globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bohatá směs na YZ250 1993-1995 a odcházení svíček.
10.6.2014 v 22:55
Jelikož jsem to tu již četl snad 10x vždy někdo začal diskuzi s tímto, na této motorce (YZ250<rv.1996) stále stejným problémem (černá mokrá svíčka, po jízdě, či pár jízdách nefunkční), pravděpodobně to i vyřešil, ale již nenapsal jak. Ptám se tedy zda by se někdo podělil o řešení. A celý tento generační problém by se KONEČNĚ vyřešil.

Tato motorka je krom této závady (Mikuni karburátory) úplně dokonalá. Myslím si, že to bude u všech jedna a tatáž závada.

Moje zkušenosti:

1. Tryska co tam byla, měla průměr 340, dal jsem 320. Zlepšilo se to, ale nepomohlo.
2. Zkoušel jsem různě točit šroubkama, i když nevím co kterej a na jakou stranu dělá, jelikož stáhnout zdarma návod na YZ 250 z r. 1994 je nemožné. A prachy za návod, kde stejně není zaručeno, že se bude nacházet řešení tohoto problému, z principu dávat nebudu. Vyzkoušel jsem snad všechny možné kombinace na světě, takže tím to také nebude...
3. Výměna svíčky z původní NGK na BOSCH celkem nic nevyřešila, jen německá BOSCH jako obvykle mnohem více snesla, neobvykle dokonce za nižší cenu.

4. Zkusím ještě nastavit hladinu karburátoru, ale nemyslím si, že to pomůže, kdybyste někdo věděl jak se to na YZ250 rv. 1994 dělá, tak bych byl opravdu vděčný za radu.

Pokud by znal někdo návod, či radu, která by vedla ke konečnému vyřešení problému (nemyslím tím radu koupit nový karburátor), tak bych se s ním i rád vyrovnal v naturáliích.

Naposledy editováno 10.06.2014 22:57:32

Bohatá směs na YZ250 1993-1995 a odcházení svíček.

10.6.2014 v 23:01 | Nahoru | #1
Jeste mensi trysku ?

Bohatá směs na YZ250 1993-1995 a odcházení svíček.

10.6.2014 v 23:50 | Nahoru | #2
přiznám se, že jsem to ani nečetl, stačilo mi pár vět jako např. točil jsem se šroubkem ani nevím na co jsou.................

ale hlavní důvod proč má většina černou a mokrou svíčku bude to, že jezdí na půl plynu, kde jí otovřou maximálně náhodou, 2t kroska to je furt plný plyn, to samí jsem měl na začátku s KX

Laborovat s ostrým 2T se nevyplací pokud nevíš co jak

Naposledy editováno 11.06.2014 00:04:07

Bohatá směs na YZ250 1993-1995 a odcházení svíček.

13.6.2014 v 23:08 | Nahoru | #3
na karburátoru je jen jeden šroubek na směs a ten je ze žlutýho kovu. ten zašroubuješ a pak 2 ot povolíš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX borec638 2 3.1.2024 v 18:01 ja1
Manual Yamaha YZ 250 2t rok 2001 Yamaha YZ 250 radiard 12 24.1.2023 v 20:50 radiard
Prasknutí piest Yamaha yz 250 Yamaha YZ 250 Crmkar 4 6.1.2023 v 20:55 Massakra
Yz250 sx300 Yamaha YZ 250 Neo28 12 5.1.2023 v 15:18 _Michal
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist