po dvouletý pauze se vracím k jedné stopě a jsa přesycen snad vším od skútrů
až po 130+ koňové čtyř a troj válce, chci trvale zakotvit u stylový, lehčí a konstrukčně
jednoduchý motky na pohodové projížďky, malé výlety a občasnou polňačku.
Měl jsem japonce, angličany, američany i italy ale jediný co mě nikdy neomrzelo
byla Ducna S2R 1000 a Guzzí Breva 1100, které kdybych nemusel tak bych nikdy neprodal.
Projevu jejich motoru, specifickým jízdním vlastnostem a smyslu pro detail se nic
nevyrovnalo.
Do oka mi padla Moto Guzzi V7 Stone a sháním zkušenosti majitelů nebo variant Classic, Special nebo Racer. Hlavně mě zajímají konstrukční chyby, vhodné doplňky, reálný rozdíl zadních tlumičů na jízdní vlastnosti mezi Bitubo z Raceru a standarních ze Stone/Classic.
Od model. roku 2013 má mít plechovou nádrž místo nylonové. Co má ještě z plastu, kromě sání ?
Pokud by se vyskytla nabídka za dobrou cenu, uvažoval bych ještě o Ducně GT1000 případně Triumphu Boneville T100, který má ale na můj vkus zbytečnou nadváhu a válec navíc.
Uvítám, pokud může někdo z vlastní zkušenosti porovnat.
Je mi jasný, že V7 oproti litrovýmu GT nepojede, ale už jsem se nazávodil dost a navíc mám s Guzzi lepší zkušenosti co se týče spolehlivosti a náročnosti na servis.
Předem díky za tipy !
Naposledy editováno 15.08.2014 17:52:28
Redguy píše: Nejni pravda, soucasny trend je takovy, ze kazdy novy model je lepsi (tak to alespon tvrdi vyrobce) a zaroven levnejsi nez byl predesly v dobe uvedeni na trh (staci se podivat na Oktavii, Golf, atd.)
Ja prece nerikam, ze je to spatna motorka, svuj nazor na ni jsem vyjadril vys, nebudu se opakovat.
Podle me je proste velka chyba, ze skoncilo Griso 850, meli ho dat delat s puvodnim motorem, cena by sla dolu a byla by to bomba.
Tady bych si dovolil souhlasit. Jednak je to běžný postup, jakmile se značka uchytí na trhu a stabilně se prodává, tak se pak hledá jak co ošidit pro maximalizaci zisku. Plus konstrukční vyfikundace, aby prosperoval odborný servis a prodej náhradních dílů.
K tomu si přidejte ekonomickou recesi a ten tlak na "optimalizaci" je nevyhnutelný. Naproti tomu prodej nejluxusnějších a nejdražších značek tím není postižený a naopak zaznamenaly růst. Holt většina musela zchudnout, aby těch pár vyvolených ještě víc zbohatlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
dunrix píše: Díky za upozornění, to je ode mě trapas Nějak se my vrylo že Triumph = tříválec. Na druhou stranu je to v řadě, tak je to stejně malý mínus.
W800 jsem kdysi prohlížel u jednoho dealera a po bližším ohledání mě to moc nechytlo. Byl bych překvapenej, kdyby motor nebyl jen převrtaný dvouvál co dávaj do Versyse nebo něco podobnýho. Nic proti, ale na mě moc sterilní.
Tak von Boneville je taky řaďák, ale není řaďák jako řaďák - nechci kecat, ale myslim, že jak Bonnie tak W800 mají přesazený ojniční čepy o 270° aby měly charakter podobnej véčku, ale nejsem si tim teď jistej. Motor W800 vychází z W650 (W800 chybí kickstart a je to stříkačka) a ten určitě nevychází z motorů řady ER-6 a Versys (ty jsou novější - ER-6 se vyrábí od roku 2006, W650 os 1999). W650 i W800 jsou vzducháče s královskou hřídelí, kdežto motory řady ER-6 jsou vodníci s rozvodovým řetězem, navíc už od pohledu jiný.
