paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo
Ahoj, zakládám tohle téma pro snažší sdílení zkušeností, tipů, rad a otázek u těhle skvělejch strojů. Před lety jsme psal adminům, zda by nezaložili CB900 F2 kategorii na webu a dnes už je nás tam 11. Občas vídám zprávu s dotazem, nebo někdo píše do profilu. Tady na fóru to snad půjde mnohem rychleji a naše eFka budou jen prospívat.



Jinak k věci:
cb900 f2 ZDE v motodatabázi
cb900 f/f2 ZDE v bazaru

Manuál používám: Haynes Honda CB 750/900 dohc Fours (78-84) v angličtině
online haynes
techbooks
online cb900c/f US manual

Dokumentace: Mikrofiše mám přímo k F2 (včetně F), což je vzácnost a děkuju MCH za pomoc a odborníkům v Sazce za jejich zdigitalizování a ochotu.
od MuZ bagio: cb900f2c
Moje mikrofiše ke stažení (preview je scan 2MB list, plná verze je scan 5MB list..oboje to samé obsahem): cb900f2b

Díly: ebay.de, MCH Honda Praha...a další

Informace a zkušenosti: jednoznačně nejlepší zdroj informací je americké fórum na http://www.cb1100f.net/ , budete překvapení, že nejen Češi mají zlaté ruce

Dopis z Hondy ohledne rozmeru pneumatik
https://drive.google...Z2M/view?usp=sharing

Pokud byste cokoliv potřebovali rád pomůžu, poradím, najdu, přeložím, doporučím...


Naposledy editováno 17.05.2020 15:08:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.6.2014 v 20:22 | Nahoru | #271
zítra my dojde ojnice tak to budu skládat...jde o zubovou vuli ? (jestli ten koš se hybe na zubech) já myslím že mě to nedělá ale kouknu se.....dám zítra vědět...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

3.6.2014 v 23:46 | Nahoru | #272
Jacky99> nene nejde o vůli zubu mezi sebou ale o vůli ozubeného kola který je přichycený ke spojkovému koši. (je to na tom obrázku) já když za to bafnu tak to cukne jak horizontálně tak vertikálně.. v řádu desetin
jinak díky

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

4.6.2014 v 01:58 | Nahoru | #273
kokabura> jde o vůli mezi lamelama a tou drážkou do kterých se dávaj... to myslíš? jinak vidím na obrázku že ta 1 lamela je špatně dana ale to je asi jak jsi to vydělával....
zítra se kouknu a dám vědět...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

4.6.2014 v 02:21 | Nahoru | #274
nene, vule ozubeneho kola(je prichyceny k telu kose cepama),ktery je na spojkovym kosi vuci onomu kosi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

4.6.2014 v 18:33 | Nahoru | #275
kokabura> to ozubeny kolo k tomu koši mam taky trochu volny neni tam na pevno...třeba se něco uvolnilo nebo tak nebo ten zvuk je od něčeho jinyho ten motor muže zkreslovat

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

4.6.2014 v 19:19 | Nahoru | #276
Mrkněte prosím sem - je mezi nimi i Honda CB900 F2 Bol d'Or
http://www.motorkari...?ft=161603&fid=5

2 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

5.6.2014 v 21:31 | Nahoru | #277
mám problém praskl mi utahovací šroub na ojnici tak se chci zeptat jestli někdo nemá jeden na víc nebo jestli neví o někom kdo ho může sehnat nebo ho má ....díky všem



(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

5.6.2014 v 23:45 | Nahoru | #278

Jacky99 píše: kokabura> to ozubeny kolo k tomu koši mam taky trochu volny neni tam na pevno...třeba se něco uvolnilo nebo tak nebo ten zvuk je od něčeho jinyho ten motor muže zkreslovat



díky díky za odpověď

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

6.6.2014 v 08:44 | Nahoru | #279
Jacky99> v Prerove mel rozebraného Boldora kdysi..ale je to několik let.
Karek Malý 602 192 534

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

6.6.2014 v 17:54 | Nahoru | #280
Kovi> už jsem našel chlápka v Pardubicích co ma 900 rozdelany a prodava na díly tak mi to už posílá ale díky za reakci:)

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

10.6.2014 v 06:11 | Nahoru | #281
Zdar, byl by kontakt do těch Pardubek? Sháním zámek na přilby (i bez klíče) Dík K.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

10.6.2014 v 10:10 | Nahoru | #282
asi myslíte Jirku CBK ten je od pardubic a ma dily.. 602 181 563

1 reakcí na tento příspěvek Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

4.7.2014 v 18:56 | Nahoru | #283
Ahoj, nenašel by se někdo v okolí vysočiny kdo by dokázal seřídit boldora? Moto jezdí ale po koupi se v tom jen vrtám a nechci to takhle rozhašený hnát přes celou republiku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

5.7.2014 v 09:53 | Nahoru | #284
kokabura> základní nastavení bohatosti směsi jsou 2 otáčky ale jestli chceš seřídit podtlaky karburátoru tak potřebujes budíky na to....

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

5.7.2014 v 12:20 | Nahoru | #285
Potřeboval bych někoho šikovného v Praze. Spíš strejdu, fandu, než servis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

5.7.2014 v 17:23 | Nahoru | #286
Jacky99> potřeboval bych to nejspíš komplet.. bo mi po nastartování vynechává jeden válec.. tak jestli by to někdo znalej nezkouknul :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

6.7.2014 v 01:49 | Nahoru | #287
kokabura> zkus se podívat jestli pod tím šroubem bohatosti směsi není ta mála gumična na konci praskla...jinak to spíš bude tou směsí me to taky delavalo a nebo ze jsem tam dal Brisky svíčky místo NGK....brisky jsou uplne na prd...sice ted ve křtinách jak byl sraz si je vychvaloval někdo ale je po nich prd....a nebo klasika vydělat karbece a rozdelat jen vrchni a spodní díl a profoukat to a zkontroulovat...

(reakce na) Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

6.7.2014 v 14:16 | Nahoru | #288
Jacky99> diky za osvetu, zkusim ;)

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

10.7.2014 v 20:32 | Nahoru | #289
Zdarec, dneska sem se pustil do smontování spojky a výsledek je.. já nevim, mlátí to porád :/
Může to být třeba řídkým olejem? a je ho tam teda poskromnu (spodní ryska)
Taky na videu nejde na všechny válce(první má o poznání studenější svod)
Jo jel sem podle manuálnu ale když sem celej aparát spojky složil a dotáhl tak lamely se ani nechnou ale ten prokletej spojkovej koš má v tahu zase vůly.. prostě se s ním dá hrkat. Má mít vůli nebo tam mám nějakou špatnou podložku?

Video o něco zkresluje, ty rány nejsou tak pekelný ale..


Jinak sem se na tom teda projel a za jízdy ty pazvuky nejsou citelný.. už je slyšet takovej přirozenej řev motoru.

díky

edit. takhle se chová i můj motor..mlátí ale když přidám (a pominu absenci jednoho válce) tak to ustane a jede pěkně.

mám teda oproti tomuhle videu přidanou vonoběžku.. cca 1200 otáček.

Naposledy editováno 10.07.2014 20:37:10

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

11.7.2014 v 15:19 | Nahoru | #290
Zdar, ten rachot je kvůli tomu válci co nejde (dělá to tak, než se chytnou všechny, u každého Boldora)....nehledej to ve spojce...zkus prohodit kabely na svíčkách (1-4)-jestli se to změní(nepůjde čtvrtý) je problém v elektrice nebo svíčce(nepůjde první)...pokud je jiskra OK hledej v benzínu (neotvírá ventilek v jednom karbci)-povol odkalováky na spodkách komor jestli ze všech teče benzín....pomocí průhledných hadiček pod nima jde zkontrolovat i hladina...jinak ucpaný volnoběh (ale dle zvuku se zdá že to nejde ani v otáčkách)...
K.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

11.7.2014 v 20:03 | Nahoru | #291
Kdyžtak brnkni na 604640648. K.

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

12.7.2014 v 18:23 | Nahoru | #292
Diky moc, karburatory sem rozebiral vcera, nevratil se mi jeden plovak.. a vsechny trysky jsou volny a spodni komory jsou cisty. Kabelaz zkusim prohazet a dam vedet.
ps: nez sem rozvrtal spojku tak mlatila, menil sem spojkovej kos. Mezitim se musela odporoucet jina cast, ktera niny blokuje jeden valec.
Jinac pro dobrou radu rad zavolam. s pozdravem

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

14.7.2014 v 18:22 | Nahoru | #293
Tak sem dneska podle doporučení proházel kabely a zřejmě je problém tam.. válec na kterym byl "vadnej" kabel byl vždy jen vlažnej.. objednal sem nový fajfky a svíčky tak uvidíme :)

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

17.7.2014 v 15:35 | Nahoru | #294
ahoj, zase sem to ja. Neresil jste nekdo podlozky do vidlic? Nebo lepe nove pruziny? Ja mam ty svoje cely ponoreny se zdvihem cca 1cm..

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

18.7.2014 v 07:58 | Nahoru | #295
Zdar, pokud jsou pružiny tak zmáčklé, že při propérování se závity opírají o sebe, nemá cenu je podkládat...zkus přifouknout vidle, měl by tam být normální autoventilek)...ještě ke svíčkám...protože NGK BR jsou za 80-100 Kč nemá cenu zkoušet Brisky (doporučené jsou výrazně dražší cca 190,-Kč),ale z vlastní zkušenosti na Brisk nedám dopustit-sedm let jezdím s CB 250 závody clubsport (viz.foto v profilu) s originál kladívkovým zapalkem a svíčkami Brisk (L14YC za 34,- Kč na pumpě)a zatím nebyl problém (jen když jsem koupil iridiová NGK - jsou strašně náchylná na ulití-jsem to nemohl po ránu natočit).

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

18.7.2014 v 09:07 | Nahoru | #296
ahoj, vcera sem se v tom vrtal a kabely a fajfky sou zdravy. Dneska jedu pro novy svicky beru NGK.. tak uvidim jak se budou chytat. Jinak me jeste napadlo, ze by to mohla byt civka. Jen pro poradek kdyz na masine sedim tak sou valce 1-4 zleva? abych to mel dobre na civkach:)
A k tem pruzinam dokaze nekdo od boku streliy jejich minimalni delku?:)
Jinak opet diky za reakci;)

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

18.7.2014 v 09:21 | Nahoru | #297
Když koukneš do manuálů, loni jsem ho sem vložil,je tam vše (i délka pružin -volná delká 551mm - minimální 540mm)..oleje (ATF) cca 1,6 deci na vidli .....zapalko-pro 1 a 4 (2 a 3) je vždy společná dvojcívka...je jedno, jestli prohodíš 1 se 4 (nebo 2 s 3)(změní se jen polarita na svíčkách).

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

18.7.2014 v 19:30 | Nahoru | #298
Krom těch pružin, jsem našel vždy co jsem potřeboval i pořadí napojení na cívky, jen sem měl obavy s pořadím cívek. Toto si mi ovšem vysvětlil v příspěvku výše.
Jináč tohle je z dneška a na volnoběh to porád klepe.


edit: je možný, že to je kvůli rozházenejm karburátorům?

Naposledy editováno 18.07.2014 19:58:51

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

20.7.2014 v 09:50 | Nahoru | #299
Cos to té mašině udělal? Mám kafáče rád, ale měly by se stavět z vraků...ne z originálů...doufám, že ty změny jsou vratný..
Jestli to před opravou spojkou jelo a nehrabal jsi do synchra (neodděloval karbce od sebe), tak by se jen čištěním nemělo nic stát (bacha na stejně vyšroubované šroubky bohatosti 1,5 až 2 otáčky od utažené polohy)...

Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo

21.7.2014 v 08:12 | Nahoru | #300
kdyby někdo chtěl mam všechny civky i kabely.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 57 8.2.2024 v 20:39 jasot
tecou karburatory po synchronizaci,... Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 26 6.9.2023 v 21:09 Kilek
Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok Honda CB900 F2 Bol d'Or Kilek 24 21.5.2022 v 06:56 t_freedom
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or Baggio10 11 30.9.2021 v 22:52 Baggio10
Predni vidle tecou [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or Buttermann 32 22.9.2021 v 13:10 Zdenalbenal

TOPlist