začnu už dnes....
300 ZGH má nové logo
oficiální websites se předělávají, dám vědět,až budou nové na světě
forum AMK žije prakticky neustále, jako tady na "motorkařích"
je podepsaná smlouva s hlavním sponzorem FUCHS OIL na 5 let...
tedy do jubilejního 50.ročníku 300 ZGH
na ostré závody dojde ke změnám struktury závodů, tedy vypsaných objemových tříd
bude méně tříd Klasik a v neděli by se tak mělo jet 7 závodů
díky práci Ježoura, se věřím podaří , že do Hořic přijede z ciziny tolik "dvěapůlkářů", že budeme mít spolu s dvackaři plnej rošt...
nalezli jsme na servry ostrovních jezdců...a i zde se rýsují už konkrétní jména...zatím je nebudu jmenovat, ale jsou to borci, kteří jezdí nejenom IOMTT, ale i ostatní příroďáky v Irsku...někteří už shánějí dopravu do ČR..letadlo..ubytování atd...takže i tady by mělo dojít k posunu kvality jezdeckého pole....
Penz už něco s Ešnerákem taky připravují
termínové kolizi se nikdy nevyhneme...ale jsme vždy první, kdo dává na FIM svůj termín...máme pak ještě jeden náhradní...nejsme to my , že se někomu přisereme do termínu..ale je to vždycky někdo jiný, kdo nám vleze do našeho termínu...
čili stávající termín 17. a 18.5.2008, je pevný a konečný
do závodů bude provedena generální opravy zbylé části tratě, tedy od zatáčky U Nálevků, dolů do města a celý průjezd městem až k zatáčce U Koruny
možná bude i nová tribuna v prostoru startu a cíle
v lesních partiích kolem tratě, došlo k vykácení stromů a tak vznikly i nové divácké atraktivní prostory, jako je např.zatáčka na Dachovech u výjezdu nahoru do kopce ke Kudrnáčce...
zatím všechno
čau L
3112 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2008
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2008
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2008
časová náročnost je tím co nás tlačí...
už v sobotu se snažíme udělat maximum času, aby mohli všichni maximálně potrénovat
trénovat od pátku je samozřejmě blbost..to v našich podmínkách prostě nejde
není ještě nic 100% rozhodnuto, ale myslím to bude asi takto
velký třídy do600 a nad 600 jsou jasný
myslím i dakšny jsou jasný
pak se spojí 125 a 250
mona jsou jasný
a pak Klasici...otázkou je jak
jedna třída open do 250cc..?
a jedna open nad 350??
samozřejmě 125 a 250 s vyhodnocením zvlášť...
a to by platilo i pros spojené Klasiky
ale u těch Klasiků, je vždy ten "problém", že jich je víc než je propustnost...kromě 175cc
jde taky o to, jak poskládat jednotlivý závody...je už takovou tradicí, že nad 600 jedou jako poslední...a ty kluci pak musejí čekat od rána, kolikrát v unavným vedru až do 17ti h, než na ně přijde řada...pak je každá hodinka dobrá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2008
Já počítam s tim, že to bude hlavně "Zakázaný prostor", jako je už pár let výjezd z "Kudrnáčovky".
Tonda nám to asi vysvětlí... :P
Novej asfalt kvituju, koukal jsem na to o víkendu a je fakt dost potřeba. *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2008
SwideRR, je Polák, profesionální fotograf...vymetá každej rok spoustu závodů, hlavně pak ty příroďáky v Irsku
i on nám pomáhá "přitáhnout" nějaký jezdce, o kterých jsem tu psal
tady je dnešní dopis od něj
"GREAT NEWS ....was speaking to Victor on the phone today ......He said the VG RACE TEAM are all going to Horice in May .....Charlie was sorting it all out ........yeeeee hoooooo........really looking forward to this"
TAK TAK PANOWIE I PANIE VG odwiedzi Horice
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2008
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH 2008
Díky práci Ježoura *yes* uvidíme v Hořicích ve dvěpade Natalii a Wolfganga Schuster z Německa, už mají termín Zatáček uvedený v kalendáři na svých stránkách.
No a další fárové, které uvedu mají bohaté zkušenosti NW200, UlsterGP, IOMTT a Southern100. Jsou to jezdci racing teamu equipe37 Axel Rauch, Florian Lupfer-Kusenberg (oba Němci) a Matthijs van den Wall (Holanďan).
No a další .... zase někdy příště :)
Od Trevora Lindsaye (manažér), jaké třídy Victor Gilmoure pojede v Hořicích. Dnes odepsal, že VG má pro letošní sezonu k dispozici R1 stock, Hondu superbike a R6 supersport. Takže v Hořicích pojede obě velké třídy - litry a šestky.
Hi Wusa,
Victor will have three bikes this season ..an R1 Superstock.a Honda Superbike and an R6 . So that would be 1000 and 600 classes
Regards
Trevor
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2008
Mimo TLindsaye jsem v kontaktu s pár maníkama, kteří přjedou z IRL jako diváci, někteří už mají dokonce zabukované letenky a jedna banda přijede asi na motorkách....
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2008
tak to jsou oni i se svým Principálem a Venouškem Parusem
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2008
Dakšny mají na 300 ZGH vždy svoje místo, na snímku uspěšný Chleba
Steffen Grammer...korunní princ 125cc, taky nebude chybět
Henrik Voit přiveze Aprilii 07 a bude chtít věnec, to je jasný
U Ešneráka se připravuje nové nářadí pro Penze...snad Honda
Perňa na týhle mašině už nepojede..jak víte koupil ji doktor Kozelka
uvidime co Perňa přiveze za parádnici
Dojede si Podlipák pro 10 vítězství?..to pak vyrovnal historický rekord Bohouše Staši
Nad Romanem visí otazník..po bouráku v Radvanicích..i když Hořice jsou jeho srdeční záležitost
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2008
Na konci listopadu 2007 tým Salač Racing vyrazil do Itálie. Volný závod Minimoto Day ve Forli byl ideální příležitostí srovnat výkony Filipa s konkurencí v kolébce tohoto motocyklového sportu. Na startu kategorie 6 až 8 let se sešlo 27 jezdců a Filip byl nejmladším účastníkem.
I když první kvalifikační trénink byl spíše seznámením se s technickou tratí, ve druhém kvalifikačním tréninku Filip všechny šokoval, když na mokré trati si vyjel "pool position" - první místo na startu závodu. Pro domácí jezdce šok, pro český tým signál, že dosavadní příprava tohoto talentovaného jezdce se ubírá správným směrem.
Na startu do prvního závodu Filip "zaspal" a propadl se na 5.místo. Bez respektu ke zkušenějším a starším soupeřům zabojoval a cílem projel na skvělém 3.místě. Do druhého závodu si již semafor pohlídal a přes neuvéřitelný tlak ze strany soupeřů si uhlídal první pozici až do cíle závodu.
Za úspěchem nejmladšího jezdce v historii českého motocyklového sportu stojí především podpora táty a jeho týmu Salač Racing ve spolupráci se sponzory, firmou Polini CZ a též Automoto klubem Hořice se svou koncepcí přípravy mladých talentovaných jezdců.
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH 2008
už dnes se nebojím říci, že letošní závody budou nadupaný, možná ještě více než loni