Origo výfuk otevřenej
CDI otevřený
TV otevřený
Za přírubou karburátoru nic není
V šoupátku taky ne
Malossi filtr
Přetryskováno
Přívěra seřízená
Omezovače tam nejsou
Svíčka Iridiová
To je vše co vím, že mám. Jede cca 135 km/h a víc už to prostě nejde. Dík
Malossi filtr -- je úplně jedno jaký filtr tam dáš, jde o to jako ho namažeš(pokud je tam molitaňák, pokud moc, tak to přicpeš, pokud málo, může se tam dostat bordel(prach atd).
Přetryskováno -- Karburátor? Vel. hlavní trysky?
Přívěra seřízená -- nevím jak se u NSR nastavuje, každopádně máš v otevřeném stavu plný průřez?
Svíčka Iridiová -- na co iridium? bežná NGK R xxx za 200kč funguje na víc než na výbornou.
Nicasil+píst+kroužek pokud to máš vyběhaný klidně může spadnout výkon i 15-20% dolů.
Měl jsem možnost projet jednou NSR 1998 nevím jaké tam byla řetez. kolečka, každopádně po rovině, bez větru, s mojí váhou 67kg se dostala na 160km/h dál už klepala na omezovač. (a bylo to tak to poslední co z ní šlo "vyždímat" kdyby se zvětšilo přední řetěz. kolečko už by se ani na tech 160 nedostala, leda z kopce.
Každopádně, nevěř. všemu co tu kdo píše každý si rád "přidá" a nikdo ti neřekne že mu to jelo špatně.
Naposledy editováno 25.05.2014 18:14:04
Karburátor --> Za karburátorem je ten plast
Filtr --> Filtr vím že je to jedno, je to molitan a je v poho
Přetryskováno --> hl. t. 142
Přívěra --> nevím jestli má plnej průřez, ale kvůli tomu jsem koupil jednotku, aby se otvírala od 7,5tis na 95%
Svíčka --> jo, možná zbytečný, ale kupoval jsem ještě nějaký kraviny na čtyřkolku a měl jsem slevu, tak jsem ji vzal
Nicasil atp. --> nevím, většinu věcí jsem si dělal sám, ale měl jsem to v servisu aby to zkontrolovali a doseřídili, abych měl jistotu, tak si myslím že by vše mělo být v poho
Kolečka mám 14/35
Přívěra má pouze 2 stavy: při každé změně se otočí vlevo/vpravo o cca 2cm.
(Jednotka nemá tušení v jaké poloze je skutečné nůž přívěry, ten musíš ty ručně nastavit. dotažením lanek)
Spravné nastavení by mělo vypadat takhle:
zavřený stav 0-6,5tis 65% průřezu
otevřený stav 6,5tis+ 100% průřez
(kdy otevírá jestli 6tis nebo 7tis je fuk hlavní je, když otevře tak, aby otevřela naplno)
pokud máš blbě natažená lanka otevře ti třeba z 80% tak se nemůžeš divit, s přivřeným válcem to prostě nikdy nepojede.
Naposledy editováno 25.05.2014 18:56:56
1 reakcí na tento příspěvek Plně otevřená Honda NSR 125 R - nejede jak má
Naposledy editováno 26.05.2014 10:41:57
1 reakcí na tento příspěvek Plně otevřená Honda NSR 125 R - nejede jak má
TheBudhaaa píše: Jeden kluk o vesnici dál, má taky NSR. Měl tam i laďák ale jelo mu to stejně, rozety má prej origo. Napadlo mě, že bych koupil zadní o zuby míň, mám ji stejně omletou a vypadá to s ní bledě. Mám do toho jít?
Mešia rozeta ti nepomôže, lebo ten motor nemá silu na to aby to utiahol, jediné čo tým získaš bude o chlp menšia spotreba pri rozumnej rýchlosti, ale maximálke to nepomôže, lepšie pogvedané kludne to môže byť horšieLepšie to pôjde ked to bude všetko správne nastavené a odladeném rozetu treba vymeniť tak či tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plně otevřená Honda NSR 125 R - nejede jak má
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R | Vdi | 2 | Včera v 22:29 Vdi |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 12 | 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ |
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Karlusus | 12 | 15.9.2023 v 17:23 Karlusus |