famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Aprilka by šla,ale nic o ní nevím
BMW1000R-je krásná,ale vysoká/na mně/velká
TNT jsem viděla na živo a je to neskutečný hovado,na to bych nevlezla,ale pěkný.
tak teď já:
Triumph Street Triple nebo R-světlo je blé..
Yamaha MT-O7/slabý dvouvál/ nebo MT-O9/tříválec/,nenadchne ani neurazí/vzhledově/,na 07 se čeká,není k sehnání.Na O9 jsem jen seděla,ale nejela,prý dobrý.Mám možnost půjčit.
Líbil se mi ten Diavel a to hodně jen je to velký,jenže je to Ducna a tam to bude se servisem z deště pod okap,jako mv.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi píše: jenže je to Ducna a tam to bude se servisem z deště pod okap,jako mv.
To si myslím že není pravda. Ducati má obrovský lokální sklad a běžné věci (jako je třeba kabel k ECU) jsou k dispozici hned. Navíc servisů je už hafo a mají docela bohaté zkušenosti.
To nejsou mé vlastní zkušenosti, ale myslím, že to odpovídá realitě.
No a pak je tu ještě Corsaro I když za ty současný prachy je to ukrutná drahota
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Pro chlapy asi dobrá volba....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi píše: Franco82>tak jsem si pročetla test Corsara:vysoké,200kg,při prudkém zavření plynu si rozbiju huběnku a žere to prý i 11!!l/100km .
Pro chlapy asi dobrá volba....
No nesmíš věřit všemu co čteš... Třeba ta spotřeba je normálně do 8 a já nikdy neměl víc jak 9. Vyšší než brutalka bude tak o cenťák, 210kg provozní není zas tak moc (kolik má brutale 800 netuším, ale odhadem těsně pod 200 kg. No a zavírat plyn v zatáčce prostě nebudeš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Franco82 píše: No nesmíš věřit všemu co čteš... Třeba ta spotřeba je normálně do 8 a já nikdy neměl víc jak 9. Vyšší než brutalka bude tak o cenťák, 210kg provozní není zas tak moc (kolik má brutale 800 netuším, ale odhadem těsně pod 200 kg. No a zavírat plyn v zatáčce prostě nebudeš
tak spotřeba do 8 je jako Brutálka,výška o cenťák už je asi moc/záleží jak je široké sedlo/,váha je 167 suchá a zavírám plyn kdykoliv a nic se špatného neděje. To mi připomělo:kámoš má V-Stroma650 a plyn OK,druhý si ho koupil litrovýho a ten plyn to má jako ty.Hrozně na to ze začátku nadával.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi píše: tak spotřeba do 8 je jako Brutálka,výška o cenťák už je asi moc/záleží jak je široké sedlo/,váha je 167 suchá a zavírám plyn kdykoliv a nic se špatného neděje. To mi připomělo:kámoš má V-Stroma650 a plyn OK,druhý si ho koupil litrovýho a ten plyn to má jako ty.Hrozně na to ze začátku nadával.
Já nevím co furt máte s tou suchou váhou. K čemu je mi vědět hmotnost u motorky, kterou nemůžu ani tlačit, abych to nezadřel. O tom že tam nejspíš není baterka ani nemluvě. Ti italové jsou v tomhle jak postižení. Ještě pak napíšou jak je tam super poměr koně/hmotnost a přitom je to totální nesmysl, protože tyhle dvě veličiny se na tý motorce v životě nepotkaj
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Brutale : 167kg + olej,náplň chladiče a asi i baterka
Těch cca 20kg mezi objemem 800 a 1200 není zas moc velkej rozdíl,ale pro menší postavu bych nechal určitě Brutalku
zmulin píše: Corsaro : Peso in ordine di marcia senza carburante 198kg
Brutale : 167kg + olej,náplň chladiče a asi i baterka
Těch cca 20kg mezi objemem 800 a 1200 není zas moc velkej rozdíl,ale pro menší postavu bych nechal určitě Brutalku
Jo tak to rozhodně, corsaro není extra lehká motorka a už vůbec jí nechci nikomu vnucovat .
Jinak ta MT-09 je podle mě spolu s MT-07 sedmičkou parádní motorka a s přihlédnutím k ceně už není vůbec o čem.
A jako etalon střední třídy naháčů je tady ještě Street Triple, i když ten samozřejmě výkonově lehce zaostává za brutalkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Franco82 píše: Já nevím co furt máte s tou suchou váhou. K čemu je mi vědět hmotnost u motorky, kterou nemůžu ani tlačit, abych to nezadřel. O tom že tam nejspíš není baterka ani nemluvě. Ti italové jsou v tomhle jak postižení. Ještě pak napíšou jak je tam super poměr koně/hmotnost a přitom je to totální nesmysl, protože tyhle dvě veličiny se na tý motorce v životě nepotkaj
náplně jasný,ale že se do toho nepočítá baterka jsem nevěděla.proč jí nemůžu tlačit?jak zadřít?vytlačuju jí z garáže...co to je za blbost?
No výběr mám opravdu omezený,pokud chci výkon,nízkou váhu a níž sedlo.Na Steretovi jsem jela chvilku na letišti,což je málo,ale holčina co nás tam učila pak říkala,že stále řadí.Já za ní jela a řadila jsem jen 2 a 3.
Brutálka mně baví ,je to vlastně to co jsem očekávala,jen ten servis je ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Od nás třeba jezděj kluci s BMW do Drážďan,páč maj skoro všechno skladem,sou levnější a světe div se i ochotný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Mám problém se domluvit,proto Čechy a když bude motka mrtvá,tak je to dost daleko.Ještě mám v záloze někoho ve Znojmě,což je také z ruky,ale servisují tam Sršňovi Agusty,tak snad když nebude zbytí,tak tam.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
http://www.melottimo...4_2010__kit_completo
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
http://www.ebay.it/s...acat=0&_from=R40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Update byl zadarmo, takze fajn
jinak vaha (hlavne jeji rozlozeni) je u motorky dulezity, protoze podle me nema cenu se trapit na necem, co nejde zatocit, protoze to neni vyvazeny… Nemam rad cestovni masiny a podobny divnosti… Jizda na motorce je sport a podle toho ma ta motorka vypadat a hlavne se chovat…
Na supersportu clovek vypada jako blbecek (tedy v normalnim provoze…) takze z toho vychazi logicky "sportovnejsi nahac"
Na Street Triplu jsem sedel, je to fajn, ale to sedlo mi proste nevyhovuje (divne se zakusuje do kouli )
jo, taky jsem zapomnel na Dorsoduro 1200, tuhle me predjizdel v Praze a je to bomba…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
femal píše: Franco82> haha, je tedy fakt, ze od nekoho, kdo jezdi na 350kg chopperu je argument ohledne vahy lehce usmevny
právě proto jsem chtěla lehkou když si Brutálka vzpomene/2x mi na výjezdu z křižovatky chcípla/,že půjde k zemi tak to dám jednou rukou. když Vikina,tak leží.
Dneska jdu testnout nové gumy,manža dostal jako dárek:bagrování tak jedem někam nad Prágl,pak do Kolína.Chce jet po dálnici,což mi radost nedělá/gumy na placku/,ale z5 si dáme nějakou pěknou trasu,ať z toho taky něco mám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi píše: právě proto jsem chtěla lehkou když si Brutálka vzpomene/2x mi na výjezdu z křižovatky chcípla/,že půjde k zemi tak to dám jednou rukou. když Vikina,tak leží.
Dneska jdu testnout nové gumy,manža dostal jako dárek:bagrování tak jedem někam nad Prágl,pak do Kolína.Chce jet po dálnici,což mi radost nedělá/gumy na placku/,ale z5 si dáme nějakou pěknou trasu,ať z toho taky něco mám.
proč se to jmenuje brutále??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
bulldogbiker píše: proč se to jmenuje brutále??
to se zeptej italů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Naposledy editováno 09.06.2014 12:18:30