globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vidle z R6 na Horneta jde to ???
 
11.5.2014 v 14:35
Zdarec, potřeboval bych poradit. Mám Horneta r.v. 2001 v předu mám obyčejné vidle a axiální třmeny nissin. Problem je v tom že ,když jdu trošku krutěji na brzdy tak se vidle zaboří věčinou až na dorazy. Jsně první co mě napadlo tát tam tužší pružiny. Ale taky brzdy jsou celkem na pytel, když si dám pár svižnějších koleček na Těrlickem okruhu tak po třetím kole jsou brzdy uplně k ničemu. Tak mě napadlo jestli by nešly vyměnit origoš vidle za US(obracené) vidle z R6 ?Samozřejmě že by se museli taky vyměnit bryle, osička předního kola i asi celé přední kolo. A ještě kdyby tohle nešlo tak mě napadlo dát tam US vidle z Horneta 2005-2006.A jestli se dají vyměnit spodky vidlic (kde se upevňují brzdové třmeny)tak aby šly použit radiální brzdové třmeny ? Nevím jestli s tím mate někdo zkušenosti, jestli to nezmění nějak hodně geometrii motorky ? Dík moc
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 14:41 | Nahoru | #1
Jde to, ale neni to jen o tom to seskladat dohromady, nekdy se musi delat nove bryle, nekde staci udelat do nich nova osa a prelisovat. Dost prace a dost penez - pokud nemas pristup k obrabecim strojum je to asi neralne.

Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 14:45 | Nahoru | #2
hele střelče nejdřív bych začal s výměnou oleje a výměnou pružin (wilbers ohlins atd...) rozdíl bude obrovský... s brzdama... vyměň kapalinu, hadice za panceře a kup racingove desky... a na tvou otázku geometrii to pravděpodobně změní... budeš potřebovat i kolo s kotouči tudiž i brzdiče. každopádně vznikne bastl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 14:46 | Nahoru | #3
assassin> a tos pozapoměl na to že výsledek je vždy nejistý ale v devatenácti takovej střelec

(reakce na) Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 15:03 | Nahoru | #4
assassin> s stroji to není problém hned za barákem mám Třinecké železárny kde maká otec takže soustruh, fréza vrtačky obrážečky ..... není problém doma v dílně taky nějaký ten werkcajk (vybavení) máme. Mě celkem dost sere že nevím kde zjistit rozměry těch vidlic z R6 np: délku, průměr ... abych to porovnal s rozměry vidle Horneta. Přece jenom R6 je menší, lehčí a je to supersport , až pak nezjistím že vidle jsou kratší a že to bude na pikaču

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 15:06 | Nahoru | #5
HornisGSX> střelec jedině v tom smyslu co motorka tak to crash 4 motorky už ko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 15:10 | Nahoru | #6
NalEpKa> tak to se máš čím chlubit...

nejdřív bych investoval do toho co jsem ti posal pak bych řešil bastl... dále když natuníš předek co zadek?

dále nebylo by lepší koupit jinný stroj?

Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 15:16 | Nahoru | #7
taky bych se podíval po jiném stroji, chtěl po motorce, která je spíše na cestování než na jízdu na okruhu, kup si SS a budeš spokojen

Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 15:22 | Nahoru | #8
To je zas picovina!!!

(reakce na) Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 15:30 | Nahoru | #9
HornisGSX> No zdedek taky to není nic moc ale mám tam obuty Pirelli diablo supercorsa sp tak ty si poradí s tím s čím zadní tlumič ne a jak říkám je lepší letět s rozkmitanou motorkou ze zatáčky než do zatáčky takže zadní tlumič by byl další na řadě. A novy bike nemůžu protože mi to ještě 2 roky nedovol řidičák, a abych si koupil R6 a dal ji na lamináty a vozil ji do Brna na to zatím nemám ale za par let určitě

2 reakcí na tento příspěvek Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 15:37 | Nahoru | #10
Prodal bych H6 a koupil si tedy R6 ...

Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 16:33 | Nahoru | #11
asi bych se snažil jít cestou brejlí z novějšího horneta (hádám že tam půjdou v pohodě) a do nich dát vidlice průměru kterej pasuje a k nim kolo a brzdy - třeba CBR600, to by chtělo zjistit.
Ale je to ekonomickej nesmysl, stávající vidle se daj taky upravit tak aby se chovaly líp, brzdy tam asi žádný lepší nepasujou, ale repase, dobrý desky, a pancéřky by taky chování zlepšily.

e: dýlky vidlic si musíš každopádně oměřit.

Naposledy editováno 11.05.2014 16:35:27

Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 17:04 | Nahoru | #12
Progresivní Wilbersy mě letos čekaj. Jsem na ně zvědavej, pak asi půjdu do pancéřek a časem pořádnej zadní tlumič (ne, neprodám to, nechci, dejte mě pokoj )

(reakce na) Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 17:11 | Nahoru | #13

Piwell píše: Prodal bych H6 a koupil si tedy R6 ...

Videl by som to podobne, ako keby nebolo na výber, superšportov ako maku

(reakce na) Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 18:19 | Nahoru | #14

Piwell píše: Prodal bych H6 a koupil si tedy R6 ...



dle profilu má 19 a témat "můžu s A2 řídit R6" už tady bylo hodně, ale všechny končí stejně

Naposledy editováno 11.05.2014 18:20:23

Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 18:24 | Nahoru | #15
Musíš boužel vyměnit i brýle pokud budeš chtít ups vidle..Nebo klasiky...to je jedno..ale počítej stím,že motorka bude o něco níž položená..to znamená menší rozvod..tudíž o bude i líp padat do zatáček...ale jak říkal Hornis..raději bych šel touhle cestou a pak to zkusil dál...

Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 18:33 | Nahoru | #16
Podle mě to pujde, ikdyž přímo zkušenost s tím nemám. Určitě jsou na nějakém supersportu vidle které budou průměrem a zhruba i délkou shodné. Pak se geometrie podvozku nezmění. Myslím ale, že se vyplatí radši vyměnit pružiny za tvrdší a brzdiče (nemá H6 jen dvojpístky?) za brzdiče třeba z cébra. Beztak když pořídíš jiné vidle někde na inzerát, tak možou být zralé tak akorát na repas... to samé i ty brzdy..

Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 18:36 | Nahoru | #17
předělávat brýle - zbytečná práce na motorku, která půjde za pár let z domu..

Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 19:09 | Nahoru | #18
Bejt tebou tak bych se na to vysral ;) Chtěl jsem dávat na svojí devítku komplet předek z gixera 2011 z kterýho mam i zadek ale představa toho že tam budu vymýšlet dorazy vidlí,uchycení spínačky a dalších milion věcí mě vrátila zpátky na zem, udělal jsem komplet repas vidlí,rozebral a vyčistil brzdiče, koupil dobrý desky,pancéřky a teď to podle kámoše co na ní jel brzdí líp jak jeho R1 2OO6

1 reakcí na tento příspěvek Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 19:15 | Nahoru | #19
Jde to, ale pozor na to, rám s vidlema spolupracuje jako celek, teď dáš tužší vidlice z R6 a může se ti to začít při jízdě tak vlnit, že to bude neovladatelný, nemusí si to spolu rozumět... Je to pokus omyl, no...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 20:30 | Nahoru | #20

dewwil píše: Jde to, ale pozor na to, rám s vidlema spolupracuje jako celek, teď dáš tužší vidlice z R6 a může se ti to začít při jízdě tak vlnit, že to bude neovladatelný, nemusí si to spolu rozumět... Je to pokus omyl, no...



