globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka pro obra
 
4.6.2014 v 09:51
Ahoj, poradíte někdo? Přítel si dělá papíry na motorku, má 207 cm. Můžete poradit vhodnou motorku pro obra začátečníka. Investice cca 60000,-Kč. Já jezdím na BMW 650 CS,myslela jsem nějaké Varadero,ta moje je pro něj malá. Díky Líba
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro obra

4.6.2014 v 09:54 | Nahoru | #1
Scarver je prcek, to je jasný :) Ale pokud chcete jezdit spolu, bude mu úplně stačit F 650 GS - a cenově se taky vejde. Při týhle výšce bude vypadat divně skoro na všech moto, jde o to aby se na tom sám cítil pohodlně. Musí to zkusit, jen podle výšky se radit nedá.

Motorka pro obra

4.6.2014 v 09:56 | Nahoru | #2
Zalezi jak je na tom proporcne telem. Ja mam 194cm a dlouhy nohy.
s 207cm ten varan bude OK

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro obra

4.6.2014 v 10:19 | Nahoru | #3

Dave81 píše: Scarver je prcek, to je jasný :) Ale pokud chcete jezdit spolu, bude mu úplně stačit F 650 GS - a cenově se taky vejde.



pokud je mu malý CS, tak by mu mělo stačit stejně velký GS? Rozdíly jsou minimální. No to asi fakt ne...

http://www.moto123.com/motorcycles-specs/BMW/2005,F650CS.spy?make2=BMW&model2=F650GS&year2=2005
http://www.powersportsnetwork.com/enthusiasts/new_vehicle_compare.asp?vehicle2=11907&year1=2005&mfg1=7&vehicle1=12103&go2=Go

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro obra

4.6.2014 v 10:22 | Nahoru | #4

sh0cker píše: pokud je mu malý CS, tak by mu mělo stačit stejně velký GS? Rozdíly jsou minimální. No to asi fakt ne...

http://www.moto123.com/motorcycles-specs/BMW/2005,F650CS.spy?make2=BMW&model2=F650GS&year2=2005
http://www.powersportsnetwork.com/enthusiasts/new_vehicle_compare.asp?vehicle2=11907&year1=2005&mfg1=7&vehicle1=12103&go2=Go



rozdíl, hlavně ve výšce sedla je dost velkej. Pak je ještě vyšší varianta verze Dakar.
(těm údajům v tabulce moc nevěřím, reálně to skutečně stejný není)

Naposledy editováno 04.06.2014 10:25:37

Motorka pro obra

4.6.2014 v 10:28 | Nahoru | #5
kazdopadne obyc gs mu neda musel by jit do dakara a toho za 60 bude tezko slusnyho schanet.

Motorka pro obra

4.6.2014 v 11:02 | Nahoru | #6
Co třeba Blackbird, záleží kolik má zkušeností, jinak bych to viděl na nějaký starší enduro: XT 600, Africa, Transalp atd

1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro obra

4.6.2014 v 11:06 | Nahoru | #7
No jo, ale dváca od Varana by mu byla malá a litrovej zase do 60 je utopie.. Od 70 už se dá...

(reakce na) Motorka pro obra

4.6.2014 v 11:10 | Nahoru | #8
anii> teeda,díky,za rady. Ten transalp by mohl být, to mě ani nenapadlo. GS by určitě výškou odpovídalo 1200,ale to mi přijde na začátečníka masakr. Aby mi chvilku vydržel

(reakce na) Motorka pro obra

4.6.2014 v 11:12 | Nahoru | #9

Dave81 píše: rozdíl, hlavně ve výšce sedla je dost velkej. Pak je ještě vyšší varianta verze Dakar.
(těm údajům v tabulce moc nevěřím, reálně to skutečně stejný není)



mezi CS a GS "dost velkej" rozdil ve vysce sedla neni. Dakar samo vyssi je (najezdil jsem na nem ~20000 km), ale toho kolem 60000 Kc ve slusnym stavu sezene dost tezko...

