globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

29.5.2014 v 21:29 | Nahoru | #14611
Tak koukám, že pan italšrot prodal toho zelenýho žabáka a prodává i zelený hadříky, tak to další už asi Kawa nebude, že by se mu zastesklo po červené?

Naposledy editováno 29.05.2014 21:31:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.5.2014 v 21:37 | Nahoru | #14612
strakon> věděl bych o jednom Monsteru v perfektním stavu jen padlej ze stojánku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.5.2014 v 21:41 | Nahoru | #14613
Honzatuu> zkus mu ho nadělit je to škoda, tak pěkně jsi ho vyladil

Naposledy editováno 29.05.2014 21:43:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.5.2014 v 21:42 | Nahoru | #14614
strakon> by si polepšil. Měl 800 tohle je 1000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.5.2014 v 21:43 | Nahoru | #14615
Honzatuu> třá to opravíš

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.5.2014 v 21:47 | Nahoru | #14616
strakon> opravím : Teda myslím . Už scháním díly a zatím to nebude žádná raketa. Už mám domluvenou i kontrolu rámu.
To víš sem doma na marodce tak mám dost času na schánění a zařizování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.5.2014 v 21:49 | Nahoru | #14617
Honzatuu> Lížeš rány? to znám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.5.2014 v 21:53 | Nahoru | #14618
strakon> nudím se jako prase.
Venku na hovno tak sedím zavřenej doma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.5.2014 v 22:27 | Nahoru | #14619
Honzatuu> a co sis polámal?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

29.5.2014 v 22:45 | Nahoru | #14620

strakon píše: Honzatuu> a co sis polámal?



jen trošku ego viď - to znám taky

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.5.2014 v 04:52 | Nahoru | #14621

Tifone píše: jen trošku ego viď - to znám taky

No hlavně že né penis

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.5.2014 v 04:55 | Nahoru | #14622

Honzatuu píše: strakon> opravím : Teda myslím . Už scháním díly a zatím to nebude žádná raketa. Už mám domluvenou i kontrolu rámu.
To víš sem doma na marodce tak mám dost času na schánění a zařizování

Jendořezačuoldškůlpilko Budu dávat do bazaru dva kotouče 320Brembo.Tak kdyby něco

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.5.2014 v 07:38 | Nahoru | #14623

strakon píše: Tak koukám, že pan italšrot prodal toho zelenýho žabáka a prodává i zelený hadříky, tak to další už asi Kawa nebude, že by se mu zastesklo po červené?


Před tebou taky člověk nic neutají.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.5.2014 v 10:04 | Nahoru | #14624
italšrot> tak pověz, na copak máš zálusk?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.5.2014 v 10:50 | Nahoru | #14625
Honzatuu> Kdybys shaněl horní nebo spodní brejle s čepem, tak se jedny válej doma pod ponkem. Jsou teda z S4R - odmontovatelný raisery na řidítka 28,6 mm. Nevím jak to má S2R (1000) ale třeba M800 mělo spodní polovinu raiserů součástí odlitku horních brejlí a bylo to na 22 mm řidítka.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.5.2014 v 14:05 | Nahoru | #14626
honzabiker> Díky moc Možná to budu potřebovat , tak se domluvíme

