Téma: Vykuchaný výfuk
Zdravím vás.
Měl bych otázku na vykuchaný výfuk.Dnes jsem se zbavil všech přepážek (až na jednu ze 3) apod věcí ve výfuku a po přidání plynu mi motorka cuká.
Když se seřídí karburátor nebo trysky pomůže to ?
Měl bych otázku na vykuchaný výfuk.Dnes jsem se zbavil všech přepážek (až na jednu ze 3) apod věcí ve výfuku a po přidání plynu mi motorka cuká.
Když se seřídí karburátor nebo trysky pomůže to ?
1 reakcí na tento příspěvek Vykuchaný výfuk
podle mě je vykuchání poměrně rozumná možnost jak mít hlasitější výfuk, pokud to vyluzuje pěknej zvuk. Origo výfuku žádná škoda není, těch je k dostání mraky.
Rozhodně bych netvrdil že to nepůjde doladit, vždyť ani nevíte co to je za motorku.
Rozhodně bych netvrdil že to nepůjde doladit, vždyť ani nevíte co to je za motorku.
2 reakcí na tento příspěvek Vykuchaný výfuk
Tak mi pánové ukažte jediného člověka, který by to uměl a s prominutím "sral" se s tím, když je na konci origo roura, kde je nějaký zmuchlaný zbytek přepážek a možná ještě jedna zbyla... Ani jeden!
motor pro úpravu musí:
1. nasát ( přes filtr, hrdla, průmer krmiče, kanálu až po sací ventily )
2. vydechnout (od průměru ventilů a kanálů, přes průměr svodů až po koncovku)
a až pak tu směs sladit.
Nejjednoudušší a nejlevnější je dát KN a otevřenou koncovku. Ale je to jen pro pocit a když se to povede správně krmit, může tam nějaký koník přibýt. To už je o tom ladění.. a jsme zas tam: kdo to bude seřizovat a ladit? nikdo
motor pro úpravu musí:
1. nasát ( přes filtr, hrdla, průmer krmiče, kanálu až po sací ventily )
2. vydechnout (od průměru ventilů a kanálů, přes průměr svodů až po koncovku)
a až pak tu směs sladit.
Nejjednoudušší a nejlevnější je dát KN a otevřenou koncovku. Ale je to jen pro pocit a když se to povede správně krmit, může tam nějaký koník přibýt. To už je o tom ladění.. a jsme zas tam: kdo to bude seřizovat a ladit? nikdo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.