globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna převodu
Zdravim, chtel bych si vymenit na svy suze prevod. Motorka jede na moje potreby az zbytecne rychle, takze bych ji chtel sprevodovat spise na zrychleni. Chtel jsem vymenit rozetu za vetsi, ale nevejde se mi do voditka retezu na spodni strane kyvky. A pokud jo tak retez bude hodne ohly. Planoval jsem rozetu o 2 az 3 zuby vetsi jak original. Postacilo by pripadne vymenit ozubene kolecko na vystupu prevodovky o 1 zub mensi ? Dosahl bych stejneho vysledku ? Delaji se rozmerove jina voditka retezu ? Dekuji za rady a nazory
Anketa: Menili jste na svem stroji ozetu za vetsi/mensi ?
ano
50%
4
ne
50%
4

1 reakcí na tento příspěvek Výměna převodu

17.8.2013 v 10:54 | Nahoru | #1
Já mám na S 14/47 to je origo na E verzi. Tovární převod na S je pokud se nepletu 15/44. Dopředu bych menší pastorek než 14z nedával, bude to moc dřít lízatko kyvky. Tady kolega má převod 14/51 hýýýr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna převodu

17.8.2013 v 11:02 | Nahoru | #2
cccp> A nevis jak to ma s voditkem ? protoze 51 uz bude o dost vetsi rozeta a ta se mi tam za boha nemuze vejit. Ja mam prave obavy ze tam ani tu o 3 zuby vetsi nenarvu :/ NAvic kdyz dam mensi primarni kolecko tak nebudu muset porizovat novej retez jen posunu kolo dozadu vic

Výměna převodu

Skvělá odpověď, děkuji! 17.8.2013 v 11:38 | Nahoru | #3
Nedaval bych vic do akcelerace nez je na verzi E, tedy 14/47. Dlouhe rovne polnacky a presuny po silnici jsou s timto prevodem oser - bud jedes moc pomalu nebo je to vytoceny. Do lesa na vyjezdy super.

(reakce na) Výměna převodu

Skvělá odpověď, děkuji! 17.8.2013 v 13:36 | Nahoru | #4
CZstalker> To nevím, zkus mu napsat zprávu. 47z tam určitě narveš mám ji tam a vodítko nijak netrpí.
To co píše SirIndy je pravda, té motorce prostě chybí 6 kvalt a laborací se sekundárním převodem ho nenahradíš, jen si to trochu upravíš dle toho co preferuješ víc silnice / terén.

Naposledy editováno 17.08.2013 13:37:25

1 reakcí na tento příspěvek Výměna převodu

18.8.2013 v 09:14 | Nahoru | #5
Dik moc za rady, planoval jsem 15/47 nebo 14/44. Ted mi motorka vytahne nejakych 160 na dlouhe rovince a 150 i do kopce, ale co si budem rikat je to zbytecny na takovouhle motorku. Mam jeste posledni otazku, nez se do toho vrhnu. Priklanim se spis k vymene z 15 na 14 nez menit rozetu, protoze ta je drazsi a musel bych menit retez. Myslite, ze vysledne "zrychleni" motorky bude odpovidajici, jako kdybych vymenil 44 za 47 na rozete ? Nikdy jsem se v tom nevrtal, tak nevim jestli to ma vubec smysl menit za o 1 zub mensi

(reakce na) Výměna převodu

Skvělá odpověď, děkuji! 18.8.2013 v 09:22 | Nahoru | #6
CZstalker> Ano bude, jeden zub na pastorku odpovida priblizne trem zubum na rozete (nebot na rozete je 3x vice zubu).

Výměna převodu

18.8.2013 v 21:27 | Nahoru | #7
Diky panove

2 reakcí na tento příspěvek Výměna převodu

26.8.2013 v 00:13 | Nahoru | #8
at pocitam jak pocitam, tak se nedostavam na tech udajne origo 44zubu vzadu. Spis tech 47mi to vychazi (pocitam podle fotek, do geraze lizt jsem linej). A o jiny rozete se predchozi majitel nezminoval. No rozhodne ti tech tvych 160km/h zavidim. Ja se nedostavam vys nez na 120km/h a aspon tachacovejch 140 bych uvital, takze asi poridim taky jinej prevod. Pripadne muzem vymenit

(reakce na) Výměna převodu

31.8.2013 v 22:39 | Nahoru | #9
Alexanderovic> tak to bych rekl, ze mas asi opravdu jinou rozetu spis tech 47 protoze to by i tak nejak odpovidalo na tu rychlost jak pises a dost taky zalezi asi v jakym stavu je motor Ja mam motku po duchodci, takze motor setren a vse origo. Navic nove naplne a filtry, asi ji ta pece svedci

2 reakcí na tento příspěvek Výměna převodu

10.9.2013 v 08:38 | Nahoru | #10
Čest. Hele tady je tabulka převodů na většinu motorek.

http://www.gearingcommander.com/

Já osobně jezdil 14/44 Kros kola. na SM kolách sem dal 15/44 ale chtěl bych měnší, tak 42.
Teď tam nechám 15/47 kros kola a uvidim.

(reakce na) Výměna převodu

10.9.2013 v 08:41 | Nahoru | #11
Alexanderovic>
Mam na výměnu novou zabalenou rozetu 44 a Chtěl bych menši asi 42 nebo 41. Mam to na SM kola.
Dík

(reakce na) Výměna převodu

15.9.2013 v 09:28 | Nahoru | #12
Bobin> hele a veslo se ti tech 47 do voditka retezu nebo si musel menit ? Vcera sem to mel dole a koukal jsem, ze se to nijak posunout neda a uz ted mi ten retez jde o gumu ve voditku a to mam 15/44

1 reakcí na tento příspěvek Výměna převodu

15.9.2013 v 09:33 | Nahoru | #13
Já tam mám 15/39.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna převodu

15.9.2013 v 14:28 | Nahoru | #14
prackarr> paneboze kolik ti to jede :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna převodu

15.9.2013 v 19:06 | Nahoru | #15

CZstalker píše: prackarr> paneboze kolik ti to jede :D


170 to umí,100-120 s tím jezdím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna převodu

15.9.2013 v 19:41 | Nahoru | #16
prackarr> to je hodne slusny, ale to mas na smku ne ? Na Sku bych se uz bal o zivot
Ja dneska objednal 14z dopredu misto origo 15z tak snad se to zvedne na zadni ted plynem i na 2

Naposledy editováno 15.09.2013 19:53:57

(reakce na) Výměna převodu

15.9.2013 v 19:53 | Nahoru | #17

CZstalker píše: prackarr> to je hodne slusny, ale to mas na smku ne ? Na Sku bych se uz bal o zivot


S ko.




Výměna převodu

15.9.2013 v 19:55 | Nahoru | #18
a koukam ze i na drapakach to si vrah Ja se s tim bal jezdit 160 na poloterenich gumach jak to bylo neklidny

Výměna převodu

15.9.2013 v 20:06 | Nahoru | #19
Mám s tím najeto 30.000km po Evropě a nic. Nikoho jsem zatím nezabil...

Výměna převodu

15.9.2013 v 20:24 | Nahoru | #20
Pak to bude asi ve me Jsem zvykli na zalehavacku a tam ty rychlosti jsou prece jenom jiny jak na enduru. Ale jakmile sem okusil krasy endura tak uz se k silnici nevratim Kdyz mas najeto tolik km na drz tak se te rovnou jeste zeptam Predemnou mel moji suzu starej pan najel na ni 18 000 km silnic a mirnej teren a ja ted najel 2 000 terenu prevazne je to 2005 ma cenu delat pres zimu vidlice, loziska, gufera a pod nebo se to nemusi vubec resit ? V servisni prirucce o tom nic nepisou

(reakce na) Výměna převodu

14.4.2014 v 17:34 | Nahoru | #21

Bobin píše: Čest. Hele tady je tabulka převodů na většinu motorek.

http://www.gearingcommander.com/

Já osobně jezdil 14/44 Kros kola. na SM kolách sem dal 15/44 ale chtěl bych měnší, tak 42.
Teď tam nechám 15/47 kros kola a uvidim.



Jak to pročítám tak asi nejvhodnější převod na cros kolech pří jízdě terén /silnice 50/50% je převod 15/47 zubů...

Výměna převodu

18.6.2014 v 00:28 | Nahoru | #22
(mam origo 15:44)
Koukam, ze se nedelaj vetsi predni kolecka nez 15... tak premejslim, ze bych koupil zadni 41ku a predni 14ku. Vysledek by byl ten, ze zadni rozeta (41) tam bude nastalo, na delsi presuny (v radech hodin) tam bude predni 15ka a kdyz nekam dojedu, kde uz zas budu jezdit teren, tak nahodim predni 14ku. Podle tabulky to bude mit stejnej pomer jako origo (silnejsi nepotrebuju) a ty predni kolecka jsou lehky a skladny na cestu. Nebo bude spis lepsi (13/15):39 ? V rychlosti (u tech mensich rozet) to uz podle generatoru dela 140/148 km/h. Naky namitky? Naky pro/proti?




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S Fic6 11 26.4.2024 v 07:24 Fic6
Umístění regulátoru, spojka [1, 2] Suzuki DR-Z400S Fic6 31 31.1.2024 v 16:06 Jenik789
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Oprava a rada k motoru 400drz Suzuki DR-Z400S mikyR8 12 17.4.2023 v 14:00 assassin
Jízda s jednou pružinou Suzuki DR-Z400S Pedl 21 8.7.2022 v 18:16 Ghost-CBR1000rr


TOPlist