Téma: Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force
 
14.5.2014 v 21:54
Zdravím,

aktuálně stavím dakšnu RS 125 a zajímaly by mě zkušenosti SPéčkářů a názor na komplet domeček s karbonovýma klapkama V - Force 3. Máte s tím někdo zkušenost? Nebo stačí bohatě nechat stávající domeček a jen vyměnit za karbonové klapky sání?

Děkuji za názory a zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force

14.5.2014 v 22:15 | Nahoru | #1
Hm tak zkus a uvidíš!

(reakce na) Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force

14.5.2014 v 22:21 | Nahoru | #2
aprilia256> tak ideálně aby někdo poradil dříve než se rozhodnu pro jedno nebo druhé - to jsi mi moc neporadil teda

Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force

15.5.2014 v 06:41 | Nahoru | #3
Hele krom toho,ze to lip vypada (maj napis na boku klapek) a ze utoho v krabici jsou hezky samolepky v tom zadnej jinej rozdil oproti origo neni.
Jo kdyz se original klapka roztrepi,pak je V Force mozna levnejsi, jinak to tam nema smysl cpat a vyhazovat zato
prachy.Sem-tam se v inzerci obevej na crossky za par penez...

1 reakcí na tento příspěvek Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force

15.5.2014 v 07:49 | Nahoru | #4
Moc peněz za málo muziky. Nech origo domek a dej karbon prachy ušetři a vraž do upraveného válce. ja být tebou tak se dakšnům vyhnu obloukem. Aby ta motorka jela musel bys do ní vrazit palku za kterou bys pořídil upraveného supersporta nebo twina z irska. Když budeš pilot tak budeš rád když budeš do dvacátého místa s motorkou která odpovídá pravidlum SPček. Navíc kluci v top ten by se neztratili ani ve třídě GP otázkou je na kolik jsou jejich stroje SPčka (úpravy válce, kliky, zapalování....) to je krásně poznat i na ucho když projíždí že to má do série dál než je zdrávo

(reakce na) Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force

15.5.2014 v 08:23 | Nahoru | #5

gunslinger píše: Moc peněz za málo muziky. Nech origo domek a dej karbon prachy ušetři a vraž do upraveného válce. ja být tebou tak se dakšnům vyhnu obloukem. Aby ta motorka jela musel bys do ní vrazit palku za kterou bys pořídil upraveného supersporta nebo twina z irska. Když budeš pilot tak budeš rád když budeš do dvacátého místa s motorkou která odpovídá pravidlum SPček. Navíc kluci v top ten by se neztratili ani ve třídě GP otázkou je na kolik jsou jejich stroje SPčka (úpravy válce, kliky, zapalování....) to je krásně poznat i na ucho když projíždí že to má do série dál než je zdrávo


1 reakcí na tento příspěvek Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force

15.5.2014 v 10:30 | Nahoru | #6
Pokud k tomu nemáš výrazné důvody, moc bych s tim nedělal. Karbon bude mít výhodu v delším nájezdu a odolnosti oproti laminátu, ale nevím jak je to cenově (a hledat to nehodlám). Navíc neni klapka jako klapka, je potřeba mít odladěnou tloušťku lístků, případně jejich kombinaci, předpětí (standartní lístky mají, pokud se vystříhávají je nutné udělat). Slabší lístek se víc otevře dřív, ale při vyšších otáčkách se nemusí stihnout zavřít, naopak silnější dostane šponu až v točkách, ale v nízkých nemusí správně zásobovat válec a tak to bude líné.

Takže když to jede jak chceš, nehrabat do toho

Naposledy editováno 15.05.2014 10:31:42

(reakce na) Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force

15.5.2014 v 10:39 | Nahoru | #7
S.M-A-RT> Cenově to právě vychází na 4500 (domek + klapky). Vím o pár lidech co si to právě koupilo ale na novější model RSka a prý ten nárůst výkonu a reakce na plyn tam byl. Na dostupných grafech co jsem našel všude možně na zahraničních stránkách tam byl taky docela znatelný rozdíl v nárůstu křivky výkonu a reakce na plyn (přece jenom je to 125). A ta společnost, která to vyrábí se dlouhodobě zabývá performance výrobkama a spolupracuje se závodními týmy - takže by to mělo být reálně otestované...

1 reakcí na tento příspěvek Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force

15.5.2014 v 11:26 | Nahoru | #8
Taky záleží jak máš upravenej ten zbytek. Samotné klapky na seriovem motoru ani nepoznáš. Prostě za 4500 kaček je tam minimální nárůst výkonu. První co bych řešil je válec a zapako. Změnou zapalování se dá nahnat i 5 koní a to je u 125ccm hrozně moc. Ty klapky jestli přidají koně tak to bude moc odhaduju že kluci co jezdí vepředu budou mít 40+ koní na zadním kole. Sériová RS s ladenym vyfukem bude mít tak do 25koní na kole

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force

15.5.2014 v 11:32 | Nahoru | #9
gunslinger> válec aktuálně řeším - ten se bude upravovat určitě

Zápalkem myslíš tohle: http://www.scooters...00v-1pin-390-09.html ?

Dle mě na sériové motorce udělá strašně moc komplet laděné svody + koncovka. To chci kupovat komplet od Giannelli - to by mělo být osvedčené právě v kombinaci s těma karbonovýma klapkama od V - Force

(reakce na) Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force

15.5.2014 v 13:22 | Nahoru | #10
Brok13> koukám že si dost uvažoval a sháněl dost informací o twinech. Můžu vědět proč najednou dakšnu? Pokud jde o prachy tak nejlevněji vyjdou závody klasiků. Taková yamaha 250-350 se za sehnat za slušnější peníz nebo se nechá za ještě lepší postavit z RDčka s R5 motorem cca do 100 klacků se vším všudy konkurence schopná motorka nenáročná na servis

Edit: v okazu je cívka ja myslel tu chytrou krabičku pod sedlem. Buď se nechá pořídit za 12 nebo levnější)(a ja bych řekl i lepší ignitech)

Naposledy editováno 15.05.2014 13:24:17

1 reakcí na tento příspěvek Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force

15.5.2014 v 13:41 | Nahoru | #11
ono se to zdá že je to levný ale ve finále,,, aby to jelo tak je to kurva drahý...
takové to pokus omyl...je o ničem...ideal koupit udělanej motor od někoho komu to jede nebo od někoho kdo ty motory děla ...např Sedlo
pak umět natryskovat jezdit s barometrem atd jo a ideal mít cca do 70 kilo
a umět to řídit...jakože rejsově

(reakce na) Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force

15.5.2014 v 17:27 | Nahoru | #12
gorkin> tak do 70 kilo ještě nějakých 18kg...to vidím reálněji spíše nasypat něco do toho výkonu

Dakšna - Karbonové klapky sání V - Force

15.5.2014 v 22:38 | Nahoru | #13
Ono ona serie u SP125 nemá nikdo tak hodně štěstí ať nevyhodíš peníz špatným směrem
Jinak jasně že to chce koupit komplet setup co funguje jinak jeto na ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist