pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
El-Chio píše: Mozno blby dotaz... na 2,3,4 fotke je stary valec rozrezany? Takze valce su nove? Nedali ste teda vlozky do starych?
Válce jsou staré, pouze převložkované, ten rozřízlej válec byl sehnanej zvlášť, aby jsme věděli o kolik s tím vrtáním můžeme jít do šířky...
Ďuričko píše: Tak ať tě nečeká žádnej zásek
Jeden malinkej se teď vyskytl, nic co bych za půl hoďky nevyřešil, ale nasere, musím sundat palice a válce, zatr sakr, zrovna když už jsem chtěl nastavit rozvody, ale to nic, to je vývoj Pak nafotím o co šlo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
El-Chio píše: Mozno blby dotaz... na 2,3,4 fotke je stary valec rozrezany? Takze valce su nove? Nedali ste teda vlozky do starych?
Ikdyž to převrtáváš na 1080 bez použití vložek tak se to dělá do starých válců
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
YOSH_BOY píše: Ikdyž to převrtáváš na 1080 bez použití vložek tak se to dělá do starých válců
ahoj Bohušu na 1080 v horní části válců jak tam kolem chodí voda tak tam zbyde stěna 2,5mm-3mm už si to nepamatuji Honza by ti to musel změřit na tom rozřezaném válci ale myslím že 2,5mm možná by to sneslo i ty 2mm při vrtání 103 bez vložek(nicasil) a byl by to objem 1100 ale Oulehla mě to tenkrát nechtěl u udělat že by se ty stěny zbortili prostě chce aby to šlapalo bezchybně, byly tam u něj kluci co mervomocí chtěli vrtat maximum které oni požadovali on jim to udělal a došlo k proboření stěn do vody ale to nebylo na Suzuce
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
tady by to Pepovi nikdo neudělal? Třeba wencu má za rožkem, ten by to neudělal..?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: ahoj Bohušu na 1080 v horní části válců jak tam kolem chodí voda tak tam zbyde stěna 2,5mm-3mm už si to nepamatuji Honza by ti to musel změřit na tom rozřezaném válci ale myslím že 2,5mm možná by to sneslo i ty 2mm při vrtání 103 bez vložek(nicasil) a byl by to objem 1100 ale Oulehla mě to tenkrát nechtěl u udělat že by se ty stěny zbortili prostě chce aby to šlapalo bezchybně, byly tam u něj kluci co mervomocí chtěli vrtat maximum které oni požadovali on jim to udělal a došlo k proboření stěn do vody ale to nebylo na Suzuce
Na RSV vrtaji na 1103ccm a stena zustava 2, 5mm a klukum to funguje bez stresu, viz Jindrej a Millek
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
oioi01 píše: apropo... proč to vlastně děláš ty až v Praze?
tady by to Pepovi nikdo neudělal? Třeba wencu má za rožkem, ten by to neudělal..?
když jsem dělal 1078 tak jen po chvílích (vytíženost v práci) a trvalo mě to moc dlouho) když jsem poznal dewwila tak jsem věděl že je to ten správný člověk zapálený pro věc víš na to musíš být pacient :D
e: jen mě nasrali, že válce byly krásně zvenku vyčištěné(jak nové) a tím jak museli ty válce nahřát kvůli lisování vložky tak vypadaj jak vypadaj
Naposledy editováno 22.08.2014 21:26:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Pepa1098 píše: když jsem dělal 1078 tak jen po chvílích (vytíženost v práci) a trvalo mě to moc dlouho) když jsem poznal dewwila tak jsem věděl že je to ten správný člověk zapálený pro věc víš na to musíš být pacient :D
No kdybych tam neměl včera na servis tu Ducati tak už by byl dnes engine hotovej, ty italský verky hrozně zdržujou od práce na pořádných motorkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Dakarista: u suzuki bych se bal taky kvuli materialu - japonci na nem "setrej" resp to zenou na hranice moznosti pri konstrukci - neni tam moc rezerva ... Prijde mi ze TL je cely z esusovyho hliniku a odlity do pisku nekde na piskovisti :)
Dej si preventivního "vořecha"!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: No kdybych tam neměl včera na servis tu Ducati tak už by byl dnes engine hotovej, ty italský verky hrozně zdržujou od práce na pořádných motorkách
Jo Honzo krásná práce prostě super spolupráce výkrojky jsi udělal parádně na těch vložkách