejvají snadněji.
Nesmíš s těma lepivkama tolik věřit cat-nikitě... jak ti prodávala výhodně ty Micheliny ...protože ona potřebuje supr-dupr lepivky...

Naposledy editováno 23.10.2014 15:41:36

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 15:39 | Nahoru | #335

RoumenS píše: to si nemyslím Ale třeba jo



cestovni gumy se zahrejou prave uz pri nizsi teplote .. a extremni jizdou je prehrejes a pak zacnou klouzat

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 15:44 | Nahoru | #336
Docela zvláštní, že Sosnovou před tou poslední, bylo o fous tepleji a dva si tam hned z kraje na sportovně cestovních ustlali, ale to samozřejmě mohlo být i rukama. Dle mě ale spíš neměli právě zahřáto
Jinak asi budeš mít Veverčáku pravdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 15:49 | Nahoru | #337

t_freedom píše: RoumenS> viz podotek nademnou

právě že cestovky nejsou tak náchylný na zimu a nutný zahřejvání...

Zatímco třeba ty Metz K3 jsou tím vysloveně typický...sice sport guma jak fík, ale když ji nezahřeješ, klouže jak na ledu ...

proč by se jinak Rodasmart tavil... při 25°C a přepaloval... zatímco Rosso Corsa teprve začíná krásně žmolkovat ... obecně se touringy zahřejvají snadněji.
Nesmíš s těma lepivkama tolik věřit cat-nikitě... jak ti prodávala výhodně ty Micheliny ...protože ona potřebuje supr-dupr lepivky...


Ale taky ty Mischelliny nebyli uplně špatný, i když občas právě v Sosně klouzli i zahřátý, hlavně teda mizeli před očima, ty 2CT co mam teď jsou ale řekl bych o 100% lepší, prostě drží. Jinak věřím, že se ty sportovně cestovni pŕí opravdu rychlé jízdě začnou rychle přehřívat a pak nedrží. Rosso Corsy sem nejezdil, nemůžu soudit.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 15:56 | Nahoru | #338

RoumenS píše: Docela zvláštní, že Sosnovou před tou poslední, bylo o fous tepleji a dva si tam hned z kraje na sportovně cestovních ustlali, ale to samozřejmě mohlo být i rukama. Dle mě ale spíš neměli právě zahřáto
Jinak asi budeš mít Veverčáku pravdu.



spadnout se da z ruznych duvodu, ale jak to psal tusim Elfmen, gentleman o svych chybach pomlci a svede to na techniku (pripadne jine neovlivnitelne okolnosti, pridano mnou )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 16:00 | Nahoru | #339
RoumenS> Rosso Corsy měly u mě nejlepší nájezd ... 5000-5500km...a byly pro "mrdala" v Mostě jako já úplně supr ...až příliš ... měl jsem jednou celou sadu a tyhle bačkory jsou na silnici i na okruh pro amatéra asi best co jsem jezdil... jen ta cena sadu pod 7tCZk( zadek pod 4700CZK) šlo koupit jen těžce.
Zatímco Roadsmarta jsem na zadek od Hamletta kupoval poprvé za 2400 a naprodruhý za 2600CZK... a 7tkm vydrží

Výbornej kompromis s tvarem a vlastnostma Corsy byl Metz M5 interact ... ten šel za 4300-4500CZK sehnat ...

Zajímá to Enie ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 16:42 | Nahoru | #340
RoumenS> tahal sem z jara v sosnovy stupacky pri zhruba 13-15 stupnich, ani naznak nervozity. Ano, na vyjezdu sem jim nedaval coud zamerne, ale asi by ho snesly relativne dobre. Ty gumy sou fakt skvely na podzimni/jarni jezdeni. DRzej prakticky hned, co vyjedes. To, ze si kuci ustlali, bych nesvadel vubec na gumy.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 16:47 | Nahoru | #341
t_freedom> Jo, ty ceny . RS sem kupoval loni na podzim za tusim ze 5200 sadu, jakozto vyprodej a najel sem na znacky +- 9 (jenom duba v podstate) Ale uzival sem si je az do bezvzorku - a vysledek krasnejch 13 nechapu. Ted mam SS2 za 6800 Ale papuce to budou asi luxusni no...

Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 17:06 | Nahoru | #342
Měli jste už ty metzelery M7 pod zadkem ?

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 17:34 | Nahoru | #343
Pěkně si tady tokátě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 17:45 | Nahoru | #344
PokyXX> pod si taky potokat Furt mas angely? Nebo uz brousis neco jinyho?

