Mám možnost si zakoupit tento zajímavej stroj, ale slyšel jsem že diesel motor v motorkách není u nás v čechách homologován. Dá se tedy tento stroj dostat nějakým legálním způsobem na papíry? Vím že dříve existovala individuální homologace, funguje to ještě? Pokud ano, jak na to? A kolik to stojí?
navíc - vod podzimu to už nejde - nepřihlásíš .- i my jsme měli dost starostí . ale to by bylo na samost . povídání . nám šlo hlavně o tu cestu . to že mašiny ,,zbyli,, - to je bonus.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Royal Enfield Diesel & homologace v ČR
BagoBorec píše: Veterán musí být prokazatelně starší než 25 let, aby jsi mohl žádat o veteránské RZ.Čili z toho soudím že to asi nepůjde...jedině sehnat starší rám a do toho usadit motor...
Nejde o omyl? Mám dojem, že byla posunutá hranice na 30 let.
marrtinn píše: koukám že tady do toho kecá skoro každej . což takhle se zeptat nás - enfieldáků . je zajímavé ,že v čechách znám cca deset dieslů na veteránských značkách ... ostatně , vono je dneska problém dostat na značky i ten benzín
Ahoj Martine,
po delší době zdravím z Brna: Koukni na náš Trailer k přednášce "Z Indie do Brna na dieselovém Enfieldu"
Uplne novej motor, slozena prevodovka, spojka, prestrikanej ram.............. Proste jako nove.
Otazka je, jestli se vyplati si vzit veterana o 15K drazsiho, nebo na to kaslat a vzit 2002.
Naposledy editováno 09.08.2014 22:01:11
Tohle je ten chlapek.
Kde v Nemecku? Muzes poslat link prosim?