globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Studená se sytičem chytne,a jde na plnej céres
2.7.2014 v 18:57
Zdarec pánové. Mám další delikátní dotaz.Když motorku startuju studenou, dám sytič,našlápnu jí ona na poprvý nebo na podruhý normálně chytne- ale okamžitě se vytočí do hrozně vysokejch otáček.Když vypnu sytič tak běží normálně na volnoběh a když se trochu ohřeje a zatáhnu znova za sytič tak už to běží jen ve vyšším volnoběhu.Myslím si že to není moc zdravý.Nenapadá mě čím by to bylo,jestli si to někde přisává falešnej vzduch nebo něco...zatím sem na nic nepřišel. Jinak motorka potom běží normálně.Nemáte někdo s něčím podobným zkušenost? Díky za odpovědi.

Studená se sytičem chytne,a jde na plnej céres

2.7.2014 v 20:29 | Nahoru | #1
Pokud to potom běží normálně, tak to určitě vzduch nepřisává. Jinak dost zajímavej dotaz, taky mě to zajímá. Spíš než velkym množstvím vzduchu to bude velkym množstvím benzínu. Zkus ho držet třeba chvíli na půlce pak vypnout. Taky to dělam já. Taky mě trhá za srdce, když to má úplně studený tak vysoký otáčky. Ikdyž plný otáčky to už se mi nechce věřit.

Naposledy editováno 02.07.2014 20:39:45

Studená se sytičem chytne,a jde na plnej céres

2.7.2014 v 20:42 | Nahoru | #2
Neni nic jednodušší než nastavit dle tabulek v servisním manuálu správnou velikost trysek+ jehlu na správnej zářez,nastavit vzdušník (základní nastavení je 1,5 otáčky povolit od dotaženýho šroubu) a možná ubrat volnoběh

Studená se sytičem chytne,a jde na plnej céres

2.7.2014 v 20:55 | Nahoru | #3
Daniel_cz:
Kdyby tam šlo dát třeba jen půl sytiče...ono se to blbě startuje když držíš levou rukou sytič a máš na tom šlapat Jo, většinou to nastartuju, vylítnou otáčky vypnu sytič a držím ho tak ani ne z půlky tak to jde ale jak ho otevřu víc tak se to prostě nesmyslně vytáčí.

Jindramx:
No, s bohatostí sem hnul podle manuálu...byla tam původně jedna otáčka tak sem pak dal těch 1.5 otáčky jak píšeš.Je možný že je směs bohatší, svíčka je černá jak bota ale zase si říkám jestli to není tím, že míchám benzín s olejem 45:1.

1 reakcí na tento příspěvek Studená se sytičem chytne,a jde na plnej céres

2.7.2014 v 21:03 | Nahoru | #4
máš to prostě chudý, černou svíčku máš, protože za to moc netáháš a přívěry se ti otevřou spíš nahoudou a nespálí to pořádně olej, 45:1? to jěště jezdí, spíš to mělo být 1:45, nastavit hladinu plovákovky, trysky, vzdušník, tím že povolíš vzdušník to ochuzuješ

(reakce na) Studená se sytičem chytne,a jde na plnej céres

2.7.2014 v 21:19 | Nahoru | #5
kawajawa> psal sem že míchám benzín s olejem 45:1 to znamená na 45 litrů benzínu 1 litr oleje....mílím se? teoreticky když ten šroub bohatosti úplně zašroubuju, mělo by to chcípnout protože směs by byla bohatá?

Studená se sytičem chytne,a jde na plnej céres

2.7.2014 v 21:27 | Nahoru | #6
Hele mě tohle dělala KX 250 2002 taky.úplně stejně co popisuješ.Vyřešil jsem to tak že hned jak chytla,vypnul jsem na chvilinku sytič ajak padaly otáčky hned zase zapnul a už šla normálně.Někdy maximálně na dvakrát.Ale čím to bylo nevím,jinak chodila jako brus Že by byla rozštelovaná mě nepřišlo,chodila fakt krásně a ani svíčky neodcházely

Naposledy editováno 02.07.2014 21:29:50

Studená se sytičem chytne,a jde na plnej céres

2.7.2014 v 21:35 | Nahoru | #7
1:45 je dobrej poměr,tim to neni. Kdyby to bylo chudý,tak je svíčka bílá,tohle je naopak moc bohatý,takže velká volnoběžná tryska. A nezapomeň na tu jehlu,mrkni do manuálu jak to má bejt:) S timhle nastavením co teď píšeš,že máš,by ti v zimě měla teoreticky fungovat normálně.

Studená se sytičem chytne,a jde na plnej céres

3.7.2014 v 20:13 | Nahoru | #8
S tím, že je moc chudá směs mám zkušenosti s Husabergem.Byla tam nacpaná jiná menší tryska a motorka měla při prudkým přidání díru že někdy až chcípla.Nejhorší že manuál na to KX seženu akorát v němčině...a já bohužel neumím šprechtit ale moc se mi v tom karbci hrabat nechce, teď to normálně jezdí ale jak se znám se v tom začnu vrtat a pak se v tom budu šťourat jak v Jáwě 21

Studená se sytičem chytne,a jde na plnej céres

4.7.2014 v 19:08 | Nahoru | #9
Je to chudý, buť to přisává, nebo máš v prdeli karbec, když ten vzdušník zašroubuješ tak to nechcípne , ale bude to hulit jak fabrika a půjde hůř do otáček a hlavně budeš mít díru v plynu neš otevře přivěra,mám taky kx takže jsem si laborováním a go prošel taky. Denně mám ruce od šmíru a platí mě japonec. Takže vím o čem mluvím.

Studená se sytičem chytne,a jde na plnej céres

4.7.2014 v 21:09 | Nahoru | #10
Tak sem ten karbec rozdělal.Je to Keihin PWK 38 G670. Hlavní tryska je tam 162- měla by tam být 165,palivová tryska tam je 55 a měla by tam být 50.Na jehle je 5 zářezů-a je to nastavený na druhej drážce od spoda- což by znamenalo že je ta jehla nastavená spíš na bohatší směs, protože základní nastavení je na druhý od vrchu. Když dotáhnu ten vzdušník tak to zdechne.

Naposledy editováno 04.07.2014 21:43:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 Wrabis 19 19.4.2023 v 13:49 sirr
Kawasaki kx 250 1986 prevodovka Kawasaki KX 250 Jogo 1 25.3.2023 v 11:59 krokoš
Hydraulická spojka Kawasaki kx 250 07 Kawasaki KX 250 davidsur 0 19.8.2022 v 12:51 davidsur
Kryt motoru Kawasaki KX 250 davidsur 2 18.8.2022 v 17:45 mira008


TOPlist