Budu rád za jakékoli info
1 reakcí na tento příspěvek Olejovače řetězu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olejovače řetězu
1 reakcí na tento příspěvek Olejovače řetězu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olejovače řetězu
V podstatě sežere jakýkoliv olej, dávkování není závislé na vizkozitě a teplotě oleje, snadno nastavitelný...
Na delší cesty, navíc když se jezdí v dešti, myslím k nezaplacení. Vysledoval jsem mj. samočistící schopnost takto mazaného řetězu - bordel se znečištěným olejem prostě odletí...
Naposledy editováno 25.08.2014 12:41:54
1 reakcí na tento příspěvek Olejovače řetězu
Vycisteni a namazani je pak otazka peti minut a mam moznost alespon zkontrolovat pruves atd.. Je to skladny, tak to na delsi vylety vozim sebou (+ je to univerzalne pouzitelny).
Zakoupeno z edice Louis (koukni na ceny na Louis.de) za asi 2300 kč (už nevím kolik přesně euro).
Kolem 300 kč stojí olej přímo od scottoileru :
modrý - je na nic , na řetězu moc nedrží (je určený do chladnějšího počasí)
červený - perfektní , drží na řetězu , moc nezasírá zadní kolo (hodně záleží na naštelování odkapávání oleje na řetěz), dá se použít i za chladnějšího počasí (stačí přidat na průtoku oleje)
Jedna lahev stačí tak na 10 000 km. Sprej je rozhodně dražší.
Taky to šetří řetězovku - nejezdíš na sucho.
Jinak je to o pohodlí. Já hodně cestuju za hranice a pokaždé jsem odkládal mazání řetězu na další den a pak zapoměl (spíš se nechtělo).
řetěz stačí čas od času (3x za sezonu) jen otřít hadrem. Protékáním oleje se řetěz pořád čistí , proto se nestane jako u spreje že se válečky sotva točí. (vždycky jdou lehce)
Abych to shrnul:
+
šetří řetězovku
šetří za sprej (za 300 sprej na 10 000 km neseženeš)
je to pohodlnější a nemusíš čistit řetěz
- trochu zasírá zadní kolo (ne nějak hrozně)
- počáteční investice 2000 za scootoiler mini https://www.louis.d...004391?list=12169874 ( ta se vrátí za sprej a řetězovku)
nebo za scotoiler normální asi 2300 https://www.louis.d...004387?list=12169874
1 reakcí na tento příspěvek Olejovače řetězu
1 reakcí na tento příspěvek Olejovače řetězu
Taky by to stálo dost peněz (jako origo výhřevy heftů, štítky a vůbec veškeré origo doplňky)
Například rádio do auta které nemá cenu víc jak 1500 - stojí jako lepší výbava kolem 15 000.
Kámoš s Nissanem Navara nemá ani popelník.
Na druhou stranu takovej nějakej olej, co prostě jen maže a nemá v sobě ty těkavý složky může zároveň sloužit jako jakási ochrana... tak teď babo raď
Naposledy editováno 25.08.2014 20:08:59
Harry007 píše: naskýtá se otázka.....tak proč se to nemontuje sériově, když je to tak dokonalý?
Vono se toho sériově nemontuje hromada
Jo a mám Scottoiler elektronickej a už nic jinýho bych na mašinu nechtěl a peněz nelituju
Naposledy editováno 25.08.2014 20:16:16
1 reakcí na tento příspěvek Olejovače řetězu
Jinak ke klasice.
Optická kontrola řetězu.
Trvá to pět minut.
Nikdy sem problém se řetězem neměl.
Za 300 namažeš nna 10000km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olejovače řetězu
Pivecek píše: Jak uz bylo zmineno, problem take vidim v tom, ze clovek pak retez nema duvod kontrolovat. Pokud jde jen o absenci hlavniho stojanu, tak ja to resim timto:
Vycisteni a namazani je pak otazka peti minut a mam moznost alespon zkontrolovat pruves atd.. Je to skladny, tak to na delsi vylety vozim sebou (+ je to univerzalne pouzitelny).
To je dobry..... Kdyby to nekdo objednaval do Prahy, tak se rad sabnu o postovny a klidne si pro to zajedu....
1 reakcí na tento příspěvek Olejovače řetězu
1 reakcí na tento příspěvek Olejovače řetězu
Bordel na kole nemám - opravdu záleží, jak je to nastavené.
Když najedeš za rok 3-5000km, tak se to nevyplatí.
Proč jsem si to pořídil - v červnu jsem měl za letošek najeto 5500km
- jsem pedant a mám rad čistý řetěz a není mi lhostejný
- jsem línej a čistit řetěz každých 1000km mě ničí
- stále čistý a namazaný řetěz je velké +
- na delší trasy se nestaráš
I když mám Scottoilera, stále kontroluji řetěz!
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olejovače řetězu
Budwik píše: Těžko říct: snížení ceny produktu, ušetření místa nebo hmotnosti , nejspíš je toho hodně
Taky by to stálo dost peněz (jako origo výhřevy heftů, štítky a vůbec veškeré origo doplňky)
Například rádio do auta které nemá cenu víc jak 1500 - stojí jako lepší výbava kolem 15 000.
Kámoš s Nissanem Navara nemá ani popelník.
To je v pořádku s tím popelníkem ať si kuřáci doplatí a dal bych jim klidně 10000 Kč. navíc za popelník.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olejovače řetězu
PEPAFJR píše: To je v pořádku s tím popelníkem ať si kuřáci doplatí a dal bych jim klidně 10000 Kč. navíc za popelník.
Nazor hodny idiota. Kurak to muze hazet ven, ale ze ostatni nemaj nadobu na mince/bordel atd....