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

30.5.2014 v 22:44 | Nahoru | #14627
Pomalu nám asi končí a nebo vlastně už asi i skončila doba, kdy DUCATI vyráběla splašené trubky, které vám nakopaly prdel kdykoliv jste vzali za plyn trochu neuváženě. Po posledním zážitku na Monsteru 1200S musím ještě vzpomenout na posledního, nejvýkonnějšího „streetfightera“ z řad červených strojů z Bologně, který kdy opustil brány továrny. Ducati Streetfighter 1098. Kladivo na japonské nakedy a pokořitel mnoha nej v této kategorii (výkon, hmotnost). Dvouválec produkoval elektronikou nekrocených 155 plnokrevníků, žádná antihoppingová spojka, žádné ABS ani jízdní režimy, jen pořádně kousavé brzdy bez ABS! Srovnatelná konkurence a odpověď přišla jen z jedné fabriky a jmenovala se MV Agusta Brutale 1078RR. Ani jeden z těchto zabijáků už není ve výrobním programu značek. Ducati vypustila velkého SF1098 úplně a dnes nabízí pouze umírněnější variantu s obsahem osmsetpadesát a MV Agusta „ufikla koule“ „desetsedmdesátosmičce“ a v nabídce má o něco hodnější Brutale 1090. Není to škoda? Vlastně asi ne. Většina motorkářů chce jezdit a ne bojovat s jankovitým strojem, který vyžaduje pevné nervy, klidnou ruku a kopec rozumu a rozvahy. Na dnešní novinky jako jsou třeba Diavel, Multistrada, Panigale nebo M1200 může sednout i méně zkušený biker, nakliká si režim „urban“ uškrtí ty bestie na 100HP a může s klidem brblat po náměstí a honit si triko. Ne tak na velkém streetfighterovi. Kámoš, který už má něco naježděno, žéé Dejvide, se na tom nedokázal na poprvý ani rozjet!!! Ovládání suché spojky jde ztuha, motor sebou v nízkých otáčkách škube a pod 3500-4000ot./min se s váma prostě nebaví. Od čtyřech tisíc táhne jako splašený bejk a tvrdý podvozek z vás vytřese duši na sebemenším hrbolu. Když vezmete neuváženě za přední brzdu, jdete k zemi. Počáteční zákus je supersilný a neznalého může vyděsit. Ve městě je to trápenka, spojkování, jízda na první, maximálně na druhý rychlostní stupeň. Jet se streetfighterem 50km/h zkrátka a dobře nejde. Jakmile se ale dostanete z města ven, začíná ta správná zábava. Trojka, čtverka a za doprovodu lehkého cinknutí suché spojky při přeřazení, slyšíte jenom „staccato“ dvou laděných koncovek, které pěkně tvrdí muziku. Od 150km/h začíná všechno dávat smysl. Monobloky dokážou z této rychlosti zastavit stroj na „pár metrech“, odpor větru nadzvedává pilotovo tělo a jízda už není tak únavná, jako ve městě, kde celou svoji hmotnost držíte na rukou. Testastretta si pod vámi jen tak vrní a čeká, až ji pobídnete k pořádnému výkonu. Dobrá, otevírám plyn a řadím čtyři….pět. Zrychlení je fantastické a během okamžiku začíná číslovka na rychloměru dvojkou. A pořád nemá dost. Otevírám škrtící klapky na plno a ono to pořád zrychluje…šest! Ve dvěstěpadesáti vás to chce shodit, ale jen kvůli obrovskému průvanu, kurva někdo zapomněl zavřít okno?! Motocykl pod vámi je stále klidný, jistý v kramflecích. Jediným limitem jste vy…pilot! Napřimuju se a beru za brzdy. Podřazuju.. Přede mnou je dvojitá zatáčka, která se dá letět „na koleno“. Na běžné silnici to nepřeháním a tak brzdím na snesitelných 100-110km/h. Mírně vysedávám….levá, pravá, …a zase plyn… Streetfighter ani nevěděl, že jsme nějakými zatáčkami prolétli. Neporazitelná stabilita a jistota pramenící z jeho dokonalého podvozku nám opět dokázala, že ta motorka má na víc, než já. Motor nás katapultuje ze zatáčky ven a je mu úplně jedno, jestli silnice vede do kopce a nebo po rovině. Síly má na rozdávání. Jeden z mála strojů, který ještě ve "dvoustech" dokáže odlepit přední kolo od země...
Z odstupem času musím konstatovat, že velký SF byl (a pořád je) poslední supersilný naked z produkce Ducati, který hrdě nesl všechny znaky Boloňské značky, jako jeho předchůdci. Příhradový trubkový rám, mlátící suchou spojku, letmo uchycené zadní kolo a motor nadopovaný testosteronem, bez jakýchkoliv elektronických fičur. Dobrá, osmistupňová kontrola trakce na modelu „S“ budiž mu odpuštěna, žé? Asi stárnu, nebo co, ale když na našem víkendovém srazu „Ďulin“ natočil svou červenou 916 a z jejích útrob se za doprovodu šustění suché spojky, ozývalo měkoučké pulsování jejího vodou chlazeného agregátu, byla to pastva jak pro oči tak pro uši. Tvrdý štěkot nové testatretty je proti tomuhle konceru hovno. Ovšem když vzpomenu plynulé, tlumené plckání fungl nového M1200, které jsem slyšel asi jen hodinku před tím, musím se smát.Tohle že je DUCATI…??? Bohužel je, Ducati nové éry…





(reakce na) Ducati - Italská vášeň

30.5.2014 v 23:01 | Nahoru | #14628

drippera píše: Pomalu nám asi končí a nebo vlastně už asi i skončila doba, kdy DUCATI vyráběla splašené trubky, které vám nakopaly prdel kdykoliv jste vzali za plyn trochu neuváženě. Po posledním zážitku na Monsteru 1200S musím ještě vzpomenout na posledního, nejvýkonnějšího „streetfightera“ z řad červených strojů z Bologně, který kdy opustil brány továrny. Ducati Streetfighter 1098. Kladivo na japonské nakedy a pokořitel mnoha nej v této kategorii (výkon, hmotnost). Dvouválec produkoval elektronikou nekrocených 155 plnokrevníků, žádná antihoppingová spojka, žádné ABS ani jízdní režimy, jen pořádně kousavé brzdy bez ABS! Srovnatelná konkurence a odpověď přišla jen z jedné fabriky a jmenovala se MV Agusta Brutale 1078RR. Ani jeden z těchto zabijáků už není ve výrobním programu značek. Ducati vypustila velkého SF1098 úplně a dnes nabízí pouze umírněnější variantu s obsahem osmsetpadesát a MV Agusta „ufikla koule“ „desetsedmdesátosmičce“ a v nabídce má o něco hodnější Brutale 1090. Není to škoda? Vlastně asi ne. Většina motorkářů chce jezdit a ne bojovat s jankovitým strojem, který vyžaduje pevné nervy, klidnou ruku a kopec rozumu a rozvahy. Na dnešní novinky jako jsou třeba Diavel, Multistrada, Panigale nebo M1200 může sednout i méně zkušený biker, nakliká si režim „urban“ uškrtí ty bestie na 100HP a může s klidem brblat po náměstí a honit si triko. Ne tak na velkém streetfighterovi. Kámoš, který už má něco naježděno, žéé Dejvide, se na tom nedokázal na poprvý ani rozjet!!! Ovládání suché spojky jde ztuha, motor sebou v nízkých otáčkách škube a pod 3500-4000ot./min se s váma prostě nebaví. Od čtyřech tisíc táhne jako splašený bejk a tvrdý podvozek z vás vytřese duši na sebemenším hrbolu. Když vezmete neuváženě za přední brzdu, jdete k zemi. Počáteční zákus je supersilný a neznalého může vyděsit. Ve městě je to trápenka, spojkování, jízda na první, maximálně na druhý rychlostní stupeň. Jet se streetfighterem 50km/h zkrátka a dobře nejde. Jakmile se ale dostanete z města ven, začíná ta správná zábava. Trojka, čtverka a za doprovodu lehkého cinknutí suché spojky při přeřazení, slyšíte jenom „staccato“ dvou laděných koncovek, které pěkně tvrdí muziku. Od 150km/h začíná všechno dávat smysl. Monobloky dokážou z této rychlosti zastavit stroj na „pár metrech“, odpor větru nadzvedává pilotovo tělo a jízda už není tak únavná, jako ve městě, kde celou svoji hmotnost držíte na rukou. Testastretta si pod vámi jen tak vrní a čeká, až ji pobídnete k pořádnému výkonu. Dobrá, otevírám plyn a řadím čtyři….pět. Zrychlení je fantastické a během okamžiku začíná číslovka na rychloměru dvojkou. A pořád nemá dost. Otevírám škrtící klapky na plno a ono to pořád zrychluje…šest! Ve dvěstěpadesáti vás to chce shodit, ale jen kvůli obrovskému průvanu, kurva někdo zapomněl zavřít okno?! Motocykl pod vámi je stále klidný, jistý v kramflecích. Jediným limitem jste vy…pilot! Napřimuju se a beru za brzdy. Podřazuju.. Přede mnou je dvojitá zatáčka, která se dá letět „na koleno“. Na běžné silnici to nepřeháním a tak brzdím na snesitelných 100-110km/h. Mírně vysedávám….levá, pravá, …a zase plyn… Streetfighter ani nevěděl, že jsme nějakými zatáčkami prolétli. Neporazitelná stabilita a jistota pramenící z jeho dokonalého podvozku nám opět dokázala, že ta motorka má na víc, než já. Motor nás katapultuje ze zatáčky ven a je mu úplně jedno, jestli silnice vede do kopce a nebo po rovině. Síly má na rozdávání. Jeden z mála strojů, který ještě ve "dvoustech" dokáže odlepit přední kolo od země...
Z odstupem času musím konstatovat, že velký SF byl (a pořád je) poslední supersilný naked z produkce Ducati, který hrdě nesl všechny znaky Boloňské značky, jako jeho předchůdci. Příhradový trubkový rám, mlátící suchou spojku, letmo uchycené zadní kolo a motor nadopovaný testosteronem, bez jakýchkoliv elektronických fičur. Dobrá, osmistupňová kontrola trakce na modelu „S“ budiž mu odpuštěna, žé? Asi stárnu, nebo co, ale když na našem víkendovém srazu „Ďulin“ natočil svou červenou 916 a z jejích útrob se za doprovodu šustění suché spojky, ozývalo měkoučké pulsování jejího vodou chlazeného agregátu, byla to pastva jak pro oči tak pro uši. Tvrdý štěkot nové testatretty je proti tomuhle konceru hovno. Ovšem když vzpomenu plynulé, tlumené plckání fungl nového M1200, které jsem slyšel asi jen hodinku před tím, musím se smát.Tohle že je DUCATI…??? Bohužel je, Ducati nové éry…



Kdo je elitářštější něž vlastník Ducati? Přece majitel té jediné správné a nejlepší, a to (tatadadá) SF 1098, ale jedině bez kontroly trakce kuafix, himajsšůvix! To je jen pro pozéry na náměstí .

Jak někteří umí z nedostatků udělat za každých okolností přednost je skutečně fantazie .

Kdybys měl na motorce karbce, tak je budeš chválit kudy budeš chodit i kdybys po zimě startoval tři dny.

Přiznám se že teď jsem trochu nejistý do jaké fáze tě mám zařadit. Jestli jsi teď na apexu spokojenosti se strojem nebo už na sestupu a zahlodal červ a ty musíš před sebou a ostatními obhájit proč máš SF. Ale je to marné, výměna se blíží, už klepe na dveře (a na čelo)....

Kdybys to zítra dal, tak přijeď na náš moriní sraz. Exoti jsou vítáni jak z pohledu strojů, tak mezi piloty .

Ducati - Italská vášeň

31.5.2014 v 00:33 | Nahoru | #14629
Franco82 VS Drippera

Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 31.5.2014 v 07:08 | Nahoru | #14630
Dovolím si uvést 2 důvody proč tomu tak je.

1. TRH = Prodejnost.... "surové a zabijácké stroje" chce jen pár lidí VS několik tisíc zákazníků co jsou ochotni platit nadstandardní ceny za user friendly motorky.... kdo asi je pro firmu, která se chová tržně větší páka??

2. AUDI :D tahle značka prostě vždycky dělala sterilní auta :D :D no offence..... :D

Ducati - Italská vášeň

31.5.2014 v 08:24 | Nahoru | #14631
Hej to je bomba. Člověk se večer po pívu trošku zamyslí, něco hodí na papír a heleďme se...

