Jak to správne ředit s olejem, a s jakým....jak dlouho zajíždět...zátěž..jak dlouho na tom jezdit? kolik přidávat plynu atd....děkuji za radu. :)
PS: ještě jsem nikdy nezajížděl, proto budu rád za všechny rady a za vše co bych měl udělat...:)
1 reakcí na tento příspěvek Zajetí motoru
Takze opatrne, nepretacer, nepodtacet A MAZAT!
edit: ale je to zpátky 15 let, byli jiné oleje, samo aspoň prvních 1000 km nevytáčet do extrémů a nepodtáčet
Naposledy editováno 15.05.2014 07:30:43
1 reakcí na tento příspěvek Zajetí motoru
500km je zbytečně moc, stačí 200-300km.
První sportovní 70ccm válec jsem zadřel právě kvůli hlavní trysce, jak píše tadeo96 v první odpovědi.
Dal jsem tedy větší (myslím že 82) a OK. Válec se chladí nejen vzduchem, ale hlavně směsí benzínu s olejem.
Mě skútr maže sám přes oilmastera, na těch prvních 300km jsem si vždycky přimazal do nádrže ještě frťana oleje (Motorex). Jezdim dodnes a točim mezi 8 až 10.000 ot. (při zajíždění jsem se snažil točit pod 8.000) ...ale bylo to těžký
Jestli budeš dávat jen válec 60ccm tak to není z 50ccm takovej rozdíl. Dej aspoň o 20% větší trysku, řádně mázni 1:30 dobrým olejem a sleduj svíčku, jak píše Tadeo: tmavě hnědá je dobrá.
Něco jiného je, když dáš i sportovní výfuk popř. filtr., pak se musí karbec naladit lépe, nebo se nejčastěji mění za větší.
Hodně zdaru a neboj se toho, nic na tom není.
1 reakcí na tento příspěvek Zajetí motoru
tadeo96 píše: Achjo... víš co? Zajed si to jak chceš. Jen ti chci říct že jsem už zajel mnoho 2t motorů hlavně simsonů a vždy bylo vše v pořádku. Zajížděl jsem i pěti kanálovou bestii s upravenym časováním, klapkou, boost bottlem apt... Pokud máš nějakej laďák tak ti chci poradit nedávej ho tam na zajetí! Akortá se ti zakarbonuje. Jen chci ještě říct, že né vždy palít: čím víc olejie tím líp... jen ať si sered a spol o tom něco přečtou ale určitě všichni známe to přísloví „Rozdávat rady je zbytečné. Moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.“
Podle tvého profilu je ti sedmnáct. Bez jakékoli urážky: Já dělal tyhle 2T už v době kdy podle věku tvoje maminka vyklubávala z plínek. Takže to nemám někde vyčtený, ale zažitý na vlastní kůži a s výjimkou 175 prasete 501 bez ventilátoru jsem žádnej 2T nezadřel.
Mohl bys mi vysvětlit, co jsem mu napsal špatnýho? Každýmu 2T je líp, když je trochu bohatej a hlavně hoooodně mazanej!
1 reakcí na tento příspěvek Zajetí motoru
Zase můžeš oponovat, že přidřenej motor není potřeba rozhodit a zrcátko odstranit - že to bude jezdit. Ano, jezdit bude ale olejovej film se v místě zrcátka neudrž! Když za mnou někdo z mlaďochů přijede, že to líznul, vždykky sundáme palici a válec, přeměříme, odstraníme stopy po přidření a montujeme zpět. Pak následuje poučení o mazání a ejhle: ono mu to jezdí a nekouše se!
Takže radši víc mazat....ok Díky moc...snad to nějak neposeru...:)
A díky za radu toho oleje...:)
A kamarád mi říkal, že prej si mám sehnat od castrolu plně syntetickej olej...
A ty mi doporučúješ minerální...tak jsem s toho jelen
1 reakcí na tento příspěvek Zajetí motoru
A takže mám tam dávat ten motol 100? :)
Je to dobrý olej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajetí motoru
Ferry55 píše: Výbrus jsem nedělal, koupil jsem novej válec.
A takže mám tam dávat ten motol 100? :)
Je to dobrý olej?
Na zajetí je lepší dávat minerální olej, aby se to to rychleji zajelo. Pokud se budeš řídit tim co jsem napsal v prvním příspěvku, tak nic nepokazíš.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Simson jake pneu Simson S 51 Enduro | Bluecz98 | 13 | 5.1.2024 v 17:05 Ozzy_ |
Nové moto do 50 kubíků na skupinu A... [1, 2] Simson S 51 Enduro, Derbi Senda 50 | pozdnímíza | 34 | 11.12.2023 v 05:11 mildanek72 |
Karburátor nefunguje Simson S 51 Enduro | Endiiis | 8 | 29.11.2023 v 12:57 vit51 |
Simson ztratil výkon z ničeho nic Simson S 51 Enduro | Endiiis | 9 | 28.11.2023 v 19:40 Kohlstein |
Simson, jak narovnat podsedlovku Simson S 51 Enduro | Bluecz98 | 11 | 24.10.2023 v 20:18 maku100 |