paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Bandit - 600s vs 650s
ahojte vsetci. Mma dilemu nad svojou prvou motorkou. V Autoskole som jazdil na Banditovi 600s rv 2001 a napriek tomu ze to bola vichrica vyhvizdana, slo to celkom fajn. V zalohe mam este XJ600 ale tych je malo a aj podla fotografii v dost zlom stave. takze sa neviem rozhodnut

Bandit 600s 2001-2003
vyhodu vidim v nizsej cene

bandit 650s cca 2005-2006
vyhodou je abs, digitalny rychlomer (proste je to pekne), celkovo modernejsi vzhlad

obidve su zrejme karburatorove masiny chladene vzduchom. Treba si na nieco specifickeho dat pozor? (spotreba oleja, rozvody, atd). Povodne som si hovoril limit 40 000kc, v pripade 650s by som nevahal ist k 60 000kc. U obidvoch bude oproti XJ600 vyssia hmotnost

edit: motorku by som chcel vyuzivat na vylety / cestovanie. Kochacka. Obsadene jednym clovekom + mensou bagazou

vdaka za pomoc

Naposledy editováno 12.09.2014 15:14:53
Anketa: Co je lepsie
Bandit 600s
39%
12
Bandit 650s
58%
18
Diversion XJ600
3%
1

1 reakcí na tento příspěvek Bandit - 600s vs 650s

Skvělá odpověď, děkuji! 12.9.2014 v 15:10 | Nahoru | #1
Ahoj. Můžu mluvit jenom za xj 600 Diversion. Podle mě je nejhezčí (čistě zaujatě), mám 2001 s dvěma kotouči a silnějšíma vidlema, takže brzdí velmi dobře a je dobře ovladatelná. Všude píšou, že je to držák a bezúdržbová mašina a je to pravda. Nikdy mě nikde nenechala, chytá na drc. Je fakt, že koníků by mohlo být víc, ale zase slušně táhne odspodu (osmiventil) a odpustí ti spoustu začátečnických chyb. Je výborná na cestování, ať už díky širokýmu a pohodlnýmu sedlu (pro baťoha snad ještě větší pohodlí), tak i vzpřímeným posazem. Takže já jsem určitě za xj-čko.
P.S. Zrovna ho prodávám, tak jsem si trochu přihřál polívčičku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandit - 600s vs 650s

12.9.2014 v 15:56 | Nahoru | #2

famfulin76 píše: Ahoj. Můžu mluvit jenom za xj 600 Diversion. Podle mě je nejhezčí (čistě zaujatě), mám 2001 s dvěma kotouči a silnějšíma vidlema, takže brzdí velmi dobře a je dobře ovladatelná. Všude píšou, že je to držák a bezúdržbová mašina a je to pravda. Nikdy mě nikde nenechala, chytá na drc. Je fakt, že koníků by mohlo být víc, ale zase slušně táhne odspodu (osmiventil) a odpustí ti spoustu začátečnických chyb. Je výborná na cestování, ať už díky širokýmu a pohodlnýmu sedlu (pro baťoha snad ještě větší pohodlí), tak i vzpřímeným posazem. Takže já jsem určitě za xj-čko.
P.S. Zrovna ho prodávám, tak jsem si trochu přihřál polívčičku



Naprostý souhlas!XJ je celkem neprávem opomíjená...
Krásně táhne odspodu(zase má o to "mrtvější" vršek).
Bandit 600 je divočejší,je třeba ho víc točit a hodí se trochu víc ke sportovní jízdě(na naháče s trubkovým rámem).
Mě "malej"Bandit nevyhovoval právě kvůli točivýmu 16ventilovému motoru(je třeba ho trochu pustit do otáček no...).
Záleží,co ti víc vyhovuje-se svez...

(reakce na) Bandit - 600s vs 650s

12.9.2014 v 16:13 | Nahoru | #3
fatman> Taky bych byl pro XJéčko.Mám sice to novější,ale XJ je defakto lehčí Bandit

1 reakcí na tento příspěvek Bandit - 600s vs 650s

12.9.2014 v 16:14 | Nahoru | #4
Na druhou stranu Bandit vypadá oproti XJ600 tak nějak dospěleji. Na XJ600 jsem nejel, logicky ten osmiventil bude mít krouťák položenej trochu níž, ale rozhodně není pravda, že by se s Banditem muselo nutně jezdit pořád 7000ot/min a výš. Na běžný cestovní ježdění jezdím tak do těch 7000ot/min, akorát když si chci v zatáčkách zablbnout, tak je potřeba držet to ve vyšších točkách.

PS: samozřejmě každýmu se líbí něco jinýho, ale ten čtvercovej digitální displej narvanej to kulatých budíků je podle mě to nejodpornější co mohli v Suzuki udělat. U toho Ska to asi není tak patrný, ale ty budíky na 650N, to je prostě

(reakce na) Bandit - 600s vs 650s

12.9.2014 v 16:31 | Nahoru | #5
fatik> Starej Bandit vypadá jako XJ



2 reakcí na tento příspěvek Bandit - 600s vs 650s

12.9.2014 v 17:13 | Nahoru | #6
hmostnostne je to to iste (204kilo) - teda ak nekeca motokatalog. Vdaka za nazory. Len ma zaujima preco ma starsia 600 viac hlasov ako novsia 650? je ta 650 fakt horsia moznost? mna tam celkom oslovilo prave to ABS ako zaciatocnika

XJ bol moj uplne uplne prvy tip na moto pre mna, ale ako som pisal - nie su. nechcem stav noveho mota ale aby to nejak zodpovedalo cene a to bohuzial nezodpoveda

(reakce na) Bandit - 600s vs 650s

12.9.2014 v 17:28 | Nahoru | #7
Komorerth> Možná proto,že je rozšířenější.Ale Bandit je kult.Je to nejspíš nejrozšířenější šestikilo na světě.Stříkačka má tu výhodu,že by měla zpravidla míň žrát,potřebuje méně startovacího proudu,takže i když je baterka dost vyždímaná,měla by jít celkem snadno ještě navrknout.A odpadají tradiční problémy s karbecema (membrány atd.,kdo s tím měl problémy,ví o čem mluvím).I stříkačka má svoje nevýhody.Ale o tom už tu pár vláken je

Bandit - 600s vs 650s

12.9.2014 v 17:47 | Nahoru | #8
to sestikilo ma nesmrtelnej motor, osobni zkusenost..

Bandit - 600s vs 650s

12.9.2014 v 19:27 | Nahoru | #9
BANDIT PIČO! A jedině vzducháč!

Bandit - 600s vs 650s

12.9.2014 v 21:09 | Nahoru | #10
přesně tak Bandit 600S má krásné dvě šikmé kukadla ,ale co udělali u toho nového Ska to je hnus ,ale to může být věc názoru někomu líbí a někomu ne a já patřím mezi ty nee.
při cestovce se držím okolo 5000-7000ot/m

Bandit - 600s vs 650s

12.9.2014 v 22:48 | Nahoru | #11
tak jestli se ti líbí ty laciné plastové "digitální" budíky u 650ky, tak ti asi není pomoci
Já bych, když už teda pomineme, že hornet je samozřejmě lepší, bral bych radši tu 600ku

Bandit - 600s vs 650s

Skvělá odpověď, děkuji! 13.9.2014 v 09:27 | Nahoru | #12
Jel jsem na obou. 650 byla stříkačka a oproti karbecu měla hrozně citlivej plyn, nešlo tam přidat nějak plynule, prostě najednou vyrazila jak v on/off režimu. Možná, že jak to byl první ročník stříkačky tak to moc nevychytali. A to že stříkačka žere míň je kec, kámoš s tím jezdí za 6,5 já jsem se na 600S nad 6 snad nikdy na silnici nedostal (možná jen mírně) a to jezdíme stejnej styl. U tý 650 snáze seženeš zachovalý kus, jinak tam moc rozdíl nevidím..

(reakce na) Bandit - 600s vs 650s

Skvělá odpověď, děkuji! 13.9.2014 v 13:44 | Nahoru | #13
Komorerth> Ja jsem rozhodně pro Bandit 650. Je třeba poznamenat, že ročník 2005-2006 je stále vzduch s karbecem! Jako hlavní výhodu proti B 600 kromě vzhledu je přepracovaný rám (je již shodný s vodníkem 2007 a výše), který se již vůbec nevlní (o předchozích dvou generacích se to rozhodně říci nedá..) Vím o čem mluvím - jel jsem na všech a B600 r.v.1999 a pak vodník 650-2008 jsem měl každou cca dva roky (nyní B1250). Ideální nezáludná moto bez hladkým průběhem výkonu pro začátek ideální. Možná bych nějakých 10000 tis. přidal a sáhl po vodníkovi - výhody srříkačky - nižší spotřeba cca o litr, jede líp od spodu a ve výkonu 1x fichtl na víc :)

Bandit - 600s vs 650s

13.9.2014 v 13:54 | Nahoru | #14
dikec vlastovo1 .. ja som si prave lamal hlavu nad tym, ze ci som sa zle pozeral, pretoze sa mi zdalo ze 2005 model bola karburatorovka. Spotrebu by som asi neriesil - chcem sa na tom naucit jazdit, dve-tri sezony a pocitam ze viac nez 5-7 000 km rocne nedam. Via by ma ale trapila spolahlivost a kazove diely

Bandit - 600s vs 650s

13.9.2014 v 15:16 | Nahoru | #15
Když naháče,tak bez vody a přebytečných plastů,nebo rovnou GSX650F.

Bandit - 600s vs 650s

14.9.2014 v 16:02 | Nahoru | #16
Jestli váháš 01-03 a 05-06, tak si vyber tu, která se ti víc líbí, jestli finance nejsou problém. Když koupíš zachovalý kousek, tak ti budou sloužit dobře obě dvě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
Jakou baterku do bandita? [1, 2] Suzuki GSF 600S Bandit kotvista 32 14.3.2024 v 21:26 Pedl
Spojka Suzuki GSF 600S Bandit miksenzo 7 10.3.2024 v 12:18 papiboy
Hledám servis Suzuki GSF 600S Bandit HkX129 4 7.2.2024 v 09:29 Hydropes
Karburátor čím začít Suzuki GSF 600S Bandit kutilferda 22 4.2.2024 v 22:20 kutilferda


TOPlist