paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Zadřeno, co teď?
10.8.2014 v 14:13
Zdravím, mám Hondu NSR 125 R r. 97, najeto 25000 km a zadřela se, důvod: V expanzní nádobě na olej bylo ucpané sítko, tak že tam nešel olej. :X
No, ale co teď s tím? Nevím co je vše v prd.li, válec, píst a nejspíš přívěra.
Před zadřením jsem zrychloval a vyjížděl z obce, najednou mi začali klesat otáčky, nešlo to za plynem a lup, seklo se mi zadní kolo, naštěstí se nic nestalo. Rozdělal jsem to a vše je ve spodní části přidřený, na válci to moc poznat nejde, ale na pístu ano, kroužky jsou také v prdeli, ale nejvíc se bojím přívěry, ta se dokáže zavřít z otevřené polohy pouze na 50%. Nevím jestli má vůbec schopnost se úplně zavírat, nebo se dokáže jen přivírat, napište mi svůj názor. Chtěl bych se vejít do 5ti tisíc. :/ Díky
Na videu toho uvidíte víc, musel jsem ho nahrát na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KMnFN2V_vmg (dejte si na 720p)






























Zadřeno, co teď?

10.8.2014 v 14:27 | Nahoru | #1
Tak asi to nechat opravit. Nebo co bys chtěl slyšet? Motor odnést k někomu kdo to umí na generálku. Nebo to slož a jezdi dál.

2 reakcí na tento příspěvek Zadřeno, co teď?

10.8.2014 v 14:55 | Nahoru | #2
No hlavně se ptám na tu přívěru, jestli je to tak správně a co vše mám ještě měnit. Nikasil válce, píst, jestli mám ještě ojnici dát novou a co dalšího se při zadření pokurví, spíš se ptám lidí co měli, mají NSR.

Zadřeno, co teď?

10.8.2014 v 14:59 | Nahoru | #3
Přívěru neřeš

(reakce na) Zadřeno, co teď?

10.8.2014 v 14:59 | Nahoru | #4

TheBudhaaa píše: No hlavně se ptám na tu přívěru, jestli je to tak správně a co vše mám ještě měnit. Nikasil válce, píst, jestli mám ještě ojnici dát novou a co dalšího se při zadření pokurví, spíš se ptám lidí co měli, mají NSR.



Jde o to jakou ma ta ojnice vuli. Ale jestli budes muset delat i spodek motoru (ojnice, loziska kliky) tak se do 5000,- opravdu nevejdes.

Zadřeno, co teď?

10.8.2014 v 15:51 | Nahoru | #5
nj oilmaster... jsou ti který kvůli tomu zadřeli - a ti který teprve zadřou.

Zadřeno, co teď?

10.8.2014 v 15:54 | Nahoru | #6
Uděláš píst, nikasil a s největší pravděpodobností ti rupne ojnice, protože ten tlak nevydrží. Cenově si připrav tak 12 - 15 tkč. 5 tisíc není ani na slušnej píst s nikasilem.

(reakce na) Zadřeno, co teď?

10.8.2014 v 15:59 | Nahoru | #7

TheBudhaaa píše: No hlavně se ptám na tu přívěru, jestli je to tak správně a co vše mám ještě měnit. Nikasil válce, píst, jestli mám ještě ojnici dát novou a co dalšího se při zadření pokurví, spíš se ptám lidí co měli, mají NSR.


Tak pokud je zakarbonovaná na hřídelce tak vyčistit a rozhýbat. To bude asi ta nejlevnější oprava z celý GO motoru. Jak psali výše, v motoru bude lepší celková GO.

Naposledy editováno 10.08.2014 16:28:06

Zadřeno, co teď?

10.8.2014 v 16:19 | Nahoru | #8
Tak tak...motor udělej komplet...jak vrch, tak i spodek...

A nebo ty prasata můžež vzít šmirgl papírem, poskládat to a zkusit to prodat jako NSR, co je po GO motoru (tak jak je v ČR zvykem)

2 reakcí na tento příspěvek Zadřeno, co teď?

10.8.2014 v 18:49 | Nahoru | #9
Sorry za rejpnutí, ale jako kdybych to nepsal... před dvěma měsíci jsem ti psal že jsi svými úpravami ukázkový adept na zadření a výstraha pro ostatní, když tomu nerozumí ať se v tom nehrabou.

Dva měsíce utekly jako voda a máme tu téma "Zadřeno" sad story...

Hlavně tu nepiš že to byla chyba motorky... Hold údržba dělá svoje...

K tématu:
Dal bych motor na GO, ona sice klika ojnice výdrží, ale když ne bude tě to stát o dost víc,

takže klasika
píst, kruhy, nikasil, srovnání hlavy, těsnění(gufera) klika, ložiska, ojnice, sakum prdum 12tis.

Naposledy editováno 10.08.2014 18:52:35

(reakce na) Zadřeno, co teď?

11.8.2014 v 10:18 | Nahoru | #10

Akyo píše: Sorry za rejpnutí, ale jako kdybych to nepsal... před dvěma měsíci jsem ti psal že jsi svými úpravami ukázkový adept na zadření a výstraha pro ostatní, když tomu nerozumí ať se v tom nehrabou.

Dva měsíce utekly jako voda a máme tu téma "Zadřeno" sad story...

Hlavně tu nepiš že to byla chyba motorky... Hold údržba dělá svoje...

K tématu:
Dal bych motor na GO, ona sice klika ojnice výdrží, ale když ne bude tě to stát o dost víc,

takže klasika
píst, kruhy, nikasil, srovnání hlavy, těsnění(gufera) klika, ložiska, ojnice, sakum prdum 12tis.



Pamatuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno, co teď?

13.8.2014 v 16:27 | Nahoru | #11
Akyo> Ale to nebyla chyba mojema úpravama. :)

(reakce na) Zadřeno, co teď?

13.8.2014 v 17:37 | Nahoru | #12
TheBudhaaa> já vím že ne, oilmaster si měl udělat údržbu sám...

Zadřeno, co teď?

13.8.2014 v 23:57 | Nahoru | #13
vždycky je to chyba motorky, proč se zadírá, když to působí jenom problémy?

Zadřeno, co teď?

14.8.2014 v 17:18 | Nahoru | #14
Já jsem v něm nic neupravoval ani kolem oleje, ani s oilmastrem nic nebylo.

Zadřeno, co teď?

14.8.2014 v 17:23 | Nahoru | #15
Úpravy a údržba je trošku něco jinýho ne?

Zadřeno, co teď?

16.8.2014 v 06:40 | Nahoru | #16
Jak jsi pokročil??

Zadřeno, co teď?

23.8.2014 v 16:00 | Nahoru | #17
čekám na prachy z brigády..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zvýšení výkonu nsr 125 Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Mikeš011 20 29.9.2024 v 19:27 kokoška.
Honda nsr 125 r rjednotka prívery ... Honda NSR 125R Jawa1967 2 5.9.2024 v 11:51 čeplin
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R Vdi 3 6.6.2024 v 15:00 ja1
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 12 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin


TOPlist