Téma: S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
1.6.2014 v 23:51
Nazdar,
ano, opět se hlásí váš přítel Hipík. Pořídil sem si novou (starou) motorku a nefunguje tak jak bych očekával.
Ano, dá se očekávat že se někdo poučí chyb a že jen blbec udělá stejnou chybu dvakrát. Nebo taky třikrát.
Takže. Moje nová mašina má následující spolu možná související vady. Vezmu to od té nejjednodušší.
1. Nedobijí. Počítám, že je to asi nejsnažší co může bejt. Změřim, koupim novej regulátor, případně budu řešit opravu altíku, ale nemalujem čerta na zed.
2. Nemá výkon. V porovnání s Viragem je to samozřejmě raketa, ale v porovnání s jinou gs500 je to líný. Má mít výkon 31kw, ale nejede ani 120kmh. motor nejde vytočit, ani na volnoběh, nad 8 000rpm. Zatim jediná věc, které se můžu chytit je to, že svíčka levého válce je černá jako uhel, zatímco pravá svíčka má krásnou cihlovou barvu. Měřil sem kompresi a na obou válcích je shodně 8.5-9Bar.
Bude stačit když nechám karburátory seřídit, případně dá se to udělat v domácích podmínkách, či kolik to může stát?
3. Prolínání oleje kolem řadičky. Mizí docela rychle. Za 70km zmizela půlka měrky v motoru. Výfuky nejsou mastné, to už po zkušenostech s čínou poznám. Všechno to mizí kolem hřídelky řadící páky. Samotná řadička mů malou vůli, cca 0.5mm stranově a stejně tak "dovnitř, ven". Pomůže mi, pokud vyměním jen gufero, nebo se bude muset vyměnit i ložisko uvnitř motoru? Je tam vůbec nějaké?
Doufám, že chápeta jak mi ted je a zdržíte se nesouvisejících kometářů.
ano, opět se hlásí váš přítel Hipík. Pořídil sem si novou (starou) motorku a nefunguje tak jak bych očekával.
Ano, dá se očekávat že se někdo poučí chyb a že jen blbec udělá stejnou chybu dvakrát. Nebo taky třikrát.
Takže. Moje nová mašina má následující spolu možná související vady. Vezmu to od té nejjednodušší.
1. Nedobijí. Počítám, že je to asi nejsnažší co může bejt. Změřim, koupim novej regulátor, případně budu řešit opravu altíku, ale nemalujem čerta na zed.
2. Nemá výkon. V porovnání s Viragem je to samozřejmě raketa, ale v porovnání s jinou gs500 je to líný. Má mít výkon 31kw, ale nejede ani 120kmh. motor nejde vytočit, ani na volnoběh, nad 8 000rpm. Zatim jediná věc, které se můžu chytit je to, že svíčka levého válce je černá jako uhel, zatímco pravá svíčka má krásnou cihlovou barvu. Měřil sem kompresi a na obou válcích je shodně 8.5-9Bar.
Bude stačit když nechám karburátory seřídit, případně dá se to udělat v domácích podmínkách, či kolik to může stát?
3. Prolínání oleje kolem řadičky. Mizí docela rychle. Za 70km zmizela půlka měrky v motoru. Výfuky nejsou mastné, to už po zkušenostech s čínou poznám. Všechno to mizí kolem hřídelky řadící páky. Samotná řadička mů malou vůli, cca 0.5mm stranově a stejně tak "dovnitř, ven". Pomůže mi, pokud vyměním jen gufero, nebo se bude muset vyměnit i ložisko uvnitř motoru? Je tam vůbec nějaké?
Doufám, že chápeta jak mi ted je a zdržíte se nesouvisejících kometářů.
Anketa: Je to?
Mrdat
94
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
proč kurva každej musí psát, jak GS500 bere olej? To se potom může psát, že u BMW se utrhne každý kardan, u každé hodny odejde regulátor, u každé dr650 odejdou vačky atd atd atd
mám druhou gs a ani jedna nežere olej a obě maj najeto přes 80tkm a nežere = cca decka na tisíc.
mám druhou gs a ani jedna nežere olej a obě maj najeto přes 80tkm a nežere = cca decka na tisíc.
Oddělej si ten štítek GS500, pak si každý myslíš že máš normální 500, zatímco ty máš ještě horší vránu.
Ne, žádný z těch projevů té vraždy normální není, 120 max jede i Virago 120 v trapném základu. Pokud to neletí do červeného na neutrál tak to je také mrtvé. Karburátory popisuješ jako po smrti. Olej že takto žere normální není Pokud si GS vezme víc jak deci tak je prostě vylítané. Koupil si prostě mrdku, nachystej si dalších pár peněz a dej to někomu, kdo tomu rozumí. Minimálně přeměřit jak je na tom jestli má cenu do toho ještě investovat, vyměnit všechnygumové zteřelé věci jinak bude pořád něco uchcávat, atd. Nebo lepší varianta, prodej to celé jak to je, za utržené peníze si kup dobré hulení a kolo ze supermarketu, bude to stroj v nejlepším stavu než si cokoliv tu kdy měl.
A prosímtě, hlavně si nekupuj Suzuki a už vůbec ne GS500, nerad bych aby se to pak dostalo někomu do ruky a četl pak u náš na foru co kdo koupil za příšernou vraždu přeřezanou převařenou, spravenou násadou od smetáku a totálně zkurvenou. Na to mám ta mašiny dost rád... Dík
Ne, žádný z těch projevů té vraždy normální není, 120 max jede i Virago 120 v trapném základu. Pokud to neletí do červeného na neutrál tak to je také mrtvé. Karburátory popisuješ jako po smrti. Olej že takto žere normální není Pokud si GS vezme víc jak deci tak je prostě vylítané. Koupil si prostě mrdku, nachystej si dalších pár peněz a dej to někomu, kdo tomu rozumí. Minimálně přeměřit jak je na tom jestli má cenu do toho ještě investovat, vyměnit všechnygumové zteřelé věci jinak bude pořád něco uchcávat, atd. Nebo lepší varianta, prodej to celé jak to je, za utržené peníze si kup dobré hulení a kolo ze supermarketu, bude to stroj v nejlepším stavu než si cokoliv tu kdy měl.
A prosímtě, hlavně si nekupuj Suzuki a už vůbec ne GS500, nerad bych aby se to pak dostalo někomu do ruky a četl pak u náš na foru co kdo koupil za příšernou vraždu přeřezanou převařenou, spravenou násadou od smetáku a totálně zkurvenou. Na to mám ta mašiny dost rád... Dík
2 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Kdyby měl aspoň tu gs500, ale on má její babičku 450tku: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=92762
To je tak, když se věří zdejším kecům, že japonec tě přežije
To je tak, když se věří zdejším kecům, že japonec tě přežije
bledemon píše: To je tak, když se věří zdejším kecům, že japonec tě přežije
Japonec přežije kohokoliv normálního - ale žádná kosm(et)ická technologie ve vesmíru nepřežije hipíka Se na ten jeho šrotový park podívej i to Virago musel mít totálně mrtvé a pokud píše, že jelo, tak nikdy na žádném Viragu neseděl. To i některé pincky jezdily líp...
To gufero u řadičky by mohlo jít vyměnit zvenku (ještě jsem neviděl aby to nešlo, ale viděl jsem toho málo ) - mě chcal olej kolem výstupní hřídele, v garáži žádný olejový fleky nebyly, prostě to teklo jen za jízdy.
Kdyby ti měl zmizet 0,5l oleje na 70 km přes motor, tak by za tebou musel být dým, jako za avií se studeným motorem.
Karburátory rozebrat (podle návodu na internetu, snad něco najdeš), seřídit. Dobíjení přeměřit.
Kdyby ti měl zmizet 0,5l oleje na 70 km přes motor, tak by za tebou musel být dým, jako za avií se studeným motorem.
Karburátory rozebrat (podle návodu na internetu, snad něco najdeš), seřídit. Dobíjení přeměřit.
bledemon píše: Kdyby měl aspoň tu gs500, ale on má její babičku 450tku: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=92762
To je tak, když se věří zdejším kecům, že japonec tě přežije
jj zdejší folklór, že je lepší 25 let starý japonec, jak nová čína.. Sorry, chlapci, ale fakt není.. Měl sem starou CB750 koupená v relativně slušném stavu, ale postupně by se toho muselo vyměnit tolik, že za tu cenu bych měl např. er6n.. Místo CB sem si koupil čínskou 4kolku a nic se mi na ní nevysralo krom toho, co sem zkurvil sám..
půl měrky není 0,5 litru, ale tak max decka, čí 1,5 dcl, to je na 1000km cca 1,5l (počítám s tím, že hipík přehání, jako vždy) no a vyláígrovanej motor s touhle spotřebou ¨fakt dokáže jet a nehulit. Sám sem něco takovýho měl.. Taky to byl etalon spolehlivosti - XR4OO
Tak gufero u řadičky je zvenku. vyměnim.
Co se týče výkonu, nabil sem přes noc baterku a ted jde do otáček krásně. Nechci jí moc trápit, ale na 11 000rpm vytočit jde. A hlavně ted jede jak píchlé prase. 0-100 sem dal za 7.5 vteřiny s mizernym rozjezdem (bojim se) a maximálku na krátký rovince cca 135kmh. Na víc zatim nemam silnici, ani koule.
Levá svíčka je pořád černá, ale elektroda je světlejší než před jízdou, takže by se svíčka po delší jízdě mohla i vypálit do správné bervy.
Takže příčina je vlastně jasná, dobijí málo a tak neměla elektrika dost proudu na vysoké otáčky.
Tak ted už jen ten Olej a regulátor (altík) a bude to v cajku.
Co se týče výkonu, nabil sem přes noc baterku a ted jde do otáček krásně. Nechci jí moc trápit, ale na 11 000rpm vytočit jde. A hlavně ted jede jak píchlé prase. 0-100 sem dal za 7.5 vteřiny s mizernym rozjezdem (bojim se) a maximálku na krátký rovince cca 135kmh. Na víc zatim nemam silnici, ani koule.
Levá svíčka je pořád černá, ale elektroda je světlejší než před jízdou, takže by se svíčka po delší jízdě mohla i vypálit do správné bervy.
Takže příčina je vlastně jasná, dobijí málo a tak neměla elektrika dost proudu na vysoké otáčky.
Tak ted už jen ten Olej a regulátor (altík) a bude to v cajku.
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Já měl taky GSo a žrala 1dcl/1000 km, když jsem tahal, tak dvě.. Takže řeči o tom že každý GSo žere jsou podle mě blbost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Jarda350: No ale teď jsi právě potvrdil, že tvoje GS žralo olej taky
Hippieguy: Pokud se ta svíčka sama časem ježděním nevypálí, tak než začneš vrtat do karburátorů, ověř jestli pořádně dovírá sytič (pokud ho ta babička má a nemá jen přizvedávák šoupátka) a zkontroluj hladiny v karburátorech, jestli jsou stejné. Může být, že ti nedovírá jeden plovákový ventil, hladina se zvedá a to způsobuje obohacení. Při jízdě na plný kotel se to nebude projevovat, při šudlání s přivřeným plynem to už bude vadit.
Hippieguy: Pokud se ta svíčka sama časem ježděním nevypálí, tak než začneš vrtat do karburátorů, ověř jestli pořádně dovírá sytič (pokud ho ta babička má a nemá jen přizvedávák šoupátka) a zkontroluj hladiny v karburátorech, jestli jsou stejné. Může být, že ti nedovírá jeden plovákový ventil, hladina se zvedá a to způsobuje obohacení. Při jízdě na plný kotel se to nebude projevovat, při šudlání s přivřeným plynem to už bude vadit.
2 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Člověče už se mi po tobě stýskalo a jak jsem zahlédnul vlákno, věděl jsem že se pobavím.
Jednu věc mi vysvětli, ty zaplatíš motorku, necháš jí u původního majitele a přijedeš si pro ní až za dva měsíce ?? Pochopil bych možná den,ale dva měsíce ??
Dej na rady ostatních, nevrtej se v tom a strč to někomu kdo tomu vážně rozumí!!
Ale něco mi říká, že to opět " opravíš " po svém, abys nás mohl znovu kulturně obohatit a brzo budeš shánět další motorku.
Držím ti palce, bez tebe by tu byla nuda.
Jednu věc mi vysvětli, ty zaplatíš motorku, necháš jí u původního majitele a přijedeš si pro ní až za dva měsíce ?? Pochopil bych možná den,ale dva měsíce ??
Dej na rady ostatních, nevrtej se v tom a strč to někomu kdo tomu vážně rozumí!!
Ale něco mi říká, že to opět " opravíš " po svém, abys nás mohl znovu kulturně obohatit a brzo budeš shánět další motorku.
Držím ti palce, bez tebe by tu byla nuda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
spritetom> Hipik dělá zásadně opak toho co mu ostatní radi. Takže je jasný že to rozebere
hoď to do servisu, ať ti to prohlédnou, zjistí závady a nastřelí cenu. Sám to určitě nespravuj, byla by škoda další zničené motorky...
Olej si buď blbě měřil nebo ti to tolik žere, ale nezdá se mi, že ti toho může tolik vytéct kolem řadičky... Já jsem za sezónu(cca 5t km) do GS nikdy nedoléval
Olej si buď blbě měřil nebo ti to tolik žere, ale nezdá se mi, že ti toho může tolik vytéct kolem řadičky... Já jsem za sezónu(cca 5t km) do GS nikdy nedoléval
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
spritetom> kupoval sem ji jestě narychlo před maturitou, abych už moh po matuře rychle začít jeudit. A na odvoz nebyl dřív čas. Zkoušky na řidičák sem udělal až dneska.
Hippieguy> Stálo to zato? Tyvole to je takový problém alespoň jedinkrát udělat vše postupně, normálně, jako normální člověk, jako bílý - ne jako retard? Udělám zkoušky, vyzvednu vodičák, vytipuju X mašin rozumného ročníku rozumné ceny, kterých jezdí mrtě a ně exota či 30 let starou vránu, kterou někdo zapomněl vyhodit do šrotu, ale duchem tam už je, poprosím kamaráda, několik jich okouknu až narazím na kus který se mi pozdává, projedu, koupím, odvezu, přepíšu.
Nic ti neuteče, odvézt, pojistit a přepsat když nemáš co na práci jako nepracující, zvládneš za den. Jako něco naslepo "zaplatit" a odvézt výbuch kdy může jen nesvéprávný debil.
Nic ti neuteče, odvézt, pojistit a přepsat když nemáš co na práci jako nepracující, zvládneš za den. Jako něco naslepo "zaplatit" a odvézt výbuch kdy může jen nesvéprávný debil.
Hippieguy píše: spritetom> kupoval sem ji jestě narychlo před maturitou, abych už moh po matuře rychle začít jeudit. A na odvoz nebyl dřív čas. Zkoušky na řidičák sem udělal až dneska.
Asi jsem divnej, ale já bych si určitě udělal čas a motorku odvezl ihned a nebo max druhý den.
Zrovna tak bych nejel sám ale s kámošem, jako třeba pro mojí hondu. Nejdřív se svezl kámoš a když slezl a řekl, že je to ok ať se sám svezu, jsem jí zkusil já. A hned po ose jsem jí vezl domu přes 200 km ve 4°C.
Prostě když se chce, tak to jde.
Motorka na fotkách vypadá slušně, udělej jí tu službu a svěř jí někomu kdo se o ní fakt postará, pokud usoudí, že to má nějaký smysl.
A jestli je po smrti, tak máš poučení pro příště, i když nevím ty jseš skoro legenda.
Vlákna např. bouračka s autem, jak sis natočil držkopád na motorce, nebo jak jste koupili nebrzdící vrak na díly a jeli s ním domů by se měly umístit na nějaké viditelné místo pro další generace.
Ale upřímně jsi mi zpestřil dopoledne v práci, pročetl jsem tvůj deník a to jak jsi na dálnici při cestě domů poztrácel " půl motorky " mě málem shodilo ze židle.
Takže ti děkuju, že jsi mi díky smíchu o pár minut prodloužil život.
Naposledy editováno 02.06.2014 13:16:58
Od 1.6. musi mit na SK kazdy starosta i romsky dediny MATURITU. Vyprdni se na motorky, v tomhle oboru ti nejak psenka nekvete, zmen obcanstvi a jdi delat nekam k Roznave starostu - kdyzs odmaturoval.
Budes moct psat mnohem zabavnejsi nove povesti cesko - slovenske!
Budes moct psat mnohem zabavnejsi nove povesti cesko - slovenske!
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
hrnous píše: Možná by šlo udělat ztrátové mazání, dát dozadu kufr a naplnit třeba 30l oleje, t by na chvilku stačilo..zrovna včera sem jel lokomotivou, která to tak měla řešené..
Ovšem pokud ztrátový mazání, tak bych šel do továrního řešení (protože hipíkovo bastlení stojí za hovno) a najebal tam rovnou motor ze Sergeje. Maže ztrátově, má krouťák jako kráva a navíc je to cvajtakt, takže s tím může i závodit
Naposledy editováno 02.06.2014 14:57:05
1 reakcí na tento příspěvek S Hipíkem z průseru do průseru... Potřetí...
Myslím si, že by Hipík dokázal s elegancí ty dva takty ze stávajícího motoru odebrat, ba dokonce udělat jednotakt :) S násadou od smetáku a plechovkou od píva se dají dělat divy..
Početl jsem i v profilu a FAKT to odvez někomu,kdo tomu rozumí (autotronikovi ne!).
P.S. K Tvému prvnímu příspěvku, přesněji k větě "Pořídil sem si novou (starou) motorku a nefunguje tak jak bych očekával. ", si dovolím poznamenat, že motorka funguje přesně tak, jak bych očekával u stroj, který koupíš Ty. Holt máš poučení pro příště, že ojetina se musí prohlédnout pořádně, vyzkoušet, ideálně s někým,kdo tomu rozumí a ani tak nemáš jistotu,že uvnitř není něco špatně nebo načaté, protože kromě Supermana a Chucka Norrise nemá rentgenové oči.
P.S. K Tvému prvnímu příspěvku, přesněji k větě "Pořídil sem si novou (starou) motorku a nefunguje tak jak bych očekával. ", si dovolím poznamenat, že motorka funguje přesně tak, jak bych očekával u stroj, který koupíš Ty. Holt máš poučení pro příště, že ojetina se musí prohlédnout pořádně, vyzkoušet, ideálně s někým,kdo tomu rozumí a ani tak nemáš jistotu,že uvnitř není něco špatně nebo načaté, protože kromě Supermana a Chucka Norrise nemá rentgenové oči.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |