Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem D.P.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200
Harry007 píše: jestli chceš, aby na tebe nefoukalo, tak si kup auto mě se na těch polokapotách nelíbí to, že světlo svítí furt jen dopředu, což je v noci v zatáčkách nakokot. Na XJR jsem měl malý plégo, když jsem ho koupil šlo hned dolů, foukalo mi akorát pod bradu. Při jízdě kolem 130 je nápor ještě snesitelnej, víc jezdím jen výjmečně. Prostě mi z toho víc stojí šulínek, když na mě pořádně fouká A klasickej vzhled je hezčí, teda aspoň pro mě
u auta máš taky naklápěcí reflektory, nebo to v noci svítí nakokot?
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200
když se ti líbí bandit, koukni na b6. verze s "krouceným" rámem (do 99) mi připadala větší (mám cca 190 cm), ale vyzkoušej sám.
bandit má měkčí podvozek, na sportovněji (do doby fazera a horneta nejsportovnější) laděný model hlavně předek až moc. naštěstí je to problém za cca 3 tisíce řešitelný.
b6 jsem kdysi koupil na opětovné rozježdění (asi 6 let jsem pravidelně nejezdil, předtím najeto cca 60 tkm od fichtla po rf900) a rozjíděl se přes 20 tkm, než jsem přestoupil výš
Harry007 píše: tak u auta máš dva reflektory, který jsou umístěný dál od sebe a svítí jinak než na motorce... jinak u auta naklápěcí reflektory nemám, páč nemám auto
pokud máš světlo v pořádku, pak jediné situace, kdy mi vadí světlo pevně v kapotě, jsou, když si potřebuju posvítit kolem motorky při parkování.
na silnici zatáčíš naklápěním, skromným odhadem bych viděl rozdíl ve "stranovém" dosvitu cca metr na 50 metrech vzdálenosti. odlišný odhad můžeš dokázat exaktním výpočtem, já jsem líný
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200
Model 2000 má myslím ještě starší verzi rámu (tu zakroucenou), já mám 2001 (první s "rovným" rámem, tenhle rok údajně baští trochu víc olej), další ročníky by měly být až do 2004 +/- stejný.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200
tak tohle jsou dobrý h.vna. Jakej je to silnej beránek ve středním pásmu otáček... příjemně davkovatelný, nezáludný. Prostě pohoda mašina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
Zimic píše: pokud nemáš na naježděny dvě sezony (cca 30 tkm) na šestikilu, na dvanáctku se vyser. b12 držela rekord v produkčních motorkách na zrychlení 0-100 (než přišel h9), takže pro začátečníka stroj naprosto nevhodný.
tak tohle jsou dobrý h.vna. Jakej je to silnej beránek ve středním pásmu otáček... příjemně davkovatelný, nezáludný. Prostě pohoda mašina.
pohodová pro zkušený řidiče - dotyčný vypadá na začátečníka.
bys mu jako první auto doporučil 600 amg, co má skoro podobný zrychlení, ale umí se chovat jako beránek?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
Zimic píše: mariano> Moje přítelkyně se učila jezdit v Alfa Romeo GT 3,2 - 250k, a mohu říci, že ten silný motor jí hrozně pomáhal.
protože když chtěla předjíždět ve 40ti na 5ku tak to zkousnul a i jel DD, učit se má zásadně se slabým motorem, ať je to auto či motto D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
Zimic píše: mariano> Moje přítelkyně se učila jezdit v Alfa Romeo GT 3,2 - 250k, a mohu říci, že ten silný motor jí hrozně pomáhal.
záleží, jestli by se teď rozjela s Fábií 1,2 HTP, ten ji toho tolik neodpustí jako Alfa
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Bandit 1200
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
Zimic píše: mariano> Moje přítelkyně se učila jezdit v Alfa Romeo GT 3,2 - 250k, a mohu říci, že ten silný motor jí hrozně pomáhal.
předpokládám, že ti na to nemusím odpovídat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Bandit 1200
Zimic píše: no jak jsem pochopil tak po najetých 2tis km a bez žádných stresových situacích v kopcích atd. se naučila spojkovat v klidu a ted fakt nemá problém a stres vlézt do nečeho jiného, ale sere jí, že to nejede a je to nuda..
tak přesně těch sou plný krajnice a stromy u silnice a nebo by se měla sebrat a jezdit rovnou F1