paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.8.2014 v 22:45 | Nahoru | #16411
dejf.> Zrovna měli nějaký Capri meet, skoro každej den se tam něco děje

Není možný, žlutých bot je mraky

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

3.8.2014 v 22:51 | Nahoru | #16412
z.a.j.o.c.h> moc pěkný. Taky bych se tam rád kouknul

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 4.8.2014 v 07:38 | Nahoru | #16413
Hoši při starém nic není

Drippera mě pomohl prodat CBRku a tím pádem mu děkuji za najítí kupce, když se zmínil že prodávám snad bude sloužit novému majiteli tak jako mě

No teď už jen a pouze DUCATI ..... přes zimu u PSI nechám přešít Honda a bude DOKONÁNO JEST!!!







PS: Drippe máš u mě flašku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 07:52 | Nahoru | #16414

Hillman píše: Hoši při starém nic není

Drippera mě pomohl prodat CBRku a tím pádem mu děkuji za najítí kupce, když se zmínil že prodávám snad bude sloužit novému majiteli tak jako mě

No teď už jen a pouze DUCATI ..... přes zimu u PSI nechám přešít Honda a bude DOKONÁNO JEST!!!







PS: Drippe máš u mě flašku


CeBRo se prodává samo. Mně by to trvalo tak max. 24 hodin a ještě by jsi na tom vydělal. Je to dle mně nejvyváženější šestka. Užil sis pohody, teď už tě čekají jen starosti.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 07:53 | Nahoru | #16415
Hillman> Ou! Děkuju...

To už bude druhá. Tu první mě přivezl kemoš, co to od tebe koupil!

Tak hlavně že to klaplo a obě strany jsou spokjené.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 08:02 | Nahoru | #16416
italšrot> Starosti to čekají ale příjemné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 08:15 | Nahoru | #16417

Hillman píše: italšrot> Starosti to čekají ale příjemné


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 10:11 | Nahoru | #16418
italšrot> ale ono těch problémů zas tolik není, ne?... nevím, já jsem zatím nic vysloveně neřešitelnýho neměl. Někdy to stojí trochu času a čekání...ale to je se vším

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 10:22 | Nahoru | #16419
t_freedom> ...a dost peněz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 10:28 | Nahoru | #16420
Anti> hoši já už to nikomu nějak nechci cpát. Ale pokud si za pár let někde zjistíte lidi co to uměj, dá se to servisovat hodně pod ofiko hladinu cen Ducati...ale asi mám štěstí.
Jediný co je na Ducatce navíc jsou ty ventily. A pro mě to znamená cca. 7000CZK každých 12000-15000km...(řemeny jednou za 24000km už jsou v tom započítaný)... Vše ostatní je stejný jako na japonce.

Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 10:33 | Nahoru | #16421
Souhlas,navíc jsou "jen" ty ventily.Ale pro mě to znamená cestu do Brna,tohle doma prostě nedám.

Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 10:43 | Nahoru | #16422
Já už to mám mnohem jednodušší. Každých 15 tis olej a každých 30 tis řemeny.. Malej servis u tohoto modelu už odpadl..

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 11:22 | Nahoru | #16423
zdar chlapi
Mám prosbu přítelkyně má MT1000 a chtěl bych jí vyměnit přední ozubené kolečko aby to nebylo takové uskakané o zub víc a nebo míň ??

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 11:54 | Nahoru | #16424

Cirda-35 píše: zdar chlapi
Mám prosbu přítelkyně má MT1000 a chtěl bych jí vyměnit přední ozubené kolečko aby to nebylo takové uskakané o zub víc a nebo míň ??



Míň

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 12:21 | Nahoru | #16425
Cirda-35>Jak píše Franco a citelně to pomůže (vlastní zkušenost ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 12:42 | Nahoru | #16426

t_freedom píše: Anti> hoši já už to nikomu nějak nechci cpát. Ale pokud si za pár let někde zjistíte lidi co to uměj, dá se to servisovat hodně pod ofiko hladinu cen Ducati...ale asi mám štěstí.
Jediný co je na Ducatce navíc jsou ty ventily. A pro mě to znamená cca. 7000CZK každých 12000-15000km...(řemeny jednou za 24000km už jsou v tom započítaný)... Vše ostatní je stejný jako na japonce.


U rejže přetáhneš servis o xx KM a hovno se stane. Drtivá většina lidí tím pádem na servis sere a servisují až se něco vysere nebo jim cinkaj ventily či mlátí rozvoďák. U italky každej ví, že tam servis ojebeš jen jednou a proto jsou v servisu častěji. A při koupi s tím už počítají. Prostě japonci to maj zmáklé, měníš jen olej a liješ benál. Tohle je prostě neodiskutovatený fakt.
Pak je tady to s tím charizma, koule či exkluzuvita. To je, ale strašně subjektivní. Každej člověk je individualista a jako takový vše nechápe stejně. Já měl Aprilii i Ducati, ale ani charizma ani koule či exkluzivitu jsem z jízdy na nich nepocítil. Akorád každý tlemil a poslouchal jsem vtípky. Když jsem koupil Ducati taky jsem podléhal tomu kolektivnímu plácání po ramenou. Slova jako "vítej v klubu, konečně pořádná motorka nebo čau desmo bráško" mi, ale ještě dnes zvedají kufr.

Naposledy editováno 04.08.2014 12:47:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 12:51 | Nahoru | #16427
italšrot> yo yo...
japonci to nemaj zmáklý...japonci prostě používaj klasickou techniku. Jako oni to maj zmáklý Agláni i Italové (Cagiva, Aprilia) ...prostě tlačej na hrnek/podložku, pod kterým(ou) je pružina.
Jediný technicky zásadní rozdíl je desmodromický ovládání ventilů ( který v době našich dědů bylo úžasný a nikdo na to neměl)... dnes když točíš i pružinama 16trpm už to je jen nádech tradice...
Kecy typu desmobrášků a exclusivní mě nebraly nikdy ... snad jen na pošťuchování tady na fóru. Mě ta mašina úžasně učarovala...určitě jsou jednodužší bajky na vodění, kterým neskáčou kola při podřazování a nemaj jend dvě polohy plynu ... ale řekněme si, nebyla by to tak trochu nuda? Pro mě ano...

Naposledy editováno 04.08.2014 12:51:46

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 13:05 | Nahoru | #16428

t_freedom píše: italšrot> yo yo...
japonci to nemaj zmáklý...japonci prostě používaj klasickou techniku. Jako oni to maj zmáklý Agláni i Italové (Cagiva, Aprilia) ...prostě tlačej na hrnek/podložku, pod kterým(ou) je pružina.
Jediný technicky zásadní rozdíl je desmodromický ovládání ventilů ( který v době našich dědů bylo úžasný a nikdo na to neměl)... dnes když točíš i pružinama 16trpm už to je jen nádech tradice...
Kecy typu desmobrášků a exclusivní mě nebraly nikdy ... snad jen na pošťuchování tady na fóru. Mě ta mašina úžasně učarovala...určitě jsou jednodužší bajky na vodění, kterým neskáčou kola při podřazování a nemaj jend dvě polohy plynu ... ale řekněme si, nebyla by to tak trochu nuda? Pro mě ano...


Japonci prostě vsadí na osvědčenou klasiku a prodejní čísla mluví za vše. Jen si říkám odkud se berou ty kecy, kdo to je za lidi co je šíří... homosexuálové, transexuálové, metrouši, lesbičky nebo snad komunisti?
Ví to někdo?

Naposledy editováno 04.08.2014 13:06:41

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 13:14 | Nahoru | #16429
t freedom-> Chlape musím ti poděkovat!! Jak jsem tu psal ohledně toho nemožnosti řazení na neutrál, tak ty jediný jsi přišel na problém byla to skutečně zavzdušněná spojka!!! Příště už budu vědět a nebudu z toho špatný proč mě nejde řadit Teď je převodovka sametová a ani na japonci jsem takovou neměl

Díky za radu

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 13:14 | Nahoru | #16430
italšrot> To budou určitě voni http://www.motorkar...ft=164604&fid=77

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 13:27 | Nahoru | #16431
Hillman> nemáš zač...máme jen stejnej problém ...
I ta největší krásňoučká fiflena sebou musí nosit narvanou kabelku a tu a tam si pomoc ... ta moje má pod sedlem neustále připravenou jedenáctku očko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 13:35 | Nahoru | #16432
italšrot> ...Drippera ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 13:36 | Nahoru | #16433
t_freedom> Byl jsem z toho špatný kor když od kámošů slyšíte "DUCATI JE NA PI*U" ale byla to jen fakt banalita .... nicméně jak se mě před pár týdňama ptal kámoš jak se na tom řadí a jaká je převodovka, tak jsem musel lhát -> "To tam padá samo ty kvalty, takovou převodovku jsem ještě neviděl"

No už lhát nemusím

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 13:41 | Nahoru | #16434

t_freedom píše: italšrot> ...Drippera ?


A rovnou všechny možnosti v jedné, takové megakombo

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 13:48 | Nahoru | #16435
Hillman> ale ono tedy...já tam minimálně nahoru lupu ty kvalty jen s tím, že se na spojku lehce podívám úkosem. A opravdu jsem nikdy na bajku přesnější a tvrdší převodovku neměl...

Naposledy editováno 04.08.2014 13:49:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 14:18 | Nahoru | #16436
Hillman> kámoš, který ti řekne, že DUCATI JE NAPIČU není kámoš!!
Ještě když na tom nikdy nejel

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 14:37 | Nahoru | #16437
Lukes.> já mám kámoše co mi to říká furt a jel na tom...
ale můžu já za to, že je to začátečník nedokáže ohodnotit dobrej bajk ?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 14:45 | Nahoru | #16438
Osobně můžu potvrdit, že freedomova S4RS jde za plynem jak slepice po flusu . A převodovka jde krásně. A kdo říká, že ne, tak lže! A necuká!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 14:51 | Nahoru | #16439

t_freedom píše: Lukes.> já mám kámoše co mi to říká furt a jel na tom...
ale můžu já za to, že je to začátečník nedokáže ohodnotit dobrej bajk ?


Zřejmě mentální pubescent

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

4.8.2014 v 14:56 | Nahoru | #16440
honzabiker> ne...jen má rád věci "lůzr kreply"

Caberg> ...šak tobě to taky jede jak z praku...i 200km/h ...jen pak ta teplota oleje ... ale je fakt, že Guzzi guru z Holomóca mi to pošteloval tak, že je to asi jediná testastretta 998 co umí jezdit na spodní kvalty i na 2,5trpm bez odmlouvání...
O víkendu jedu k Vám...chcem se s Bráchou mrknout v pátek na Vysoký pece ve Vítkovicích... někdě kolem 15h ... nepřidá se někdo ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF

TOPlist