aktuálně stavím dakšnu RS 125 a zajímaly by mě zkušenosti SPéčkářů a názor na komplet domeček s karbonovýma klapkama V - Force 3. Máte s tím někdo zkušenost? Nebo stačí bohatě nechat stávající domeček a jen vyměnit za karbonové klapky sání?
Děkuji za názory a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force
Jo kdyz se original klapka roztrepi,pak je V Force mozna levnejsi, jinak to tam nema smysl cpat a vyhazovat zato
prachy.Sem-tam se v inzerci obevej na crossky za par penez...
1 reakcí na tento příspěvek Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force
gunslinger píše: Moc peněz za málo muziky. Nech origo domek a dej karbon prachy ušetři a vraž do upraveného válce. ja být tebou tak se dakšnům vyhnu obloukem. Aby ta motorka jela musel bys do ní vrazit palku za kterou bys pořídil upraveného supersporta nebo twina z irska. Když budeš pilot tak budeš rád když budeš do dvacátého místa s motorkou která odpovídá pravidlum SPček. Navíc kluci v top ten by se neztratili ani ve třídě GP otázkou je na kolik jsou jejich stroje SPčka (úpravy válce, kliky, zapalování....) to je krásně poznat i na ucho když projíždí že to má do série dál než je zdrávo
1 reakcí na tento příspěvek Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force
Takže když to jede jak chceš, nehrabat do toho
Naposledy editováno 15.05.2014 10:31:42
1 reakcí na tento příspěvek Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force
Zápalkem myslíš tohle: http://www.scooters...00v-1pin-390-09.html ?
Dle mě na sériové motorce udělá strašně moc komplet laděné svody + koncovka. To chci kupovat komplet od Giannelli - to by mělo být osvedčené právě v kombinaci s těma karbonovýma klapkama od V - Force
Edit: v okazu je cívka ja myslel tu chytrou krabičku pod sedlem. Buď se nechá pořídit za 12 nebo levnější)(a ja bych řekl i lepší ignitech)
Naposledy editováno 15.05.2014 13:24:17
1 reakcí na tento příspěvek Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force
takové to pokus omyl...je o ničem...ideal koupit udělanej motor od někoho komu to jede nebo od někoho kdo ty motory děla ...např Sedlo
pak umět natryskovat jezdit s barometrem atd jo a ideal mít cca do 70 kilo
a umět to řídit...jakože rejsově