paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Co je to za šroub ???
Ahojte, při čištění jsem v žebrování zadního válce našel tenhle šroubek, který nikde nechybí, aspoň o tom teda nevím a myslím si, že je to z karburátoru, nevíte kam patří ???












2 reakcí na tento příspěvek Co je to za šroub ???

30.7.2014 v 14:27 | Nahoru | #1
myslel jsem že si nacpal kotě do flašky a teď koukám že to bude asi zapalovač
šroubek nepoznávám, sry

2 reakcí na tento příspěvek Co je to za šroub ???

30.7.2014 v 14:30 | Nahoru | #2
Vypadá to jako část drátěné hadicové svorky, chybí u ní právě ta drátěná část.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???

30.7.2014 v 14:33 | Nahoru | #3

Bimbo-ze-Žižkova píše: myslel jsem že si nacpal kotě do flašky a teď koukám že to bude asi zapalovač
šroubek nepoznávám, sry



Taky jsem měl chvilkový zkrat

(reakce na) Co je to za šroub ???

30.7.2014 v 14:36 | Nahoru | #4

Bimbo-ze-Žižkova píše: myslel jsem že si nacpal kotě do flašky a teď koukám že to bude asi zapalovač
šroubek nepoznávám, sry



Já taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???

30.7.2014 v 14:36 | Nahoru | #5
Kaštanisko: To jste nikdy neslyšeli o Bonsai Kitten?

Co je to za šroub ???

30.7.2014 v 14:44 | Nahoru | #6
Mě to přijde jak šroub na nějaký doraz. Něco obdobného mám na vstřiku doraz lanka.

(reakce na) Co je to za šroub ???

30.7.2014 v 14:54 | Nahoru | #7

1100Virago píše: Kaštanisko: To jste nikdy neslyšeli o Bonsai Kitten?



Co je to za šroub ???

30.7.2014 v 15:02 | Nahoru | #8
A nepatří to k té kočce? Není to třeba něco z kočkonosu?

(reakce na) Co je to za šroub ???

30.7.2014 v 15:02 | Nahoru | #9

1100Virago píše: Vypadá to jako část drátěné hadicové svorky, chybí u ní právě ta drátěná část.



Jj, je to ono, přesně tak...

Co je to za šroub ???

30.7.2014 v 16:50 | Nahoru | #10
tak máte pravdu, je to zapalovač, chtěl jsem nějaké měřítko a jediné co jsem u sebe měl byl kočíčí zapalovač, díky všem za odpovědi, zatím se s " Májou" seznamuji a proto Vám budu občas klást otázky jako lama

Co je to za šroub ???

30.7.2014 v 16:58 | Nahoru | #11
Původně to vypadalo takto:




1 reakcí na tento příspěvek Co je to za šroub ???

30.7.2014 v 19:26 | Nahoru | #12
Ještě jednou díky moc všem a když už jsem v těch dotazech, nevíte na co je šroubek v jednom z vývodu výfuku do baňky, je to myslím na klíč 8 nebo 10, je jedinej a když jsem ho dotáhl, začala se mi nějako při rychlém přidání plynu dusit, tak jsem ho zase povolil












a druhá věc, pod nádrží jsem našel dvě dvojičky kabelu, které vychází z hlavního svazku a visí pod nádrží, nevíte k čemu budou ( předehřev karburátorů to není, kabely mám jinde )





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???

31.7.2014 v 11:47 | Nahoru | #13
mrnevim: Pokud je to šroub M6 (desítka hlava), měl by být na každém ze svodů a strká se tam sonda při nastavování karburátorů. V koncovkách by totiž nebyla nic platná, tam už jdou spaliny z obou válců smíchané.
Pokud se ti to po dotažení šroub dusí v přechodech, tipuju to na bohatý volnoběh příslušeného válce. Ale je to tip od monitoru, můžu se mýlit. Nejspíš se to ale někomu povolilo a pak střílelo do výfuku a dotyčný místo dotažení šroubu, který přehlédl, vykompenzoval ochuzenou směs obohacením na karburátoru.

Ohledně těch drátů mě nic nenapadá. Zkus mezi ty piny vrazit volmetr a zapnout klíček, jaké napětí se tam objeví.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???

31.7.2014 v 16:50 | Nahoru | #14
1100Virago>

Díky za info, ale já tam na tom svodu našel pouze jeden šroub, schválně jsem prohlížel oba svody jestli najdu šroub druhej a nikde jsem ho nenašel. S tím voltmetrem to zkusím.
Když jsem v těch dotazech, při startování motoru ( studený i teplý) musím lehce přidat plyn ,aby mi motor naskočil,trošku s ním " drbnout",na různých vláknech jsem viděl, že k motu přijde frajer, nastartuje zmáčknutím startéru , aniž by se dotkl plynu. Dá se to nějak nastavit, pokud ano tak jak. Přidávat otáčky se mi moc nechce, protože když už mi naskočí, tak motor běží v ideálních otáčkách.

(reakce na) Co je to za šroub ???

31.7.2014 v 17:19 | Nahoru | #15
1100Virago> jasně je to šroub z had pásky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???

Skvělá odpověď, děkuji! 31.7.2014 v 19:28 | Nahoru | #16
mrnevim: Ty šrouby jsou dobře vidět po sundání výfukového systému, jinak budeš asi muset koukat pomocí zrcátka - je to z vnitřní strany. Na obrázku mají čísla 2 a 4:



To startování by odpovídalo bohaté volnoběžné směsi - otevřením plynu tam pustíš víc vzduchu, tím se to ochudí a za tepla nastartuje jak má. Buď je to špatně seřízené (někdo šťoural do šroubů volnoběžné směsi), nebo je vysoká hladina v karburátorech, nebo špatně dovírá sytič.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???

31.7.2014 v 21:51 | Nahoru | #17
1100Virago>

Díky moc za radu, na ty šrouby se znova podívám, ale nevím jestli mají být zatažený nebo povolený...mno nějak tomu nerozumím, ma Jawě 350 jsem nic takovýho neměl a to startování asi nechám tak jak to je, než abych to ještě víc rozharašil. Prosím ještě o radu, našel jsem mezi karburátory 2 šrouby, jeden šroub je na táhlu lanka plynu a druhý je na protější straně na pevno a dá se s ním prsty štelovat, který je na otáčky a který je na bohatost směsi, nebo ?

Co je to za šroub ???

Skvělá odpověď, děkuji! 31.7.2014 v 22:04 | Nahoru | #18
Tím druhým seřizuješ souběh karburátorů, raději s ním moc nekruť.

1 reakcí na tento příspěvek Co je to za šroub ???

31.7.2014 v 22:09 | Nahoru | #19
Šroub na bohatost je ten pod číslem 39. Možná tam ještě budeš mít gumovou krytku.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???

31.7.2014 v 22:50 | Nahoru | #20
mrnevim: Šrouby ve výfucích jsou jen záslepky, mají na nich být těsnící podložky a mají být nafest dotažené.

Šroub mezi karburátory, který se při točení plynem hýbe s tím kolečkem, je na seřizování synchronizace karburátorů. Ten pevný na štelování prstama bude na nastavení volnoběžných otáček - je to vlastně doraz, na který se plyn po puštění vrátí a opře se o něj.

Šrouby na bohatost volnoběhu ti napsal dave-lister. Jsou vedle kulatých víček membrán a pokud do nich nikdo nehrabal, bude na nich záslepka (gumový špunt nebo plíšek). S těmi šrouby pozor - samy od sebe se nerozhodí, ale hodne lidí má tendenci jejich točením kompenzovat jiné problémy. A pokud bys je zkusil silou dotáhnout, poškodíš jemné hroty na jejich koncích a pak je to bez výměny těch šroubků téměř neseřiditelné.

(reakce na) Co je to za šroub ???

1.8.2014 v 11:53 | Nahoru | #21
1100Virago> Díky moc za rady
- tak na těch šroubech na výfucích jsou těsnící podložky, našel jsem i ten druhej šroub a ten byl utaženej na pevno, tak jsem dotáhl i ten první šroub na pevno. Jinak jsem nabil baterku, měla poloviční kapacitu a lehce jsem prstem asi o půl otáčky otočil ten pevný štelovací šroub a ejhle, zkusil jsem jí nastartovat bez plynu a naskočila, takže to tak asi nechám, do šroubů na bohatost směsi se hrabat nebudu, to už by jsme zbytek léta s manželkou asi jezdili jenom autem . Ještě jednou díky všem, je super, že jste tady a že nám, začínajícim amaterům poradíte .

1 reakcí na tento příspěvek Co je to za šroub ???

4.8.2014 v 12:48 | Nahoru | #22
Ahojte, tak jsem tady opět a mám opět dotaz, v jiným vláknu jsem našel foto karburátorů ve kterých jsou, aspoň si to myslím viditelné šrouby pod víky a já tam mám pouze prázdné díry viz. obrázky. Nechybí mi tam náhodou ty šrouby č. 39 na bohatost volnoběhu a dále ty zaslepený přípojky jsou na ty ekotrubky ???


















Naposledy editováno 04.08.2014 12:51:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???

4.8.2014 v 14:55 | Nahoru | #23
mrnevim: Zkus do těch děr posvítit, jestli ty šroubky nejsou hlouběji. Normálně na nich bývá špunt, aby se v tom kdekdo nehrabal. Bez těch seřizovacích šroubů bys nejspíš ani nenastartoval, tahalo by to tamtudy falešný vzduch (proto jsou na nich těsnící kroužky).

Ty zaslepené přípojky jsou na připojení podtlakových manometrů, pomocí kterých se seřizuje synchronizace karburátorů.

(reakce na) Co je to za šroub ???

4.8.2014 v 20:48 | Nahoru | #24
1100Virago>
Díky za radu, zkusím prosvítit a uvidím, při běžném pohledu jsem uvnitř nic neviděl, mrknu a pak dám vědět, jestli tam něco je.

(reakce na) Co je to za šroub ???

7.8.2014 v 17:38 | Nahoru | #25
1100Virago>

Ahoj, tak jsem si dnes prosvítil ty otvory a skutečně hluboko uvnitř jsou šroubky, nevíš jestli se dají někde sehnat ty gumový záslepky do otvorů nebo jestli jsou č. 40 na karbcích co mi poslal dave-lister ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???

7.8.2014 v 17:39 | Nahoru | #26
dave-lister>

Ahoj, prosím o radu, ta gumová krytka z PartDespotu je č. 40 ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co je to za šroub ???

7.8.2014 v 18:42 | Nahoru | #27
mrnevim> Jo, ale stačí vyseknout z gumy váleček a strčit ho tam.... nebo v želežázství koupit krytku montážního otvoru...

Naposledy editováno 07.08.2014 18:43:03

(reakce na) Co je to za šroub ???

7.8.2014 v 19:14 | Nahoru | #28
rancher>

Díky za info, teď jsem koukal na Partsdepot a oni za jeden gumovej špunt chtějí 108,-Kč , takže provedu samovýrobu nebo se optám v železářství na krytky montáž. otvorů. Díky za radu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10416 24.5.2024 v 16:52 rancher
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist