E: A radši si pujč nějaký momenťák na utažení víka vačkových hřídelů. Ale ne žadnej s rozsahem 30-300Nm to To radši dotáhni na cit rukou. Taky dotahuj šrouby ve správném pořadí, mělo by být v manuálu.
Naposledy editováno 10.07.2014 17:11:54
Odděláš napínák, sundáš vodítko řetězu co je mezi ozubenými koly vaček. Pak sundáš víka vaček a můžeš sundat rozvoďák. Pohlídej si ať ti nespadne do motoru, tak ho nějak zajisti. Ve chvíli kdy budeš oddělávat vačky je dobré mít klikovku na značce "T" a značky na vačkách směrem od sebe (měly by být zároveň s rovinou hlavy).
Vyměníš podložky pod hrníčky. Zkontroluješ si klikovku, že je na značce "T" vložíš vačky, tak aby měly značky vzájemně směrem od sebe a s rovinou hlavy nasadíš řetěz, a přišroubuješ vačky víkem.
Naposledy editováno 10.07.2014 17:50:39
1 reakcí na tento příspěvek Rozvody Hornet
Ondraz píše: no, chtěl jsem se vyhnout sundávání řetězu. Navíc bych se pak nemusel bát, že to mám třeba o článek mimo. Řetaz bych nechal pověšený na ozub. kolech, povolil bych napínák, oddělal zvrchu vodítko a držel si je s řetězem pořád naplým, zavěsil, ať se mi to nerozjede a tím pádech bych mohl volně sundat každou vačku jednotlivě a v klidu udělat. Myslíš to tak, že bych : sundal víko rozvodů, natočil motor ať je klika na značce (T), tím pádem by teď v této poloze měly být automaticky vačky na značkách od sebe ( s rovinou hlavy), povolil napínák, sundal vodítko, zvrchu zesadil řetěz, pověsil ho, oddělal vačku, upravil vůle, přidělal, pak druhou vačku, pak opačně složil? Když povolím ten napínák, povolí se dostatečně, abych ho sesadil z ozub. kol?
Já myslím, že si to moc komplikuješ. Jak psali kluci výše. Vačky bych vyndal klidně obě najednou. Často se povede vůle nastavit různým prohozením podložek mezi sebou a nemusí nic kupovat.
Tady ještě v jakém pořadí dotahovat šrouby víka vaček. Je to z manuálu Kawy, ale platit by to mělo i pro Hondu
Naposledy editováno 11.07.2014 08:11:05