2 reakcí na tento příspěvek nejede mi srad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejede mi srad
2 reakcí na tento příspěvek nejede mi srad
1 reakcí na tento příspěvek nejede mi srad
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejede mi srad
buchtos píše: baterka ok pojistka ok pri spojeni kontaktu str rele starter toci
Zkontroluj kabely k vypinaci (chcipak). Rozpoj konektor a propoj.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejede mi srad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejede mi srad
buchtos píše: fafo> du nato
Rok v. ?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejede mi srad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejede mi srad
buchtos píše: fafo> nic jeto stejný
Tak jeste jednou rok vyroby ? Nedela nic, jako ze nesviti neblika nehouka ? nebo jenom netoci starter ?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejede mi srad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejede mi srad
buchtos píše: fafo> netočí jinae všecho síti blika
Zacni u startovaciho rele. Pokud mas merak, zmer zda je napeti pri sepnuti startovaciho tlacitka napeti na rele. Pokud elektrika neni Tvoje tema, dej nekomu at se na to koukne. Rozhodne, stojan, chcipak, tlacitko startovani. Ale pokud Ti ta masina chcipla pri jizde a uz pak nejela, tak rozhodne chcipak.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejede mi srad
Normálně tuším čerpadlo najede vždy po zapnutí klíčku - pokud je zařezený neutrál (nebo zmáčklá spojka). Startér točí vždy až po vymáčknutí spojky. Když mi to dnes stávkovalo, tak kontrolka neutrálu svítila, zkoušel jsem řadit rychlost a zpět neutrál, ale nic, kontrolka neutrálu svítila, ale čerpadlo nenaběhlo a zároveň ani po vymáčknutí spojky nereagoval startér. Jak na sobě závisí startér a čerpadlo? Dneska to vypadalo prostě tak, že když nejede čerpadlo, tak nejede ani startér. Co to "hlídá"?
Mě napadá jedině ten chcípák nebo jak by se to chovalo kdyby nebylo funkční relé palivového čerpadla? Taky by nešel ani startér?
A v nejhoršímu, kdyby bylo vadné čerpadlo, šel by startér? Dle mě jo, kdyby byla celá elektrika OK, do čerpadla by šel proud, ale to by nejelo, což by ale nevadilo startéru a ten by dle mě točil.
Takže když jsem nikde nenašel zoxidovaný konektor, tak tipuju to relé čerpadla. Co tipujete vy? ..blbé je, že motorka teď jede a když nejela, tak jsem neměl jak proměřit kam jde a kam nejde proud..
Naposledy editováno 09.10.2014 22:53:19
SRAD má taky nějakou self diagnostiku? Bych to příště zkusil..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |