pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
PetrL3 píše: Mám dva dotazy:
1) Co je ten žlutej kroužek na přidní vidlici?
2) Co je ta dira se šroubem na tý přírubě? Nějaká příprava na turbo, ukazatel tlaku, sondu???
2) ty seš Turbo... závit na lambdu kvůli brzdě.. čim blíž lambda je, tím přesnější měřění...
1) jak moc se vidlice potápí při brždění... zkrátka pracovn zdvih...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Progear píše: 2) ty seš Turbo...
Jsem biturbo z maserati guattroporte
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
jenom mi uniká význam té suché spojky? Jaký to má smysl a výhody oproti serii?
Krom teda super machrovině...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
havrajz píše: dewwil> moc pěkný
jenom mi uniká význam té suché spojky? Jaký to má smysl a výhody oproti serii?
Krom teda super machrovině...
no ze spojky ten sajrajt a co vzniká třením ty nečistoty se nedostanou do oleje nemusí nutně používat olej pro aplikaci se mokrou spojkou může nalít kvalitnější když si uvědomíš že po tom oleji chceme nesmyslné věci jako aby šálky a ostatní věci klouzali a spojka aby zase neklouzala tak je to pro a proti myslím že stačí že jdou do oleje mikročásti z kovu z převodovky a ten magnet co tam je na vypouštáku tak ten možná chytne tak 5% a zbytek projde čerpadlem a prožene to motorem jasně filtr taky něco pobere ale čerpadlo to pokřoupe tak či tak
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: no ze spojky ten sajrajt a co vzniká třením ty nečistoty se nedostanou do oleje nemusí nutně používat olej pro aplikaci se mokrou spojkou může nalít kvalitnější když si uvědomíš že po tom oleji chceme nesmyslné věci jako aby šálky a ostatní věci klouzali a spojka aby zase neklouzala tak je to pro a proti myslím že stačí že jdou do oleje mikročásti z kovu z převodovky a ten magnet co tam je na vypouštáku tak ten možná chytne tak 5% a zbytek projde čerpadlem a prožene to motorem jasně filtr taky něco pobere ale čerpadlo to pokřoupe tak či tak
jo, to taky Nezasírá to olej, na to jsem zapoměl a v případě nouze (nějaká prdel světa) stačí někde dolejt i kvalitnější automobilový olej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
PetrL3 píše: Jsem biturbo z maserati guattroporte
Klid, nemyslel jsem to zle...
PS: to seš teda hustej...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: jo, to taky Nezasírá to olej, na to jsem zapoměl a v případě nouze (nějaká prdel světa) stačí někde dolejt i kvalitnější automobilový olej
Jj, typický scénář. Jedeš si takhle Albánií vytuněným TLkem, na kterém jsi hnal každého koně, potřebuješ nutně vyměnit olej a ti pitomci tam nemaji Motul ultra
Každopádně to vypadá hustě a už jenom ten vzhled to ospravedlňuje . I když kryt bych si dovedl představit hezčí...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
jo Jašek to má pěkný to se musí vidět na vlastní oči a ten kryt byl pěkný jak píše Stev teď už ho tam nemá (aby to mohlo žřát ty tkaničky ) a mrkni do olejoznaku jak je ten olej čistý na té jedné fotce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: Franco82> a mně ten kryt přišel super
Ten kryt je super v tom, že je jednoduchej a z titanu, vše kvůli váze, nejde o design, ale o praktičnost V současnosti není namontován. Ale kdyby jste viděli stojánek tak z toho uchcávám, je taky z titanu, na foto ještě není...
Naposledy editováno 29.08.2014 12:05:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Ten kryt je super v tom, že je jednoduchej a z titanu, vše kvůli váze, nejde o design, ale o praktičnost V současnosti není namontován. Ale kdyby jste viděli stojánek tak z toho uchcávám, je taky z titanu, na foto ještě není...
to je pravda když jsem ho viděl tak jsem ho chtěl taky ani slavná ducati nikdy takový super bočák neměla je fakt super a váží proti origu 0000nic
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Tak tapetujem Jaškovo Brutal TL1000S:
Těžký porno!!! Žádná leštěnka, jenom funkční věci, tak to má bejt
Jen mě sere, že jsem ho ještě nikde v Dejvicích nepotkal
A teď dotazy
1) Co ta baterka? Jak dlouho jí máš, jak točí s tím motorem, bez problémů?
2) Frdesmo je ten človíček jak jste tu řešili jeho schopnosti vs. spolehlivost? Nějakej šikovnej člověk přes Duc?
Užitná hodnota FF kotoučů je odsouvá někam do oblasti "možná jednou" užitečnější normálního do provozu bude asi výměna za nějaký lehčí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2) Frdesmo je ten človíček jak jste tu řešili jeho schopnosti vs. spolehlivost? Nějakej šikovnej člověk přes Duc?
quote]
Joo, to je Fanda, měl Duc 998S, proto FRDesmo, šikovnej nejen přes Ducati
e: sorry měl Ducati 998R
Naposledy editováno 29.08.2014 20:52:37