ano, opět se hlásí váš přítel Hipík. Pořídil sem si novou (starou) motorku a nefunguje tak jak bych očekával.
Ano, dá se očekávat že se někdo poučí chyb a že jen blbec udělá stejnou chybu dvakrát. Nebo taky třikrát.
Takže. Moje nová mašina má následující spolu možná související vady. Vezmu to od té nejjednodušší.
1. Nedobijí. Počítám, že je to asi nejsnažší co může bejt. Změřim, koupim novej regulátor, případně budu řešit opravu altíku, ale nemalujem čerta na zed.
2. Nemá výkon. V porovnání s Viragem je to samozřejmě raketa, ale v porovnání s jinou gs500 je to líný. Má mít výkon 31kw, ale nejede ani 120kmh. motor nejde vytočit, ani na volnoběh, nad 8 000rpm. Zatim jediná věc, které se můžu chytit je to, že svíčka levého válce je černá jako uhel, zatímco pravá svíčka má krásnou cihlovou barvu. Měřil sem kompresi a na obou válcích je shodně 8.5-9Bar.
Bude stačit když nechám karburátory seřídit, případně dá se to udělat v domácích podmínkách, či kolik to může stát?
3. Prolínání oleje kolem řadičky. Mizí docela rychle. Za 70km zmizela půlka měrky v motoru. Výfuky nejsou mastné, to už po zkušenostech s čínou poznám. Všechno to mizí kolem hřídelky řadící páky. Samotná řadička mů malou vůli, cca 0.5mm stranově a stejně tak "dovnitř, ven". Pomůže mi, pokud vyměním jen gufero, nebo se bude muset vyměnit i ložisko uvnitř motoru? Je tam vůbec nějaké?
Doufám, že chápeta jak mi ted je a zdržíte se nesouvisejících kometářů.
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
mám druhou gs a ani jedna nežere olej a obě maj najeto přes 80tkm a nežere = cca decka na tisíc.
Ne, žádný z těch projevů té vraždy normální není, 120 max jede i Virago 120 v trapném základu. Pokud to neletí do červeného na neutrál tak to je také mrtvé. Karburátory popisuješ jako po smrti. Olej že takto žere normální není Pokud si GS vezme víc jak deci tak je prostě vylítané. Koupil si prostě mrdku, nachystej si dalších pár peněz a dej to někomu, kdo tomu rozumí. Minimálně přeměřit jak je na tom jestli má cenu do toho ještě investovat, vyměnit všechnygumové zteřelé věci jinak bude pořád něco uchcávat, atd. Nebo lepší varianta, prodej to celé jak to je, za utržené peníze si kup dobré hulení a kolo ze supermarketu, bude to stroj v nejlepším stavu než si cokoliv tu kdy měl.
A prosímtě, hlavně si nekupuj Suzuki a už vůbec ne GS500, nerad bych aby se to pak dostalo někomu do ruky a četl pak u náš na foru co kdo koupil za příšernou vraždu přeřezanou převařenou, spravenou násadou od smetáku a totálně zkurvenou. Na to mám ta mašiny dost rád... Dík
2 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
To je tak, když se věří zdejším kecům, že japonec tě přežije
bledemon píše: To je tak, když se věří zdejším kecům, že japonec tě přežije
Japonec přežije kohokoliv normálního - ale žádná kosm(et)ická technologie ve vesmíru nepřežije hipíka Se na ten jeho šrotový park podívej i to Virago musel mít totálně mrtvé a pokud píše, že jelo, tak nikdy na žádném Viragu neseděl. To i některé pincky jezdily líp...
Kdyby ti měl zmizet 0,5l oleje na 70 km přes motor, tak by za tebou musel být dým, jako za avií se studeným motorem.
Karburátory rozebrat (podle návodu na internetu, snad něco najdeš), seřídit. Dobíjení přeměřit.
bledemon píše: Kdyby měl aspoň tu gs500, ale on má její babičku 450tku: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=92762
To je tak, když se věří zdejším kecům, že japonec tě přežije
jj zdejší folklór, že je lepší 25 let starý japonec, jak nová čína.. Sorry, chlapci, ale fakt není.. Měl sem starou CB750 koupená v relativně slušném stavu, ale postupně by se toho muselo vyměnit tolik, že za tu cenu bych měl např. er6n.. Místo CB sem si koupil čínskou 4kolku a nic se mi na ní nevysralo krom toho, co sem zkurvil sám..
Co se týče výkonu, nabil sem přes noc baterku a ted jde do otáček krásně. Nechci jí moc trápit, ale na 11 000rpm vytočit jde. A hlavně ted jede jak píchlé prase. 0-100 sem dal za 7.5 vteřiny s mizernym rozjezdem (bojim se) a maximálku na krátký rovince cca 135kmh. Na víc zatim nemam silnici, ani koule.
Levá svíčka je pořád černá, ale elektroda je světlejší než před jízdou, takže by se svíčka po delší jízdě mohla i vypálit do správné bervy.
Takže příčina je vlastně jasná, dobijí málo a tak neměla elektrika dost proudu na vysoké otáčky.
Tak ted už jen ten Olej a regulátor (altík) a bude to v cajku.
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Hippieguy: Pokud se ta svíčka sama časem ježděním nevypálí, tak než začneš vrtat do karburátorů, ověř jestli pořádně dovírá sytič (pokud ho ta babička má a nemá jen přizvedávák šoupátka) a zkontroluj hladiny v karburátorech, jestli jsou stejné. Může být, že ti nedovírá jeden plovákový ventil, hladina se zvedá a to způsobuje obohacení. Při jízdě na plný kotel se to nebude projevovat, při šudlání s přivřeným plynem to už bude vadit.
2 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Jednu věc mi vysvětli, ty zaplatíš motorku, necháš jí u původního majitele a přijedeš si pro ní až za dva měsíce ?? Pochopil bych možná den,ale dva měsíce ??
Dej na rady ostatních, nevrtej se v tom a strč to někomu kdo tomu vážně rozumí!!
Ale něco mi říká, že to opět " opravíš " po svém, abys nás mohl znovu kulturně obohatit a brzo budeš shánět další motorku.
Držím ti palce, bez tebe by tu byla nuda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Olej si buď blbě měřil nebo ti to tolik žere, ale nezdá se mi, že ti toho může tolik vytéct kolem řadičky... Já jsem za sezónu(cca 5t km) do GS nikdy nedoléval
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Nic ti neuteče, odvézt, pojistit a přepsat když nemáš co na práci jako nepracující, zvládneš za den. Jako něco naslepo "zaplatit" a odvézt výbuch kdy může jen nesvéprávný debil.
Hippieguy píše: spritetom> kupoval sem ji jestě narychlo před maturitou, abych už moh po matuře rychle začít jeudit. A na odvoz nebyl dřív čas. Zkoušky na řidičák sem udělal až dneska.
Asi jsem divnej, ale já bych si určitě udělal čas a motorku odvezl ihned a nebo max druhý den.
Zrovna tak bych nejel sám ale s kámošem, jako třeba pro mojí hondu. Nejdřív se svezl kámoš a když slezl a řekl, že je to ok ať se sám svezu, jsem jí zkusil já. A hned po ose jsem jí vezl domu přes 200 km ve 4°C.
Prostě když se chce, tak to jde.
Motorka na fotkách vypadá slušně, udělej jí tu službu a svěř jí někomu kdo se o ní fakt postará, pokud usoudí, že to má nějaký smysl.
A jestli je po smrti, tak máš poučení pro příště, i když nevím ty jseš skoro legenda.
Vlákna např. bouračka s autem, jak sis natočil držkopád na motorce, nebo jak jste koupili nebrzdící vrak na díly a jeli s ním domů by se měly umístit na nějaké viditelné místo pro další generace.
Ale upřímně jsi mi zpestřil dopoledne v práci, pročetl jsem tvůj deník a to jak jsi na dálnici při cestě domů poztrácel " půl motorky " mě málem shodilo ze židle.
Takže ti děkuju, že jsi mi díky smíchu o pár minut prodloužil život.
Naposledy editováno 02.06.2014 13:16:58
Budes moct psat mnohem zabavnejsi nove povesti cesko - slovenske!
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
hrnous píše: Možná by šlo udělat ztrátové mazání, dát dozadu kufr a naplnit třeba 30l oleje, t by na chvilku stačilo..zrovna včera sem jel lokomotivou, která to tak měla řešené..
Ovšem pokud ztrátový mazání, tak bych šel do továrního řešení (protože hipíkovo bastlení stojí za hovno) a najebal tam rovnou motor ze Sergeje. Maže ztrátově, má krouťák jako kráva a navíc je to cvajtakt, takže s tím může i závodit
Naposledy editováno 02.06.2014 14:57:05
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
P.S. K Tvému prvnímu příspěvku, přesněji k větě "Pořídil sem si novou (starou) motorku a nefunguje tak jak bych očekával. ", si dovolím poznamenat, že motorka funguje přesně tak, jak bych očekával u stroj, který koupíš Ty. Holt máš poučení pro příště, že ojetina se musí prohlédnout pořádně, vyzkoušet, ideálně s někým,kdo tomu rozumí a ani tak nemáš jistotu,že uvnitř není něco špatně nebo načaté, protože kromě Supermana a Chucka Norrise nemá rentgenové oči.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 1 | Včera v 19:39 Fueltank |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |