1 reakcí na tento příspěvek bouchání (rány) z motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bouchání (rány) z motoru
Zawa929 píše: 2stroke> fakt ti věštecká koule nic neřekla jo?? ted jsi neztratil čas že jsi sem psal tuhle pruderní zprávu? na tyhle chytrý řeči čekám, chci poradit a né tady číst od nějakýho mentála chytrý kecy ... kde myslíš že tu motorku asi mám?? v čínský restauraci?? chci slyšet jestli někdo neměl podobnej nebo stejnej problém protože už nevim čim by to mohlo být ... takže ti děkuju za radu
a cos jako čekal? Že tady dělá každej druhej online servisáka? Křišťálová koule je dost příznačné přirovnání.Podle mě je prostě vymlácená klika
1 reakcí na tento příspěvek bouchání (rány) z motoru
E: a pak si nalej do motoru cca o 0,5l až 1l oilu více, pokud budeš zas chtít lítat po zádech, akorát odvětrání motoru vyveď jinam než do airboxu, protože ti to tam ten oil navíc vyfluše, ideál je mít "expanzku na oil kam vyvedeš oddech z motoru a druhou hadicí ho budeš vracet zpátky... Jen ti klesne maximálka, větší odpor oilu...
Naposledy editováno 24.07.2014 18:41:09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bouchání (rány) z motoru
Virago1100 sem kdysi psal metodu, jak poznat jestli má motor chycené šály - myslím že píst do horní úvrati a přes otvor na svíčku strčit do spalovacích prostorů nějakou tyčku a trochu zatlačit na píst - když je chycená šála, přip. jiná číst klikového mechanizmu, tak to cvakne...čili motor KO...
RadimV929 píše: dewwil> 929ky,byly vyhlášený na kliku..??jen se ptám..954,má myslím stejný spodek a ke všemu,praskají vložky ,na třetím a druhém,válci..
O těch praskajících vložkách zase nevím já...muhehe, to už je pomale jak u Yamahy a jejich slavnou R6...teď jsem se dočetl, že to dělají i R1čky
Naposledy editováno 24.07.2014 22:40:32
RadimV929 píše: dewwil> 929ky,byly vyhlášený na kliku..??jen se ptám..954,má myslím stejný spodek a ke všemu,praskají vložky ,na třetím a druhém,válci..
jj, 2 případy znám z praxe u motorek kamarádů a někde na netu jsem se dočetl o více případech, 954 na tu kliku tolik netrpěly, nevím proč, možná tam byla nějaká změna v mazání nebo sacím koši, no zas měla ty praskající vložky, ale všude je něco, no... Kamarád má právě tu 954 a dává ji neskutečnej kouř na okruhu nebo na letišti dlouhý záda cca ve 150km/h a drží... Taky chtěl 929tku, ale právě po recenzích na kliku od bývalých majitelů si radši koupil tu 954ku... Zatím mu vložka neprdla a ani regulátor neměnil, asi dobrej kus
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 929 RR po demontazi vsech plast... Honda CBR 929RR Fireblade | Kanister111 | 10 | 29.5.2023 v 10:40 Krautkopf |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
řidítka Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 2 | 10.1.2023 v 13:58 Bogami |
Neukazuje otáčkoměr Honda CBR 929RR Fireblade | Bogami | 0 | 21.11.2022 v 21:01 Bogami |
Digitální tachometr Honda CBR 929RR Fireblade | Houmr1 | 0 | 31.8.2022 v 14:56 Houmr1 |