Moje idea je koupit motorku (klidně lehce bouranou, plasty půjdou stejně dolu nebo předělat) a použít z ní rám, motor, eventuelně kola a zbytek si udělat podle sebe. Takže první otázka je:
Jaký motor?
V1 jsem už částečnš zavrhl - vibrace
V3 - nevim, ale počet mi prostě přijde divnej...
V2 do V - lepší průběh točivého momentu než V4
V4 - klidný chod oproti V2
V4 do V - no to bych bral, ale sežeňte to...
Takže co byste si kdo vybral pro stavbu takové motorky?
1 reakcí na tento příspěvek Moto na cestování
Proč si nekoupíš motorku, která ty požadavky splňuje.
Zmiňuješ Stromka, no tak si ho kup.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na cestování
VladaM píše: To je divné téma...
Proč si nekoupíš motorku, která ty požadavky splňuje.
Zmiňuješ Stromka, no tak si ho kup.
nic lepšího než Stromek,stejně nepostavíš...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na cestování
vikik píše:
nic lepšího než Stromek,stejně nepostavíš...
Stromka na lepším podvozkem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na cestování
vikik píše: Dodo_Terra> A třeba s hezčí kapotou. Jasně. Spíš šlo o celkovej koncept,než o jednotlivé díly. Furt mi příde lepší pořídit Stromka a něco povyměňovat ( nebo upgradovat ) , než zkoušet vymyslet vymyšlené...
proc si rovnou neporidis nejakou poradnou motorku? vstrom je jen nalestena bida. Lejt do toho penize abys z toho udelal neco lepsiho?Kup treba rovnou Varadero
1 reakcí na tento příspěvek Moto na cestování
2 reakcí na tento příspěvek Moto na cestování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na cestování
Skalik píše: sherif: začni tím, že se naučíš jak se označují motory V1 je píčovina a V4 se dává jen do velmi málo motorek a za V4 v řadě by jsi zasloužil pohlavek na vzpamatování.
Ty tomu nerozumíš, V jako válec přeci
Ještě že neshání řadový jednoválec do V, to by byl oříšek
1 reakcí na tento příspěvek Moto na cestování
bude to takový atyp, že nic takového neexistuje a stavba je nutná?
projde to pak technickou?
jo a pokud je Strom 650 do terénu slabší, tak proč nepoužít TransAlpa 650 popř. 700 ?
jinak tvé značení motorů je fakt divné
no a ještě k té motorce, záleží kam chceš cestovat, jak daleko. Přijde mi, že čím větší dálka, tak většinou se cestuje na 2-válci do V, popř. i na jednoválci. Důvodem je zřejmě menší spotřeba a jednoduchost, oproti 4-válcům.
- na cestování jsou potřeba tři věci:
peníze
čas
zdraví
...bohužel platí, že jsou vždycky max dvě spolu, a utrácet čas a peníze na něco, co už existuje, je zbytečné...a ve finále to může chybět
4 reakcí na tento příspěvek Moto na cestování
Co třeba BMW F800GS, kterému upadnou vidle jen se na něj podívá nějaký větší kámen? To už tu taky dlouho nebylo
Skalik - ty to nechápeš? V4 do V je vlastně W4 Ještě mu ale ve výčtu chybí ten nejlepší motor ze všech - řadový V2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na cestování
[quote=fockewulf]Co třeba BMW F800GS, kterému upadnou vidle jen se na něj podívá nějaký větší kámen? To už tu taky dlouho nebylo
Jo,jo,jo kámoš na něm projel Afriku a má v plánu východ,mašinu trápil na motokrosovej trati.. Mašina neměla žádnej problém Ale jak říkáš...máš určitě pravdu a je to šrot Moc čteš a málo jezdíšNaposledy editováno 13.10.2014 09:06:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na cestování
fockewulf píše: Strom je naleštěná bída, kup si Varadero (asi myšleno Stelvio, jen došlo k překlepu), TA je super enduro...ještě má někdo nějaký dobrý vtip při pondělku?
Co třeba BMW F800GS, kterému upadnou vidle jen se na něj podívá nějaký větší kámen? To už tu taky dlouho nebylo
Skalik - ty to nechápeš? V4 do V je vlastně W4 Ještě mu ale ve výčtu chybí ten nejlepší motor ze všech - řadový V2
Mozna ze kdyby bylo patrny na cem jezdis ty, nebo co doporucujes, tak by to melo vetsi vahu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na cestování
justyn píše: Jo,jo,jo kámoš na něm projel Afriku a má v plánu východ,mašinu trápil na motokrosovej trati.. Mašina neměla žádnej problém Ale jak říkáš...máš určitě pravdu a je to šrot Moc čteš a málo jezdíš
Já říkám, že číst text umíš, chápat ale ne, zkus na tom zapracovat