Já na ně teď trochu koukam protože tatík měl starou VT750 z roku 83, kterou mu ale bratr rozstřelil a tatík si loni koupil zase VT750. Jenže ta stařena měla 70 koní, 6 kvaltů a jela jak nakopnutý prase. Tahle "nová" (2005) má 45 koní, 5 kvaltů, je jednou tak velká a snad 2x tak široká (docela je to parník), ale horší je, že je to prostě absolutně nudnej kochací stroj, kterej prostě nejede, nebrzdí a ani zatáčet se mu moc nechce. Tatík je po najetí nějakých 12k km na týhle zrůdičce docela nahlodanej jí prodat a šilhal napřed po Triumphu Speedmaster/America, já ho nasměroval na W650/W800, Boneville, V7 atp. protože už není nejmladší a není v nejlepší fyzický kondici aby se tahal s 2,5 metru dlouhým a přes 260 kg těžkým čoprkrujzrem s mizernýma jízdníma vlastnostma. A tyhle nový "klasiky" se mu i víc líbí ...
Piwell píše: Tak von Boneville je taky řaďák, ale není řaďák jako řaďák - nechci kecat, ale myslim, že jak Bonnie tak W800 mají přesazený ojniční čepy o 270° aby měly charakter podobnej véčku, ale nejsem si tim teď jistej. Motor W800 vychází z W650 (W800 chybí kickstart a je to stříkačka) a ten určitě nevychází z motorů řady ER-6 a Versys (ty jsou novější - ER-6 se vyrábí od roku 2006, W650 os 1999). W650 i W800 jsou vzducháče s královskou hřídelí, kdežto motory řady ER-6 jsou vodníci s rozvodovým řetězem, navíc už od pohledu jiný.
Co jsem o tom přečet, tak to přesazení o 270° má jen Scrambler (Bonnie a Thruxton o 360). U tý W800 fakt nevím, ale když mě hned nechytla tak nutit se do ní nemá cenu, i když může mít ten motor zajímavější. Navíc při srovnatelným výkonu s V7 musí utáhnout o 40 kilo víc.
1 reakcí na tento příspěvek MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Ted nejaky negativa. Jak se všude pise, ze korodujou rafky, tak jo. Povrchova koroze tam je, ale na fci to zatím vliv nemá. Při offu se obcas hne svetlo, je potřeba občas dotáhnout.Chce to omotat svody, dost zerou, hlavne krosovy, kalhoty:). Jinak zadnej problém a motorka je celkem dobře udelana a bytelna. Zatím jen standartni servis.
Pro me je paradne pohodlna. Super na cestovani. V te ,,pure´´ podobe, takze na Tebe fuci, ma to malej dojezd, chce to hlidat km. V zatáčkách se vodi jako kolo, když nalezes na nadrz, jedes ala motard styl. Třeba v Alpach není problém se drzet mnohem silnejsích masin. Bere pekne odspoda, vykon je citelnej, tak tomu muze při vyjezdu nakládat. Ten predni kotouc celkem staci, zadek je akorát na frajerinky, když chces smykovat:). Jo a nevyhoda tech TKC je, ze na mokru ustrelujou. Da se na nej i slusne zabalit, pouzivam Kriegu a na tyden uplne v poho. Muzes to i ,,okufrovat´´ a jet kolem světa. Ve meste taky super.
V podstate kamkoliv prijedes, jses ocumovan, ta motorka je vazne pekna:)Co se tyka velikosti tak mam cca 183/83 a sedi me.Stastnou ruku při vyberu.
TL
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Triumph Scrambler je pořád ve hře, ta motka se mi líbí jen škoda těch kilo navíc a menší nádrže.
K těm tlumičům. Chci jezdit na pohodu (to neznamená pomalu!) a navyšovat hned pořizovací cenu o investici do lepších tlumičů se mi moc nechce. Nevím kolik vážíš ani jakým stylem jezdíš, ale to je fakt taková měkota ? Nepomohlo ani nastavení předpětí na max a stejně to šlo na dorazy ?
O offroadových schopnostech si iluze nedělám. Krátký zdvihy, malá světlá výška, váha, obutí ... Jde mi jen abych mimo silnici po pár metrech nezapad, nerozmlátil tlumiče nebo nemusel shánět pomoc aby mi to někdo pomoh zvednout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Motorku zvednes jak nic. Jo a ještě jsme zapomel na jedno velky minus - musíš se snazit všude kde chces byt za svetla. Jak to nestihnes, si v prd..., sviti to strasne malinko.
TL
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Na advrideru jsem o tom reflektoru už četl, že na rozdíl od Bonnieho vůbec nesvítí. To vypadá na další investici
Jinak jsem už měl příležitost okouknout všechny V7 a musím konstatovat, že to není tak špatný jak jsem čekal. Zpracování slušné, Stone a Classic má kromě rozpočtového zadního tlumiče (kterej ale může dostačovat) všechny boční krytky z plastu (zapalování, mřížka sání apod.) a plastovej je i blatník. Racer má tohle, kromě blatníku, už všechno z kovu a to včetně nádrže. Tím mi přijde oproti modelovým rokům 2011 a 2012 podstatně zajímavější.
Ještě jsem zachytil, že Ducati chystá na příští sezónu svojí verzi Scramblera. Jestli je těch pár "uniklých" fotek reálných, tak na něj vůbec nemá smysl čekat:
[URL=
Naposledy editováno 16.08.2014 17:30:42
seikos píše: jasně že má relativně děsnej podvozek. Ovšem si taky na nic nehraje. Je to klasika se vším všudy. Cos myslel že měly motorky před 30-ti lety?
Já se byl včera projet na V35TT:
A co myslíš? No nejede. Vůbec. Nebrzdí. Předek mačkáš až na doraz a neutrhne se, zadek blokuje. Neřadí - 5 kvaltů, jeden neutrál a 3 další falešný. Zatáčí to jako prkno. Pohodlný to je asi jako fošna. Podvozek je jako by tam žádnej nebyl. Jedeš 60 a máš toho plný brejle. A jaká je?
Hubu máš od ucha k uchu. Koncentrovaná zábava.
Na V7 jsem najel pár kilometrů. Podvozek fakt mizernej, ale přesně takovej jako by měl u klasiky být. Ta motorka je celá super. Nemusíš jezdit rychle a strašně tě to baví
To je správný názor kdybych to řešil já tak se kouknu moto morini 91/2 laverda je spousty vyborných evropských motorek jen hledat
1 reakcí na tento příspěvek MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
...jen teda neni "lehci" a na polnacku bych se s ni asi taky nevydal...tak nic no
Naposledy editováno 16.08.2014 19:09:01
TL
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Dunrix - mám doma V35, měřím 180 a vážím 78 a je to tak akorát, takže V7 by ti měla sedět.
skopuzzi píše: Redguy> No podle mě stará V7 nemá s novou nic společného. V7 byla předchůdcem Californie. Nová V7 je nástupcem malých V z 80. let V35, V50 a V65. Jinak klobouk dolu před tvou starou V7 - závidím...
S tim souhlas, stara V7 je velky tezky cestak, takze Californie k ni ma asi nejbliz.
Jenom je teda zavadejici, ze sama Guzzi se v reklamnich materialech na novou V7 odvolava na starou, o V7 Racer mluvi jako o nastupci stare V7 Sport, atd.
1 reakcí na tento příspěvek MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Z klasickejch motorek bych dal přednost W650 - pěknej motor s královskou hřídelí a nakopávačkou. škoda že nová 800 už ji nemá. Boneville vypadá dospěle a přitom stále klasicky.
Co sporster http://www.harley-d...-883r-sportster-883r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Vladimir píše: V7 je rozpočtová motorka a verze racer nebo ještě lépe cafe je velmi efektně udělaná malé motorka která od všech ostatních má dozadu posunuté stupačky tak že se na i vejde i normální člověk než zakrslej 160cm velkej talián. ale klasická V7edma je zoufalá a dnešní dobu velmi špatná motorka. Podvozek z 30 let starého modelu, slabá brzda, stupačky,řadička,páka brzdy stejné jak na nevadě z 80 let a strašně vpředu - mizerný posez. pro 160 cm a 50kg fajn. A to jste nikdo asi neměnil vzduchvej filtr.
Z klasickejch motorek bych dal přednost W650 - pěknej motor s královskou hřídelí a nakopávačkou. škoda že nová 800 už ji nemá. Boneville vypadá dospěle a přitom stále klasicky.
Co sporster http://www.harley-d...ortster-883r [/quote]
V týhle cenový kategorii to je to teď ale celkem bežný, že se používaj rozpočtový díly.
Bohužel se klidně najdou i ve "vyšší" třídě za +300k Kč i u jiných značek. Na druhý straně vzhledem k povaze V7 je asi nesmysl očekávat plně nastavitelný zlatý Öhlinsy, Bremba nebo Nissiny z litrových SS apod. Nechci rýpat, ale do utažených zatáček se bude asi vodit líp než V11.
Když to nepřekročí určitou hranici, tak mě to od koupě neodradí. Zpracování vypadá pěkně, rozhodně líp než třeba u šestkových rejží.
Nejsem trpaslík ale poskládal jsem se na ní v pohodě a není tak malá jak se zdá.
HD je mimo výběr. Některý modely dělaj pěkný, to jo, ale já chtěl něco lehčího, ovladatelnýho a co aspoň trochu brzdí. I ten relativně malý Sportster je skoro 280 kg těžký ingot.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
1 reakcí na tento příspěvek MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
1 reakcí na tento příspěvek MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
dunrix píše: Beru hned. V zachovalým stavu, cena tak do 150 tis. Kč. Brutální výkon nevhodný na offroad už nějak překousnu
hele, ono to zase tak drahý není
Nedostatkem výkonu pro kvalitní svezení rozhodně netrpí ale tady má každej motorkář práh někde jinde. A jízda na CB rozhodně není tvorba image v potu tváře..celkově jsem do tý motorky zabouchnutej
P.S. model 2013 se dá koupit za hezký peníze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Dr.Houba píše: hele, ono to zase tak drahý není
Hmmm … Moc pěkný, zvlášť v tomhle provedení. Díky.
Fotky sice nejsou moc kvalitní, ale vypadá to na promáčklou a odřenou nádrž (?) To by se dalo spravit, když to nebude moc.
Sehnat k tomu bouračku na náhradní díly, tak to vypadá na hodně zajímavou volbu.
Další brouk do hlavy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Racera jsem ještě nejel, bude mít ale asi o hodně menší rejd. Jak moc jsou lepší zadní tlumiče oproti základním by mě zajímalo. V zahraničním testu údajně podvozek míň stabilní než u Stone, ale nedivil bych se kdyby to měli jen špatně nastavený.
Naposledy editováno 18.08.2014 18:43:26
Designově se mi už víc líbí Sportster, tohle je takový nevyvážený - hlavně hubenej předek proti mohutnýmu zbytku. A cruisery obecně nejsou můj šálek kávy, i když tenhle se tomu trochu vymyká.
Zastav sa u mna, mam tu dve Gt 1000, mozes sa previezt a zistit ze toto je ta spravna cesta :)
Jedno z nich je na predaj. Bicolore, 15000 km origo. Ostatne mailom , ak by si chcel. Vratane nezavezneho prevezenia.. Mam doma 5 sportclassicov od ducati, velka spokojnost. Je pravda ze si drzia cenu vysoko, avsak za hodne vysoku spolahlivost , krasu a slusne jazdne vlastnosti to podla mna stoji.. Navyse sa da krasne a jednoducho upravit, velke mnozstvo doplnkov..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Mě láká enfield prehistorie v současnosti.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupit CL500 nebo Guzzi V7 [1, 2, 3] Moto Guzzi V7 Stone, Moto Guzzi V7 850, Honda CL500 | Pebrno85 | 65 | 14.11.2023 v 14:29 elvis78 |
Moto Guzzi V7 - zadní tlumiče [1, 2] Moto Guzzi V7 Stone | oldyno | 43 | 12.10.2023 v 21:18 dzonnek |
Moto Guzzi V7 III - Plexi Moto Guzzi V7 Stone | SPAX | 0 | 23.8.2022 v 09:41 SPAX |
Pohodová motorka na výlety Royal Enfield Interceptor, Moto Guzzi V7 Stone, Moto... | Peter_96 | 29 | 12.6.2022 v 15:51 Peter_96 |
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... | Mates019 | 14 | 5.6.2022 v 22:09 MarioV2 |