Motorka pro obra

4.6.2014 v 11:49 | Nahoru | #10
Každá motorka se dá přizpůsobit zvednout, snížit, řídítka dál, blíž výš níž to samé stupačky. Buď se přizpůsobí pilot nebo motorka málokdy vám něčo sedne hned. Ať si vybere co se mu líbí a na čem chce jezdit a přizpůsobí si to podle sebe

Motorka pro obra

4.6.2014 v 11:52 | Nahoru | #11
No podle me TA je na 207 skoro malej, videl bych to na advanture ale tam se nevejdete s prachama. Stary tenerko je jeste vyssi nez ALP, ale je to jednobuch.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro obra

4.6.2014 v 11:58 | Nahoru | #12
Co třeba vzít nějakou klasiku Supertenere, Transalp... a prostě jednoduše prodloužit vidle a zkrátit kosti nebo udělat podstavec pod zadní tlumič a tím se to zvedne hooodně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro obra

4.6.2014 v 12:31 | Nahoru | #13
Dodo_Terra> Ale tobe nejde moc o to zdvihat motorku nahoru, ale nejspis o nejake pohodlnejsi posazeni hlavne stran nohou. Kdyz proste jede clovek na motorce co je mu mala, tak po 40-50 kilakach nevis jak poskladat nohy.

(reakce na) Motorka pro obra

4.6.2014 v 12:34 | Nahoru | #14
gugo> Tohle já vím, sám mám 195cm... Známej má Afriku, trochu ji zvednul a hned mi přijde lepší, je asi fakt, že jsem na tom je akorát mimo silnici a vesměs ve stupačkách..

Motorka pro obra

4.6.2014 v 15:24 | Nahoru | #15
Díky kluci za rady. Koukala jsem na toho transalpa,ale i ta africa je dobrá. Stejně musí zkusit sednout,abychom viděli jak na tom bude s nohama. Tak snad najdeme něco rozumného. Ten transalp se dá sehnat kolem 70 000. Ještě jsem našla jednu cestovní Cagivu,taky velká motka. Tak nevím,z touhle značkou nemám vůbec zkušenosti. Ale díky kluci za přínosné komentáře.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro obra

4.6.2014 v 15:47 | Nahoru | #16
Kupte si moji,je fakt velká. Tranďák bude mít s takovým obrem co dělat,jak co do výkonu,tak podvozkově.Ital má výhodu v tom,že má v základu tvrdý podvozek.Já mám něco málo přes 190,a je to v klidu.
Většina lidí ti Itala poplive,ale třeba v zahraničí jsou tyhle stroje dost ceněné a mají velké renomé.Já říkám že je to o údržbě.Pokud ji dáváš co potřebuje,vydrží stejně jak jiné stroje.
Co konkrétně si našla za Cagivu v těch inzerátech?

1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro obra

4.6.2014 v 16:07 | Nahoru | #17
Yamahu Super Tenere 750

Motorka pro obra

4.6.2014 v 16:56 | Nahoru | #18
Asi tak jenom to nejvyšší BMW No a pak i tu cenu neřešit.

Naposledy editováno 04.06.2014 16:57:42

1 reakcí na tento příspěvek Motorka pro obra

4.6.2014 v 17:47 | Nahoru | #19
mám "pouhých" 200cm a zodpovědně můžu říct, že Afrika mi byla jen tak tak, spíš malá. O trandáku vůbec nemá cenu přemýšlet, ten je ještě menší. Nicméně jsem na ní vydržel jezdit šest let, takže se dá. Výšku motorky trošku zvedne a musí jezdit bez spolujezdce, aby mohl sedět co nejdál a vešel se s kolenama do prolisů v nádrži. Jo a připrav se ještě na jeden horor a tím je koupě oblečení. Prodloužený kalhoty seženete, ale prodloužený rukávy žádná firma nedělá, takže návštěva v PSÍ Hubík vás nemine

Naposledy editováno 04.06.2014 17:50:20

(reakce na) Motorka pro obra

4.6.2014 v 21:23 | Nahoru | #20

seikos píše: Yamahu Super Tenere 750

dobrá volba,popřípadě doplnit sedlo pěnou a zvýšit řidítka nástavcema.

2 reakcí na tento příspěvek Motorka pro obra

4.6.2014 v 22:24 | Nahoru | #21
ať přihodí pár korun a pořídí si guzzu, to jsou motorky pro chlapy

(reakce na) Motorka pro obra

4.6.2014 v 22:44 | Nahoru | #22
Ahoj, měřím 201 cm, Transalpa jsem měl a moc jsem se na něm necítil
Ať si zkusí sednout na Vstroma. Teď mám DL650, jsem maximálně spokojený a hlavně se na ní dobře cítím
Motorku jsem přizvednul na kratších kostech, vyměnil řidítka za vyšší a širší a nic víc neupravoval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka pro obra

4.6.2014 v 22:46 | Nahoru | #23

memphis.unv píše: ať přihodí pár korun a pořídí si guzzu, to jsou motorky pro chlapy

Moto Buzzi,pro opravdové chlapy.

Motorka pro obra

5.6.2014 v 09:46 | Nahoru | #24
Suzuki DR 750/800 Big

Motorka pro obra

5.6.2014 v 10:38 | Nahoru | #25
Mrkni na tohle;) Sice to vypadá komicky, ale třeba ti to pomůže;)
cycle-ergo

Motorka pro obra

5.6.2014 v 18:13 | Nahoru | #26
vcera u me byl kamarad 198 cm na Triumph Sprint 955i RS
tvrdi ze kdyz natahne ruce, sedi v podstate vzprimene a vubec proste mu motorka naprosto vyhovuje velikostne - je akorat. Tvuj o kousek vetsi, ale i tak na tom bude spokojenej.. a motorka celkove funguje moc pekne, brzdi to docela prijatelne, motor ma krasnej zatah, neni to zadnej trhac, ale 250 to jede, 3valec ma krasnej zvuk neoposlouchanej, dobre se na tom sedi, na sedacce se da hybat.. muzes vysedat, nebo jet jako na cestaku ze se proste jen naklanis s motorkou... proste takovej optimalni docela hezkej stroj za malo penez, s prijatelnejma provoznima nakladama.. hodne neokoukanej..

akorat Teplitz je trochu blbej..pac na to je servis v Praze, a Olomouci, nebo to umej v motoskole v Brne. ..ale tak co.. v Drazdanech bude urcite taky.. Triumph vyzaduje po urcitych zasazich vymazat pamet pocitace a to jde jen s diagnostikou.. a tu maji vets. oficialove.. i kdyz nevylucuju, ze ji ma i nejakej sikovnej servis okolo vas..

Edit:
hm.. zacatecnik.. na 100 k se zacinat da... ale pokud je nepolibenej motorkama uplne - tedy ani 50cc, 125 cc nebo jawy drive nemel.. pak je to mozna zbytecne hodne.. ale to ma i Varadero pak skoro 100 k... Kazdopadne ten Sprint umi bejt krasne hodnej.. pokud se pilot umi ovladat..

Naposledy editováno 05.06.2014 18:15:47

(reakce na) Motorka pro obra

5.6.2014 v 20:05 | Nahoru | #27
XTeZeto> nezáviď, až budeš velkej tak si taky koupíš motorku ocelovou, zlou a ne bambusovou

Motorka pro obra

5.6.2014 v 21:38 | Nahoru | #28
zzr 1100

(reakce na) Motorka pro obra

6.6.2014 v 08:51 | Nahoru | #29
Dave81> K čemu je dobrá výška sedla? Ta zajímá jenom malý lidi (jestli vůbec dosáhnou), pro všechny ostaní je důležitejší trojúhelník řidítka-sedlo-stupačky, to je to co určuje jestli bude motorka pohodlná. A zrovna v tomhle bude to GS pro vysokýho člověka ještě horší než CS protože má řidítka blíž k jezdci.

Motorka pro obra

6.6.2014 v 16:18 | Nahoru | #30
ahoj, za ty prachy varadero jo, navigator je taky dost velke. Kdybys mela velky stesti tak nahace nad litr sou taky velky.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist