No, ale co teď s tím? Nevím co je vše v prd.li, válec, píst a nejspíš přívěra.
Před zadřením jsem zrychloval a vyjížděl z obce, najednou mi začali klesat otáčky, nešlo to za plynem a lup, seklo se mi zadní kolo, naštěstí se nic nestalo. Rozdělal jsem to a vše je ve spodní části přidřený, na válci to moc poznat nejde, ale na pístu ano, kroužky jsou také v prdeli, ale nejvíc se bojím přívěry, ta se dokáže zavřít z otevřené polohy pouze na 50%. Nevím jestli má vůbec schopnost se úplně zavírat, nebo se dokáže jen přivírat, napište mi svůj názor. Chtěl bych se vejít do 5ti tisíc. :/ Díky
Na videu toho uvidíte víc, musel jsem ho nahrát na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KMnFN2V_vmg (dejte si na 720p)
2 reakcí na tento příspěvek Zadřeno, co teď?
TheBudhaaa píše: No hlavně se ptám na tu přívěru, jestli je to tak správně a co vše mám ještě měnit. Nikasil válce, píst, jestli mám ještě ojnici dát novou a co dalšího se při zadření pokurví, spíš se ptám lidí co měli, mají NSR.
Jde o to jakou ma ta ojnice vuli. Ale jestli budes muset delat i spodek motoru (ojnice, loziska kliky) tak se do 5000,- opravdu nevejdes.
TheBudhaaa píše: No hlavně se ptám na tu přívěru, jestli je to tak správně a co vše mám ještě měnit. Nikasil válce, píst, jestli mám ještě ojnici dát novou a co dalšího se při zadření pokurví, spíš se ptám lidí co měli, mají NSR.
Tak pokud je zakarbonovaná na hřídelce tak vyčistit a rozhýbat. To bude asi ta nejlevnější oprava z celý GO motoru. Jak psali výše, v motoru bude lepší celková GO.
Naposledy editováno 10.08.2014 16:28:06
2 reakcí na tento příspěvek Zadřeno, co teď?
Dva měsíce utekly jako voda a máme tu téma "Zadřeno" sad story...
Hlavně tu nepiš že to byla chyba motorky... Hold údržba dělá svoje...
K tématu:
Dal bych motor na GO, ona sice klika ojnice výdrží, ale když ne bude tě to stát o dost víc,
takže klasika
píst, kruhy, nikasil, srovnání hlavy, těsnění(gufera) klika, ložiska, ojnice, sakum prdum 12tis.
Naposledy editováno 10.08.2014 18:52:35
Akyo píše: Sorry za rejpnutí, ale jako kdybych to nepsal... před dvěma měsíci jsem ti psal že jsi svými úpravami ukázkový adept na zadření a výstraha pro ostatní, když tomu nerozumí ať se v tom nehrabou.
Dva měsíce utekly jako voda a máme tu téma "Zadřeno" sad story...
Hlavně tu nepiš že to byla chyba motorky... Hold údržba dělá svoje...
K tématu:
Dal bych motor na GO, ona sice klika ojnice výdrží, ale když ne bude tě to stát o dost víc,
takže klasika
píst, kruhy, nikasil, srovnání hlavy, těsnění(gufera) klika, ložiska, ojnice, sakum prdum 12tis.
Pamatuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno, co teď?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zvýšení výkonu nsr 125 Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Mikeš011 | 20 | 29.9.2024 v 19:27 kokoška. |
Honda nsr 125 r rjednotka prívery ... Honda NSR 125R | Jawa1967 | 2 | 5.9.2024 v 11:51 čeplin |
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 3 | 6.6.2024 v 15:00 ja1 |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |