Dostal se mi do oleje 4T benzín
mraza> Podtlakový ventil poznáš tak, že z něho jdou alespoň dvě hadičky. Jedna vede normálně ke karbecu (benzín) a druhá vede do airboxu. Funguje to tak, že když motor nastartuješ, v airboxu se vytvoří podtlak, který se hadičkou šíří až k ventilu a podtlak "zatáhne" za membránu a otevře ventil. Takový kohout nemá polohu OFF, Má polohy ON, RES a PRI. PRI funguje tak, že při delším stání ti v karbecu nezůstane benzín, tudíž nenastartuješ, v airboxu se nevytvoří podtlak a tudíž by se ventil neotevřel. PRI prostě pustí benzín i bez podtlaku, ale nesmí se používat delší dobu, jenom na nastartování, jinak by přeplavoval karbec... Možná se děje to, co popisuje KarelIV, přeplavuje se karbec a díky tomu se benzín dostává do airboxu a následně do motoru...