globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motokamera ATC2K a Fireblade

12.2.2008 v 18:13
Zdravím.

Koupil jsem si tuto kamerku pro natáčení jízdy a chci se zeptat,jestli ji už někdo montoval na Fároše (´06). Uvítal bych jakýkoli typ,kam kameru nejlépe umístit. Na nádrž bych musel udělat nějaký držák,jinak se tam ničeho nechytne.A taky jsem přemýšlel o zadním sedle s pohledem na řidiče a potom dozadu. Ale jde mi o uchycení,jak kameru uchytit,aby se nehýbala a třeba i nespadla.

Díky!

12.2.2008 v 18:33 | Nahoru | #1
nazdar,

stejnou kameru jsem porizoval loni a vyzkousel jsem ji jak v provozu, tak na zavodech CEC. faktem je ale, ze slo o uchyceni na nahace. na kapotovanou motorku jsme to resili velmi prostym uchycenim - silnou powertejpou na zadni sedlo - tocilo se pohledem dozadu. kamera se ani nechvela, ani nijak jinak nedeformovala obraz. jedna se sice o provizorni reseni, ale ver mi, ze tu kameru nebudes pouzivat az tak casto

jak takove video delane pohledem zezadu (touto kamerou) vypada v praxi se muzes mrknout napr. tady (kdyz jsme byli na buchlacich)

pripadne tady (kdyz jsme byli na volnem jezdeni v mostu)

12.2.2008 v 20:25 | Nahoru | #2
Video to je pěkný. No už jsem si tak zkoušel,kam kameru umístit. Třeba na rám,co drží zadní kolo,aby bylo vidět dozadu a kousek kola nebo na přední vidlici nad blatník...

12.2.2008 v 20:48 | Nahoru | #3
At se na mě nikdo nezlobí ale vida z podobných "kamer" jsou kvalitní asi z jako mojeho mobilu, vím že je to zkažný už nahrátím na youtube,ale zlatej fotak napr Canon A 550 za 3tis

13.2.2008 v 17:10 | Nahoru | #4
Jasný,tady jde o amatérskou sportovní kameru,která jde jen lehce umístit na kolo,motorku nebo helmu a ne o nějakou profesionální... :o

13.2.2008 v 18:42 | Nahoru | #5
to ja si ted koupil fotak za 2000 - takovej malej kompakt 6MP, video 640x480 30FPS, neomezena delka, maximalne karta 4GB. Jen si udelam nejakej drzak a budu si konecne moct tocit jizdu . I fotky to ma pekny takze na vyjizdky to bude 2v1 lol

13.2.2008 v 18:48 | Nahoru | #6
Kolik lidí dokáže potěšit :\ Pokud vím,ptal jsem se pouze na typy pro umístění kamery na cébro a ne jak je tato kamera špatná.

Naposledy editováno 13.02.2008 18:53:04

13.2.2008 v 19:02 | Nahoru | #7
nojo... ja si kvuli kamere poridil N95.. toci luxusni videa, ale tedka taky premyslim jak a kam to pridelam... asi obal na suchej zit... a druhej suchac na kombinezu a pak to jen priplacnu na prsa, nebo rameno.. nebo zada a je to... pevne na motku to stejne nedam... na to mam ten telefon moc rad a vibrace by mu nedelali asi gut

13.2.2008 v 19:30 | Nahoru | #8
Taky mám N95,ale jízdu na mašině jsem natáčel N70kou. Udělal jsem si držák na nádrž a mobil se ani nehnul. Jen když jedeš rychle,tak obraz maličko nestíhal a začal se vlnit no a zvuk..prostě vítr.

13.2.2008 v 19:46 | Nahoru | #9
no N95 ma lepsi rozliseni nez N70 a hlavne dela 30 snimku za sekundu... coz N70 asi ne... tak by se to prave vlnit nemuselo.. ale uvidim... zatim to nosim jen v hlave... ale az bude tepleji tak to zrealizuju