Delší dobu si pohrávám s myšlenkou, že bych k FZR600r pořídila druhý stroj, i když z finančních důvodů je to spíš nemožné, než možné... Něco, kde budu mít královský posez (za stolem, řekněme ), kde nebudou kufry jak pěst na oko, abych pak při moto výletu a výšlapu na Blaník nemusela tahat s kůží a helmou, ale která bude zároveň dost nízká, lehčeji ovladatelná, níže těžiště, prostě pohodlná motorka na cestování pro holku, která se s ní nechce moc prát.. Zatím jsem našla spíš témata zabývající se s cesťáky pro vyšší pány, ale jak pro nižší?
Jinak uvědomuji si, že by mi mastodont nemusel dělat problém, ostatně sleduji, jak bravurně motorky zvládají lidi mnohem menšího vzrůstu i vzezření, ale s takovým litrovým Varaderem (pozn.: cenově mimo!), na kterém jsem měla možnost sedět, bych kámoška zkrátka jen tak nebyla.. To ta 125 mi byla vzhledem sympatičtější, jenomže - sednout z 74kW na 11??? To by mi dlouho nevydrželo...
Toliko k představě o tom, co považuji za silniční pohodlnou motorku..
Na moto srazu jsem se zakoukala do TDM, ale 900 je cenově mimo možnosti, už 850 je na hraně, ale po těch prý zas nemám koukat kvůli starému typu motoru ... horší je, že na motkách jezdíme s mužem oba, takže je to zase o tom pořídit motorky dvě + textil místo kůže + zase servisy dvou strojů..do toho stavba..Asi si budu muset nechat zajít chuť.. Varianta - prodejte fzr600r a yzf750r a pořiďte místo toho .... je i celkem zkousnutelná, ale za ty naše báby příliš peněz netrhneme, navíc nás ještě nepřestali bavit, jen už by bylo občas fajn pojezdit na moto na výlety a někam dál a na výletničení na SS už jsme staří faktem je, že dlouho 4 motky držet nebudeme, ale do začátku stejně neprodám mašinu, abych pak jezdila autem a hledala, ale budu to řešit, až bude něco doma...
A přesto to zkouším - existuje něco, jasně že spolehlivějšího, co by se ale netrápilo řekněme do 170-180, pohodlně se na tom sedělo, bylo to radši nižší a méně mastodontní, nebylo to rv. 1990 ... a bylo to v té nejnižší cenové relaci? Za 30 pořizovacích bych byla vůbec nejspokojenější, ale co tak sleduji, budu ráda, když seženu do 50 ...
Tak co, nějaké tipy?
Kamarad ma kolem 165 a zkousel si stroma a dosahl vcelku dobre. To jsem ho mel v seriovym stavu s centralem pritazenym na max. Akorat ted ho mam o cca 5cm zvednutyho takze ted doslapavam stezi objema nohama i ja. Tam je vyhoda ze se necha snadno snizit. Kosti na zadek se nechaji i vyrobit nebo koupit za par penez a predni vydlice se daji spustit niz a mas z toho nizounkou motorku s pohodlnym pozezem.
1 reakcí na tento příspěvek Levná cestovní silniční motorka- jakou doporučíte?
1 reakcí na tento příspěvek Levná cestovní silniční motorka- jakou doporučíte?
měl jsem Bandita klasický vzduch-olej, při běžném servisu a normálním ježdění vydrží neskutečně dlouho... a dneska ho koupíš za pár korun. Tuhle motorku můžu jen doporučit, verze S je na cestování ideální. A když nenatrefíš na špatný kousek, budeš spokojenej jako já.
Protože už v průběhu jsem vyjadřovala obavu, že držet k 4 autům 4 motorky už by bylo k stavbě přespříliš, bylo jasné, že FZR dostane černého petra a bude muset být přijatelná náhrada, aby to nebyl výkonově takový šok.
V jeden moment už jsme takřka jeli k Plzni pro Bandita, prodávající ale nezvedal telefon a než se vyjelo, přijel známý a rozmluvil mi to, že by byl na mě příliš těžký a to výletničení by pak bylo utrpení.
No, nakonec vybral p. domácí na doporučení kámoše, a to jsem se tomu bránila (blbec)
Jeli jsme pro ni do Frýdlantu nad Ostravicí, tedy něco přes 300km jedna cesta. Zpátky už v noci a s motorkou jsem jela po vlastní ose. Už po pár metrech bylo jasný, že mi sedne, vodí se jak kolo, lehoučká, nizká, lehce ovladatelná, posez velmi příjemný, ale za plexi je možné se schovat, konstantní dálniční rychlost (vzhledem k noci) byla 160km/h bez sebemenšího trápení, příjemně měkký podvozek, takže i D1 jsem zvládala v pravém pruhu
A hlavně krásně zachovalý kousek, pán 64 let, rovinkář, takže guma drobet hranku, ale jinak žádný červený silikon, žádné ohlodané šrouby, žádné prosakování oleje.. až na medailonek sv. Kryštofa nalepený uprostřed otáčkoměru, taky mu mohl najít jiné místo..
A kdyby náhodou někdo neznal, tak se jedná o Honda CB600S Hornet (CB600F Hornet-S).
1 reakcí na tento příspěvek Levná cestovní silniční motorka- jakou doporučíte?
Fazeraja píše: gratuluji!! Pěkný kousek, a i s kuframa.Dobrá volba .Tak teď už jen vyrazit na delší cestu.
A hlavně, je to fakt lehounká nízká motorka, máme svažitý terén doma a to byl vždycky porod se někam na couvání dostrkat, kort proti kopci.. teď není problém Kufry super, však už zadní využívám a těším se, až bude čas někam popojet dál