z dlouhé chvíle projíždím videjka M696 na youtube a toto mě opravdu zarazilo:
V čem udělal jezdec chybu?
V komentářích pod videem je napsáno, pokud jsem správně pochopil, že v okamžiku kdy se jezdec naklání kvůli předjíždění, je na dělícím pásu mostní konstrukce - ale stejně - v rychlosti kolem 200km/h v minimálním náklonu, že by uklouzlo jedno kolo?
Pozice nehody ve videu 5:05
Díky za postřehy
....a kolama dolů
Naposledy editováno 10.05.2014 21:32:36
1 reakcí na tento příspěvek Nehoda Ducati Monster 696 - v čem se stala chyba?
Nehoda Ducati Monster 696 - v čem se stala chyba?
rybíz5 píše: Tohle mě ted udělalo taky..Měl jsem tam kolem 180km/h,bral jsem trojku v točkách a přejížděl jsem z pruhu do pruhu.Stačí mírná nerovnost a kolo má tendenci se přizvihovat..Jestli tam byla trochu kolej..Asi jo,ale ten tlumič řízení je fakt věc..Už bych si to bez toho takhle nedával
To jsi neměl to samé, pouze se ti kolo srovnalo po tom, co opět získalo kontakt s vozovkou. To co se stalo tobě je mnohem méně nebezpečné.
1 reakcí na tento příspěvek Nehoda Ducati Monster 696 - v čem se stala chyba?
respektive...záleží vůbec na výkonu motorky a lze tvrdit, že čím silnější kubatura, tím je tlumič vhodnější používat?
Hrozí podobný karambol tohoto typu i v nižších rychlostech kolem 120 km/h dejme tomu?
Naposledy editováno 10.05.2014 22:47:51
2 reakcí na tento příspěvek Nehoda Ducati Monster 696 - v čem se stala chyba?
ty vole nejlepší Speed woobl je stejně na longboardu, smějte se zde (se zvukem je to nejlepší)
Naposledy editováno 10.05.2014 23:25:06
Mlsoun13 píše: mě se to stalo ve 150 na letišti. Ihned sem instinktivně zavřel plyn ale cukalo to furt jak svině tak sem zase zatahal a srovnalo se to...
Tak přidáním plynu jsi se zachránil. Panují určité rozpory, jestli je lepší držet konstantní plyn nebo přidat, ale obrání plynu pouze zvýší amplitudu (frekvence by měla být konstantní) a to asi nikdo nechce.
Mimo silnici je asi bezpochyby lepší přidat plyn. Tím, že jsem první tank slapper dostal na půjčeném šestistovkovém enduru a zachránil to díky velkému krouťáku které kladiva mají, tak jsem prostě naučený přidávat, ale viděl jsem videa lidí, kteří to zachránili jen konstantním plynem.
Podle me blbe ojetý přední guma...to pak děla na motorce hrozné věci
Mlsoun13 píše: mě se to stalo ve 150 na letišti. Ihned sem instinktivně zavřel plyn ale cukalo to furt jak svině tak sem zase zatahal a srovnalo se to.
ty vole nejlepší Speed woobl je stejně na longboardu, smějte se zde (se zvukem je to nejlepší)
2 reakcí na tento příspěvek Nehoda Ducati Monster 696 - v čem se stala chyba?
proč sakra nemají takové nové motorky náklonové čidlo???
oioi01 píše: hmmm... motor mu šel pěkně dlouho bez mazání...
proč sakra nemají takové nové motorky náklonové čidlo???
přesně tohle jsem si taky říkal, většina motorek má pádové čidlo, takže se hned vypne, co spadne ze "stojánku"
oioi01 píše: hmmm... motor mu šel pěkně dlouho bez mazání...
proč sakra nemají takové nové motorky náklonové čidlo???
Taky sem se divil......Moje ex Breva ho mela..... no a Brambora co mam ted ho nema...takze jsem sebou dvakrat placnul na louce a prvni co,tak tak chmatam po chcipaku.....Chystam se ho tam dovyrobit...
1 reakcí na tento příspěvek Nehoda Ducati Monster 696 - v čem se stala chyba?
1 reakcí na tento příspěvek Nehoda Ducati Monster 696 - v čem se stala chyba?
tank slapper sem mel u ZX10R bez tlumice nescetnekrat (jednou hustej na I.P.Pavlova kdyz sem na zelenou vypalil na Brno pac vedle me stalo Maserati a jako ze prej budem zavodit a na nerovnostech se mi prizvedal cumak) a driv i na ZX9R kdyz se mi prizvedavalo predni kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehoda Ducati Monster 696 - v čem se stala chyba?
Spieke píše: slabej bicak na zvladnuti stroje na nerovnosti
S motorkou se člověk nemá prát, tím to jenom zhorší, mě můj slabej bicák při podobným tank-slapperu na rozbitý cestě zachránil, bo jsem ty řidítka už neudržel a v ten moment se motorka srovnala
Naposledy editováno 12.05.2014 17:36:44