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 17:58 | Nahoru | #345
dejf.> Nemám důvod měnit angely a zkoušet něco novýho na tu moji turistiku mi to úplně stačí limitují mně spíš kapoty než gumy

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 19:05 | Nahoru | #346

dejf. píše: RoumenS> tahal sem z jara v sosnovy stupacky pri zhruba 13-15 stupnich, ani naznak nervozity. Ano, na vyjezdu sem jim nedaval coud zamerne, ale asi by ho snesly relativne dobre. Ty gumy sou fakt skvely na podzimni/jarni jezdeni. DRzej prakticky hned, co vyjedes. To, ze si kuci ustlali, bych nesvadel vubec na gumy.

Vzhledem k tomu, ze padli v prvnich 2 az 4 kolech, bych to pricital prave nezahratym gumam. Jiny duvod me nenapada, protoze tou dobou rikal kazdej, ze se to klouze, dokud nezahrejes. Ale jinak nemam duvod neverit vasi spokojenosti, jen rikam, ze ja zatim proste verim sportovnim gumam.

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 20:47 | Nahoru | #347
Kašlu na to, koupim si to SUVčko

Ne, díky za typy, kritiku a z mého pohledu to uzavírám..
P.S. To zranění, které mám napsané v profilu nebylo z motorky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 21:18 | Nahoru | #348
Enie> tak ze co to nakonec bude?

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

23.10.2014 v 22:30 | Nahoru | #349
RoumenS> Výsledkem je seznam motorek, které bych si ráda vyzkoušela a která to vyhraje... To uvidíš příští rok na Dubý..

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

24.10.2014 v 08:40 | Nahoru | #350
Aprilia RSV4 je drobnější moto a jede jak píchlá svině. Ale taky víc žere.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

24.10.2014 v 08:53 | Nahoru | #351

t_freedom píše: RoumenS> viz podotek nademnou

právě že cestovky nejsou tak náchylný na zimu a nutný zahřejvání...

Zatímco třeba ty Metz K3 jsou tím vysloveně typický...sice sport guma jak fík, ale když ji nezahřeješ, klouže jak na ledu ...

proč by se jinak Rodasmart tavil... při 25°C a přepaloval... zatímco Rosso Corsa teprve začíná krásně žmolkovat ... obecně se touringy zahřejvají snadněji.
Nesmíš s těma lepivkama tolik věřit cat-nikitě... jak ti prodávala výhodně ty Micheliny ...protože ona potřebuje supr-dupr lepivky...


K3 jsou na 3,14cu . Studeny nedrzi a když uz je utrhnes i na vytocenou 4 v zatáčce po zahrati (dukladnem) ... Po vymene na Supercorsy SC2 bike jako z jiné planety. Drzi lepe i studene a za jizdy ani nemluvim. To uz jsem mel lepsi pocit z Pirelli Rosso II, nez z K3 ! :)

Enie : Zkus GSXR 1000 K7/8 ... nemá az takovou silu na spodku jako K1-K6 ( ale porad lepsi nez zbytek litrových motorek ) a padne do ruky. Kamaradka ji mela dlouho a byla moc spokojena. A tak trochu se Ti nedivim, ze to CBR není ono. Jezdil jsem na tom taky a je to ... no divny :)

Naposledy editováno 24.10.2014 08:54:39

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

24.10.2014 v 09:28 | Nahoru | #352

JollyJoker píše: Aprilia RSV4 je drobnější moto a jede jak píchlá svině. Ale taky víc žere.



Souhlasím :D.

Přechod z CBR6RR. Co dál?

24.10.2014 v 09:30 | Nahoru | #353
A jaký je vlastně ten seznam reálných kandidátů?

Ať je vidět nějaká práce za tím dlouhým vláknem :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

24.10.2014 v 09:31 | Nahoru | #354

JollyJoker píše: Aprilia RSV4 je drobnější moto a jede jak píchlá svině. Ale taky víc žere.

A nesypou se tomu nahodou trochu motory u tech prvnich rocniku?

Přechod z CBR6RR. Co dál?

24.10.2014 v 10:11 | Nahoru | #355
Zdravim vsechny:)myslim ze ted je ten nejlepsi cas na koupi nove silnejsi motorky:) prave vysla ta nova kawa hp2 a ta ma myslim 300 koni, ale ted si nejsem jisty jestli to bude slecne stacit.jinak univerzalni doporuceni vsem:jak se motorka zda pomala nebo slaba je treba otevrit plne plyn a drzet porad otevreny naplno behem cele projizdky:) ovsem nejlepe na okruhu at mate porovnani:)

Přechod z CBR6RR. Co dál?

24.10.2014 v 10:22 | Nahoru | #356
nové BMW by mohlo slečně stačit, pojede to určitě 220+, takže rychlé přesuny to zvládne, je to lehké a má to kopec elektroniky, kterou si může vypnout, když už po dvou letech ji 600 je málo

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

24.10.2014 v 10:29 | Nahoru | #357
Ja nechapu furt ty nazory o "vyuzitelnosti" bajku. Proc by mel clovek furt drtit fsecho na doraz …prece muzu mit silnej stroj i z duvodu, ze se mi libi a staci mi dyz s nim budu jezdit na pul plynu a budu stacit ostanim co maj slabsi a rvou plnej… A nebo treba vubec nemaj zajem jezdit rychle. To je jak u aut. Malokdy potkam nekoho v silnym aute, kerej ma trochu sklony tomu nalozit. Vetsinou sou to paprdove co se kochaj a nebo mlady typci co umej hovno a jenom machrujou pomalou jizdou po meste s buchtou vedle sebe. No a nebo to muzou bejt uplne normalni lidi, co maj prachy a proste s jim ty kary libej a nehodlaj s nima jezdit rychle. Sice to trochu nechapu, ale budiz. Je to jejich volba, tak proc kurva ne, ze jo. Uz kolikrat sem to zkousel na naky borce treba v porsche apod. a vetsinou hovno. Ale vo tom to je..proc by meli fsichni svoje auta a motorky rvat furt do plnejch?
Ja treba "nevyuziju" ani svy ferarri 1,3 mpi od skodovky plnej dam jenom vobcas dyz pospicham, pac to zere jak protrzeny

Naposledy editováno 24.10.2014 10:33:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

24.10.2014 v 10:31 | Nahoru | #358

dejf. píše: Ja nechapu furt ty nazory o "vyuzitelnosti" bajku. Proc by mel clovek furt drtit fsecho na doraz …prece muzu mit silnej stroj i z duvodu, ze se mi libi a staci mi dyz s nim budu jezdit na pul plynu a budu stacit ostanim co maj slabsi a rvou plnej… A nebo treba vubec nemaj zajem jezdit rychle. To je jak u aut. Malokdy potkam nekoho v silnym aute, kerej ma trochu sklony tomu nalozit. Vetsinou sou to paprdove co se kochaj a nebo mlady typci co umej hovno a jenom machrujou pomalou jizdou po meste s buchtou vedle sebe. Uz kolikrat sem to zkousel na naky borce treba v porsche apod. a vetsinou hovno. Ale vo tom to je..proc by meli fsichni svoje auta a motorky rvat furt do plnejch?
Ja treba "nevyuziju" ani svy ferarri 1,3 mpi od skodovky plnej dam jenom vobcas dyz pospicham, pac to zere jak protrzeny



jo to mi pripomina ty obcasne story co tu ctu na jinych vlaknech, ze nekdo na petikile pojel litra .. akorat kde berou tu jistotu, ze s nima ten litr zavodil netusim ..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

24.10.2014 v 10:37 | Nahoru | #359
Veverčák> no vobcas to poznas, ale jak rikas no… Me treba takhle minule pojel borec, kteryho vobcas potkavam a dycky mu ujedu. Ale nedavno sem prave jel a mel sem uplne suchou nadrz…blikalo mi voko 20 v rezerve a ja mel k benzine dalsich 20 este. Tak sem jel furt 4,5,6 a mimo vesnice treba do 130-40, tak me frajer vzal a pak se tvaril hrozne vitezoslavne na benzine
Jinak velky EGO na dube potkavam celkem casto. Ze jedou volnou, ale neuhnou se ti…A nebo, ze kdyz je predjedes, tak v nich najednou bouchnou saze a snazej se ti to vratit za kazdou cenu..minule me takhle bral kokot na corsaru do pravy zatacky na brzdy a pekne to tam pustil protismerem napul este. Kdybych mu nepribrzdil vic a jelo mu tam auto tak je fprdeli, stejne tak asi i ja. Uz takhle to bylo natesno jak prase…

Naposledy editováno 24.10.2014 10:41:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

24.10.2014 v 10:41 | Nahoru | #360

dejf. píše: Veverčák> no vobcas to poznas, ale jak rikas no… Me treba takhle minule pojel borec, kteryho vobcas potkavam a dycky mu ujedu. Ale nedavno sem prave jel a mel sem uplne suchou nadrz…blikalo mi voko 20 v rezerve a ja mel k benzine dalsich 20 este. Tak sem jel furt 4,5,6 a mimo vesnice treba do 130-40, tak me frajer vzal a pak se tvaril hrozne vitezoslavne na benzine



pouzit 5 a 6, to uz je hodne relaxovana jizda, to se mi obvykle povede jen pri dalnicnich presunech
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35841 Dnes v 12:52 Kubik19
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777


TOPlist