Nick86 to napsal správně, šroub na tlumiči je skutečně k vypouštění nashromážděného oleje. Vyměň těsnící podložku pod hlavou šroubu ( šroub M6 x 10 se šestihrannou hlavou - takový byl originál ) za např. hliníkovou nebo měděnou plochou podložku a dotáhni jej. Po nějakém čase, kdy se v tlumiči nashromáždí troška oleje - pokud Ti motor moc nežere olej, tak šroub vyšroubuj, nastartuj motor - je dobré mít motor aspoň trochu zahřátý, tím pádem bude i teplý tlumič výfuku a případný vysrážený olej lépe odteče. Nechej motor běžet na volnoběh a koncovku výfuku lehce přicpi hadrem. V tlumiči se zvýší tlak a plyn svým tlakem strhne s sebou i případný olej. Jen dej pozor, aby neprskal na kotouč a brzdu zadního kola!
1 reakcí na tento příspěvek Vypaleni vyfuku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vypaleni vyfuku
jiřífilip píše: Vypaluje se výfuk u 2 taktů. V tvém prípadě, nevim, nevím.
[quote]Naposledy editováno 19.07.2014 21:16:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 13 | 6.5.2024 v 18:34 krokoš |
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R | Jira_7 | 2 | 30.4.2024 v 08:44 kokoška. |
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 1 | 6.4.2024 v 08:13 ja1 |
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R | SirSpecny | 1 | 18.3.2024 v 14:10 Remzy |
Karburátor na Yamaha dtr Yamaha DT 125 R | Adoš170 | 4 | 14.2.2024 v 10:15 Bugs |