spolupracujou protože držej geometrii, ale že by tužší vidle dělaly při stejný geo neplechu, tomu nevěřím. Většina úprav u nás probíhá stylem pokus/omyl, mnohdy bez dostatečnýho teoretickýho základu. Takže jestli se to někomu stalo, podezříval bych to buď na nekvalitu práce, nebo právě o dost kratší vidle. A konkrétně hornet dostal tužší upsidy ještě na stejnej rám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 20:37 | Nahoru | #21
Stev> jj, můj bývalej Bandit 1200 byl toho příkladem, nad 180km/h byl neovladatelnej a to se vidle ladily, před tím se to nedalo ovládat už od 140km/h... Ty USD vidle Hornet měl to je pravda, ale bez seřizování a už 17" kolo, ale říkám dokud to nevyzkouší tak to nezjistí

Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 20:52 | Nahoru | #22
Pujde to ,ale bude to stát dost peněz a je třeba si stím trochu vyhrát at to nějak vypadá a hlavně to musí fungovat takže ladit a zkoušet ale stoji to za to!Dělal sem to na svojí sice jina motorka ale je to paráda.Držím palce jestli se do toho pustíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 20:52 | Nahoru | #23
dewwil> to je jedno že bez seřizování, to přece na deformace nemá vliv, jen na charakteristiku tlumení. A 17 měl i předním se starejma vidlema. Ale to je jen technická. Mimochodem dojedu starý gumy a zastavím se na přezutí

(reakce na) Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 21:08 | Nahoru | #24
Stev> Jasný, jen upozorňuju na potencionální problémy, ono u mýho Bandita to bylo i tak trochu motorem, hlava GSX1100R, Dynojet Stage 3 a přímé filtry a výkonu motoru nestačil nejspíš zbytek Jasný zastav se

Vidle z R6 na Horneta jde to ???

11.5.2014 v 21:13 | Nahoru | #25
Nebylo by rozumější jít cestou jedné značky?Tedy vzít ten předek z CBR?
nebo tak...

1 reakcí na tento příspěvek Vidle z R6 na Horneta jde to ???

12.5.2014 v 11:57 | Nahoru | #26
Jako napada me, jestli je tato uprava ku prospechu. Hornet ma obycejnej jednoduchej ram a myslim si, ze tuzsi vidlice by te motorce ublizila. Zaclo by se to pak kroutit na ramu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vidle z R6 na Horneta jde to ???

12.5.2014 v 12:27 | Nahoru | #27

dakarista píše: Jako napada me, jestli je tato uprava ku prospechu. Hornet ma obycejnej jednoduchej ram a myslim si, ze tuzsi vidlice by te motorce ublizila. Zaclo by se to pak kroutit na ramu



jj, to byl problém u mého Bandita, předek byl nejtužší místo celý motorky a tomu se podřizoval zbytek od krku dozadu

Vidle z R6 na Horneta jde to ???

12.5.2014 v 12:46 | Nahoru | #28
Šel bych cestou repase, případně vylepšení (pružiny, olej) současný vidlice. Na starýho horneta nemá cenu cpát nix extra.

(reakce na) Vidle z R6 na Horneta jde to ???

12.5.2014 v 13:10 | Nahoru | #29

dewwil píše: jj, to byl problém u mého Bandita, předek byl nejtužší místo celý motorky a tomu se podřizoval zbytek od krku dozadu



A to bych rekl, ze Bandit ma prostorovej ram, ktery je tuzsi

1 reakcí na tento příspěvek Vidle z R6 na Horneta jde to ???

12.5.2014 v 13:12 | Nahoru | #30
Moje rada, ber nebo nech bejt.

1/ Bud zrepasuj a pripadne vymen pruziny v originalu
2/ Nebo si kup motorku s poradnym podvozkem z fabriky (supersport, a nebo pripadne neco co uz ma poradnej podvozek, treba street triple R).

Bastlit to na sebe jde, ale stoji to hodne casu, penez, a vysledek je ze mas stejne "jen horneta" s jeho srackoidnim zadkem, motorem a vsim ... delat z horneta SS proste nejde :/
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist