Obul jsem ji jako svou první dvousměsovku na FZS 600 na zadek (160/60/17) a moje zkušenost je zatím velmi negativní.
Pneu byla nová a vzal jsem ji nyní na čtyřdenní motovýlet po SK. Asi po 200km v jednom zátahu jsem ve dvou vjel do deště a při velmi opatrné jízdě a malém náklonu v zatáčce jsem cítil
asi 2x lehký smyk. Ustálená rychlost a žádný blbosti při jízdě z kopce za kamionem.
Nechal jsem to být a přičítal to nedostatečné opotřebovanosti.
Následovalo ve stejný den dalších asi 200km za sucha a to už jsem gumu postupně
naklápěl a vše OK. Pak přišel další déšť a situace s podklouznutím při opatrné jízdě ve velmi mírné zatáčce se opakovala.
Mám z té gumy za mokra VELMI špatný pocit. Jaké jsou vaše zkušenosti za mokra?
Před tím jsem měl Continental Road attack a nikdy jsem nic podobného nezaznamenal.
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 - zkušenosti za mokra.
Naposledy editováno 29.07.2014 09:13:47
Zkus příště koupit celou sadu, abys neměl vpředu a vzadu jiný profil, a uvidíš, že se to taky bude chovat úplně jinak.
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 - zkušenosti za mokra.
DOT je 1914, takže OK.
S nastavení tlumiče jsem hezkých pár let nehýbal (pátý zoubek odspoda). Teda předchozí dvě zadní pneu byly s tímto nastavením OK.
Jasan na silnici koukám furt, a nic mastnýho jsem neviděl, ale neříkám, že tam nic nebylo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Road 2 - zkušenosti za mokra.
lopata75 píše: Tak na DOT bych to nesváděl, Jak dlouho se dělají PR 2 , Gumě starý 4-5let nemuze nic byt... Jak jsem tu uz někde psal. Čerstvý jsou potřeba rohlíky...
jj od 2009
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 - zkušenosti za mokra.
můj názor, pneu máš nové, frajer co mi přezouvá pneu říká vždy at prvních 500km jezdím zvolna aby člověk srazil takovou tu mastnost z výroby a uskladnění, tak jestli to nemůže být tím???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Road 2 - zkušenosti za mokra.
FishX3 píše: jj od 2009
nejsem si na tuti jistý, ale koupil jsem mašinu s PR2, kde byla dotka O8, takže bych řek, že už od 2008. Ne že by to mělo nějaký vliv na zavařovaní okurek, ale ta guma klouzala jak sviň...stačilo před zatáčkou podřadit, pustit spojku a moh jsem trénovat drifty ( fakt neúmyslně ) teď jezdím druhou sadu roadsmart2 a ani v lijáku přes Alpy jsem nezažil, že by klouzly.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Road 2 - zkušenosti za mokra.
choze69 píše: nejsem si na tuti jistý, ale koupil jsem mašinu s PR2, kde byla dotka O8, takže bych řek, že už od 2008. Ne že by to mělo nějaký vliv na zavařovaní okurek, ale ta guma klouzala jak sviň...stačilo před zatáčkou podřadit, pustit spojku a moh jsem trénovat drifty ( fakt neúmyslně ) teď jezdím druhou sadu roadsmart2 a ani v lijáku přes Alpy jsem nezažil, že by klouzly.
Hledal jsem na netu a bylo psáno uvedení na trh PR2 v roce 2009 .. zajímalo mne to, zdroj už podruhé hledat nebudu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Pilot Road 2 - zkušenosti za mokra.
a tady se píše, že 2009 už vyhrávala v testech i mezi uživateli..
fakt jsem si skoro jistý, že druhá část dotky byla 08..
e: ale vliv na tohle vlákno to stejně nemá
Naposledy editováno 29.07.2014 22:12:48
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Pilot Road 2 - zkušenosti za mokra.
Brácha má na fazerovi ještě pilot road 3 a ty jsou taky moc dobrý.
Naopak co jsem měl na esvéčku dunlop roadsmart, tak mě na mokru moc nepodrželi a omotal jsem to o svodidla.