"Přiznám se že teď jsem trochu nejistý do jaké fáze tě mám zařadit. Jestli jsi teď na apexu spokojenosti se strojem nebo už na sestupu a zahlodal červ a ty musíš před sebou a ostatními obhájit proč máš SF. Ale je to marné, výměna se blíží, už klepe na dveře (a na čelo)...."

Neuvěřitelný...

Ale chápu to, tuhle pověst jsem si vlastně vybudoval sám.

Pochybovače můžu ubezpečit, že červ nezahlodal, páč momentálně není na světě motocykl, který by dokázal SF1098S sesadit z trůnu. Z "dripoušova" trůnu podotýkám...

Píše se rok 2014, je 31.května, osum dvacetři...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

31.5.2014 v 08:26 | Nahoru | #14632
[quote=drippera]...„Ďulin“ natočil svou červenou 916 a z jejích útrob se za doprovodu šustění suché spojky, ozývalo měkoučké pulsování jejího vodou chlazeného agregátu, byla to pastva jak pro oči tak pro uši . Tvrdý štěkot nové testatretty je proti tomuhle konceru hovno....

Dobrý ale na Ducati Oldskull Club to ještě není

Ducati - Italská vášeň

31.5.2014 v 08:29 | Nahoru | #14633
Vlastně moment, kecám...kdyby mi na tohle někdo dokázal namontovat "dvojsedlo" a kit se suchů spojků, měnil bych!!!!





(reakce na) Ducati - Italská vášeň

31.5.2014 v 08:31 | Nahoru | #14634
honzabiker> No jooo no, není. Ale furt má všechno, co ty vaše "stařenky"

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

31.5.2014 v 10:25 | Nahoru | #14635
Nemíním spochybňovat SF,patří mezi TOP nakedy s Corsarem, Brutale,Tuonem možná s Z1000.
Ale co si už říct,že to nejlepši z nakedu dle svého máš a začít své ego začít trápit na okruhu? Tam se dostaneš do jiné dimense a začneš shánět šestkové kružítko s tím,že budeš big boss mezi těma pravejma pacientama,jako jsi ty?? Tam,kde jde všem jen o rychlost a sílu motky??

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

31.5.2014 v 10:49 | Nahoru | #14636
Ryuichi> Kdepák... Malou zkušenost s okruhem mám. Kolínko dám. Značkové dny + dvě motoškoly. Brno je docela daleko, já nemám čas a ani chuť. Jezdím pro radost, leštím pro radost a užívám si to. To mi stačí. K aktivnímu okruhaření bych potřeboval vozík (dodávku) spoustu času (ten raději věnuju rodince) a taky další bajk. Nerad bych skončil jako "BLACKBIKER". Jednou mi uchcalo na SF přední kolo, to když jsem jel za Sršňem a málem jsem se z toho pos***
Přeci jen by byla škoda rozmlátit streeta, co bych si na stará kolena postavil do obýváku?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

Skvělá odpověď, děkuji! 31.5.2014 v 10:56 | Nahoru | #14637
Já v tomhle musím s Drippem více či méně souhlasit. Když vyšel SF1098 lehce jsem se na něm projel...motor snese na popojíždění i níž než 3500rpm(resp. než jsem si S4RSko motorově nechal "předělat" k přání svému, bylo na tom určitě hůř)...člověk cití pulsování, ale né takový záškuby a cuky co umí stará testastretta. Co je absolutně a diametrálně odlišný je držení stopy a tlumič řízení. K tomu jednou asi taky dojdu (hádám, že v zimě až bude dělat řídítka a předek) Ta mašina je na naháč neuvěřitelně stabilní a drží stopu tak nějak sama. Oproti S4R, který má s největší pravděpodobností kratší rozvor a jinej úhel hlavy řížení. S4Rko se musí řídit neustále a jakkoli člověk "povolí otěže" jede si kam chce. V tom SFko fakt dotáhli k dokonalosti, jak je hravý do zatáček a i utažených, tak umí jet stabilně a rychle po rovině. Prostě má to jak tu Dukatí stabilitu a dobrej podvozek, stejně jako hravost a agilní "lehkost" ...
V roce 2009 kdy vypustili novýho velkýho monstera jsem tušil, že malej kterej byl pro mě náznak a důvod proč rychle koupit S4RSko, prostě nelhal. Pro mě tím doba Ducati krásnejch bajků asi skončila...ano, SF byl supr, ale už to na mě bylo moc osekaný jak mačetou, prostě "ladnej" bajk to není, ani kdyby Drippera na koze jezdil. Jakkoli musím uznat, že brutální a funční je.
No a tím jak na všechno věší omezovače "nezkušenosti" a hlídače "hlouposti" to pro mě ztrácí strašně moc na tý aureole. Ono je to logický ... když to vymyslíš pro SS 180HP bestii a vrazíš do vývoje nemalý prachy, musíš to pak nacpat všude a marketingově to "prodat" ve vyšší cenně...ikdyby to snad někteří lidi nechtěli, prostě ...má to konkurence, my už jsme to taky vyvinuli, tak to tam muší bejt. Když se tu člověk pohybuje po fóru, tak zjistí že lidi tady většinoou nehledaj adrenalinovou jízdu na hranici možností. Často si koupěj mašinu a vlastně ani pořádně nevědí proč. A když maj peníze, tak se samozřejmě nespokojej se stokoňovou hajtrou, ale chtěj za svý peníze prostě pořádný stádo...nic na tom, že jim pak elektronika pustí to stádo tak na rovině a jinak zase jezděj s těma 100poníkama...K čemu jim jsou monobloky, když za to stejně můžou vzít jak blbí za vrata vod chlíva a ABS to dořeší (ale zrovna ABS je asi jediná elektronika, který bych se asi nebránil)S touhle silou stisku zastavěj cokoli. Ztrácí se míra zkušeností, kterou člověk potřeboval znát k tomu, aby se nezabil...tu rozvahu, cit v rukách a zadku. To dnešní krutostřelci rovinek už mít nemusí. Motorka se bere jako spotřebák....čím novější, tím automaticky lepší. Kdyby Ducati do toho trendu nešla, zhynula by. Lidi by umírali a jezdili na vozejcích. Není to má doba, je mělká, do určitý míry povrchní(všichni jsme se v 90' těšili na konzum - tak tu je ), ale budu v ní muset nějak dožít. Koupím nějaký zbořený S4Rko s dobrým motorem a dílů na dožití bude dost ...nějak to spolu už doklepem

Naposledy editováno 31.05.2014 11:00:05

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

31.5.2014 v 14:58 | Nahoru | #14638
t_freedom> Ámen bratře

Ducati - Italská vášeň

31.5.2014 v 15:49 | Nahoru | #14639
Takze show must go on!!! Aspon pre mna.Idem do malej Panigale,noveho Monstra a tos....nenecham si ujst predsa tu bestiu SF!!!??? Termin jazd uz mam rezervovany!!

http://www.ducati.sk....html?category_id=10

Ryuichi:...Tam se dostaneš do jiné dimense a začneš shánět šestkové kružítko s tím,že budeš big boss mezi těma pravejma pacientama,jako jsi ty??

Uz sa na tom pracuje!!! To okruhove besnenie mi NESKUTOCNE CHYYYYBA!!!!

Naposledy editováno 31.05.2014 15:52:57

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

1.6.2014 v 01:04 | Nahoru | #14640
Kucí už na to serte.V autech taky každej nadával na TC,ESP,ABS,EBD a já nevim co eště a teď s tim všichni jezdíme a nikomu to ani nepřijde.Dripovi dokonce hraje motor z repráku,nebo co to tam ta jeho simply never má a je i tak spokojenej,tak co...
Chápu,že na malym Monsteru je 8smistupňová TC docela úsměvná,ale na co kupovat jinou jednodušší jednotku,když už jednu vyvinutou mam.
Já se jenom obávam,jestli je to vůbec k dobru věci,nebo to jen posune reálný rychlosti bouraček z neumětelství kapánek vejš a tudíž vlastně hůř
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist