globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 08:26 | Nahoru | #17041
Honzatuu> áááá mistr pilka se ozval

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 10:18 | Nahoru | #17042
Honzatuu> No jo, na masku jsem se naposlouchal kritiky. Ale mě se líbila. A na víc, perfektně fungovala. Ono Tuono vůbec bylo co se týče aerodynamiky a ochrany pilota na naháče překvapivě fungující. Maska, ne maska, to máš jak u staré MTS. Neříkám, že je krásná, ale mě ten její tramvajový čumák nevadí...






Ovšem co bylo na aprilce nejlepší a v čom strčí do kapsy i SF? To byl tenhle pohled...






Po letech koukání na chromované trubičky (řidítka SUZUK) a hliníkových odlitků, čumět na tyto frézované a eloxované pičičandy,to byl orgáč!

Jo a ještě k tomu cestování. Jo, i 200km na jeden zátah bylo pro nás dost. Tehdy a obzvlášť po tom, co jsem slezli např. z něčeho takového...










1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 10:23 | Nahoru | #17043
A abych to tu nezasíral NE-DUKATKAMA

Něco pro Tifáče...











A něco pro Freedoma...




2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 10:25 | Nahoru | #17044
Multošku zas čeká up-grade?





(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 10:59 | Nahoru | #17045
drippera> pro frýdoma...pro frýdoma...
mě se můj akrap líbí víc jak celý termíky... ale už mi začíná doba přemýšlení nad zimním upgradem řídítek, heftů a zrcátek...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 11:49 | Nahoru | #17046
drippera> Nevím proč to schovávaj, vždyť je to stejný

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 11:52 | Nahoru | #17047
Drippe, třeba se zas chytneš





Naposledy editováno 02.09.2014 11:53:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 12:02 | Nahoru | #17048

strakon píše: drippera> Nevím proč to schovávaj, vždyť je to stejný



To se Drippera spletl, to není žádje upgrade.

Jde o testování prototypu nepromoků pro Ducati. Pilotní fáze počítá s prodejem pro Multistrady, v druhé fázi budou uvolněny i varianty pro SF (samozřejmě červené s nápisem Ducati) a Scrambler (camouflage vzor). Očekávaná cena za set je 1899 EURo za estetickou verzi a 2799 EURo za opravdu nepromokavou verzi

BTW ten Akrap pro Multinu viz výše mi přijde takovej subtilní, vytrčenej, nehezkej. Popravdě řečeno na Multinu je výběr laufů snad nejhorší ze včech Ducati. Když vezmu co je za krasavce k dispozici na Diavel od Termiňonů, přes Zardy až po HP Corse.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 12:24 | Nahoru | #17049

drippera píše: Multošku zas čeká up-grade?







To je roky staré foto, žádnej upgrade nepotřebuje. Je dokonalá

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 13:02 | Nahoru | #17050

strakon píše: Drippe, třeba se zas chytneš





Kdepák.

STREETFIGHTER je pro mě uzavřená kapitola. Definitivně...

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 14:08 | Nahoru | #17051
Potřebuji radu,jaký je utahovací moment těch dvou šroubu př napínání řetězu?
Dík za pomoc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 14:11 | Nahoru | #17052
fsmoula> málo ... tak na cit 15 - 35 Nm

manuál říká



Naposledy editováno 02.09.2014 14:25:22

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 14:15 | Nahoru | #17053

fsmoula píše: Potřebuji radu,jaký je utahovací moment těch dvou šroubu př napínání řetězu?
Dík za pomoc



Udělej si rysky...
A citovečku.

Sakra měl jsem to někde napsaný, od mechoša, přední třmeny, osa kola, tyhle šroubky na kyvce, no nemůžu to nikde najít.

Slyšel jsem o případu, kdy to borec přetáhnul a to oko prasklo, tak bacha...

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 14:41 | Nahoru | #17054

drippera píše: Kdepák.

STREETFIGHTER je pro mě uzavřená kapitola. Definitivně ...



Drippera a definitivní...dobrej oxymorón

Při napínání řetězu na jednostranné kyvce pomocí excentru se mění i výška zadku motorky. Je to nějaký citelný vliv nebo při standardním dopínání jde o mm?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 15:06 | Nahoru | #17055
drippera> už je to veterán,co?

Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 15:31 | Nahoru | #17056
Na tý Multici to vypadá spíš jak nepovedenej mezisvod do kterýho koncovka teprve příde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 16:22 | Nahoru | #17057

sejrac píše: To je roky staré foto, žádnej upgrade nepotřebuje. Je dokonalá



konečně někdo kdo tomu rozumí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 17:29 | Nahoru | #17058

Lukes. píše: drippera> už je to veterán,co?



Ale prdlajs. Pořád je to TOP naked kategorie. To se rozumí. Má koule a je nádherný. Sice, za ty roky (09-) už trošku okoukaný a KTM dovedla techniku a použitelnost zas o chlupanec dále, to ale neznamená, že SF1098 pošleme do starého železa. Že ano. Jen je pro mě jako motocykl do garáže prožitý, několikrát, dostatečně ochutnaný a jde se dál. Kapitola SF je uzavřená a byla to moc moc příjemná a bestiální zkušenost...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 17:31 | Nahoru | #17059

Tifone píše: konečně někdo kdo tomu rozumí



Hele, Tifoune, pozoruješ rozdíl mezi podvozkem Vohlins na tvé sněžence a teď, ten slavnej semiaktivní? Psali, že ten předchozí byl v režimu "sport" fakt tvrdej a to mohu ostatně potvrdit i ze svojí zkušenosti, jezdil jsem v tom módu pořád, ale tenhle nový se prý při tvrdých brzdách dost potápí. Je to pravda?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 2.9.2014 v 19:00 | Nahoru | #17060
drippera> já nevím já jezdím pomalu
abych napsal pravdu podle mě je ten rozdíl znát ,ale nejsem žádnej hustokrutustřelec (teď už vůbec)aby můj názor měl váhu.Co je fakt znát je rozdíl v motoru.Jde víc odspoda a necuká tolik. Je použitelnej už od cca 2+tis.otáček,starej byl pod 3tis. pokelnej a podle mého podvozek lepší než původní.Ale na limit jsem ho teda nedostal.To fakt né - teda jednou jsem musel hóódně ostře na brzdy ale v režimu město a jak ABS tak Sachs podle mého obstál na 1++

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 19:14 | Nahoru | #17061
drippera> Takže buď čekáš na vyslečenou panigále(podle mě to nikdy nebude vyrobené)nebo KTM.
Myslím si, že vsadili spíše na toho monstra, když už ho dělají 20 roků nebo kolik.
Proto nebyl ani žádný upgrade Streeťáka a vytahli tu 1200-nic pro mé oči,nějak mě to nenadchlo
Diavel je jiná pecka.To musí být svezení.Dovedl bych si ho představit aj v garáži

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 19:19 | Nahoru | #17062

sejrac píše: To je roky staré foto, žádnej upgrade nepotřebuje. Je dokonalá



Je to tak, na fotce je ještě model 2010.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 19:37 | Nahoru | #17063

Lukes. píše: drippera> Takže buď čekáš na vyslečenou panigále(podle mě to nikdy nebude vyrobené)nebo KTM.
Myslím si, že vsadili spíše na toho monstra, když už ho dělají 20 roků nebo kolik.
Proto nebyl ani žádný upgrade Streeťáka a vytahli tu 1200-nic pro mé oči,nějak mě to nenadchlo
Diavel je jiná pecka.To musí být svezení.Dovedl bych si ho představit aj v garáži



Je pohodlnější než SF, jede skoro stejně, brzdí taky, ale sedíš na tom jak pantáta. Na víc, v každé pořádné zatáčce vlečeš stupačku a na jedné straně i bočák, po zemi...

Není to stavěný na nějaký extra serfování ve vinglech. I když to tobě může být jedno, páč jezdíš jenom rovně. Ale věř mi. Je to velká imidžovka. Nic víc...

Ale ani nic míň. Ono když chce člověk jezdit na pěkné, stylové a silné motorce, koupí si DIAVELA. Ovšem moc toho sportovního svezení nenabídne. To už bude obratnější a sportovnější Monster1200. Ale když už si takový power-cruiser kupuju, očekávám pohodlí pro dvě osoby. Což v případě Diavela říci nelze. Gabča na tom seděla s ohnutýma zádama a kolenama u brady. Prý jeden z nejhorších posezů, co zažila. Na pohodlí vede MTS, na střelbu SF a nejnormálnější sezení bylo prý právě na již zmiňovaném Monsteru.






Naposledy editováno 02.09.2014 20:01:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 20:12 | Nahoru | #17064
drippera> Tak to jsi překvapil. Čekal bych to právě hodně pohodlné pro oba..
No a jak to vypadá s tebou? Dáme do konca sezony kafe?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 20:20 | Nahoru | #17065
t_freedom> Jo dikes moc dám bacha

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 20:24 | Nahoru | #17066
drippera> Ten DIAVEL je ku mašiny . Akorád pro Mně jen ta cena

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 20:30 | Nahoru | #17067

Lukes. píše: drippera> Tak to jsi překvapil. Čekal bych to právě hodně pohodlné pro oba..
No a jak to vypadá s tebou? Dáme do konca sezony kafe?



Trojůhelník stupačky-sedlo je tam tragicky vyřešenej. Gabča seděla jako by v předklonu, s nohama mírně ve předu, tudíž žádná opora pod sebou, sedátko prťavý ajá na pantátu před ní a ještě s hrbem. No konec...

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 20:57 | Nahoru | #17068
Tyhle jsou prďácký








(reakce na) Ducati - Italská vášeň

2.9.2014 v 21:02 | Nahoru | #17069

strakon píše: Tyhle jsou prďácký


























Ale no jo, když se na něj patřičně oblíkneš a trošku jej polepíš, je to i hezký...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 2.9.2014 v 21:06 | Nahoru | #17070

Franco82 píše: To se Drippera spletl, to není žádje upgrade.

Jde o testování prototypu nepromoků pro Ducati. Pilotní fáze počítá s prodejem pro Multistrady, v druhé fázi budou uvolněny i varianty pro SF (samozřejmě červené s nápisem Ducati) a Scrambler (camouflage vzor). Očekávaná cena za set je 1899 EURo za estetickou verzi a 2799 EURo za opravdu nepromokavou verzi

BTW ten Akrap pro Multinu viz výše mi přijde takovej subtilní, vytrčenej, nehezkej. Popravdě řečeno na Multinu je výběr laufů snad nejhorší ze včech Ducati. Když vezmu co je za krasavce k dispozici na Diavel od Termiňonů, přes Zardy až po HP Corse.



Náhodou, Akrap je na Multině pěknej. Alespoň tedy mně se líbil. A ten zvuk Po tom se mi občas zasteskne...








Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist