1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Jinak bych to tam už měl.
Přemýšlel sem že bych to převařil , ale origo svody mají průměr 40mm
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 28.04.2014 07:06:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
nevím přesně na jakej je to rok , protože sem to koupil k těm koncovkám a měl to na 800 a tvrdil že to jde i na 1000. Asi to opravdu bude na ty od r . 2007
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Možná, že to byl fakt udělanej jakoby S2R z 6ky nebo sedmpade...
t_freedom píše: Honzatuu> to už asi nikdy nezjistíš ...já si jistej nejsem...vím, že je rozdíl mezi S4R modely 06/08 ... ale nejsem si jistej, jestli z 800ccm jdou na 1000ccm S2R.
Možná, že to byl fakt udělanej jakoby S2R z 6ky nebo sedmpade...
Nepsal Honzatuu, že jsou to original termi? S2R by z šestky nebo 750 udělat nešel ( teda bez vaření rámu). Tam bylo udělaný přepákování takvou tou podkovou uchycenou v půlce zadní vidlice. Musel by to bejt novější Monster a to už jsou 620 a 800.
Mám doma katalyzátor s ležatým svodem a ten má průměr 45 mm. Měl bejt z S2R (800) ale ruku do ohně za to nedám. Na mojí M900 mají svody taky průměr 45 mm. Jak je na tom S2R 1000 nebo M1000 netuším a taky by mě to zajímalo. Resp. záměna M800 vs. M900 vs. M1000.
E:Něco málo k porovnání motorů Ducati
Naposledy editováno 28.04.2014 21:15:04
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Nepasuje ani 996 a 998 ...první má dvoukanálovej výstup do dvou rour a pak do jedný... druhej má dva kanály rovnou do jedný trouby... a hádám, že ani rádiusy nebudou sedět...
Takhle sem to myslel
1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
zmulin píše: Hele neliší se S2R a S4R jen v přírubě k válci?A oba objemy S2R by to měly mít stejný?Dyk to má jen jiný vrtání ve stejnym motoru,ne?
Hmm, ne. S2R by mělo mít ( vrtání x zdvih )88x66 mm, S2R 1000 pak 94x 71,5 mm. 800 je zvětšená 750. 1000 je zvětšená 9stovka.
5 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Sobota navečer:
Neděle dopoledne:
Neděle po obídku:
kokpit
čumák
bok
zadel
Po hodince venku posypaná pylem z řepkového pole za barákem a naleštění bylo ihned zbytečné
Už jen vyndat zrkadla z boxu+ vlepit sklíčka, přezout bačkory a new přední kotouče od pana Bremba a je komplet na sezonu připravena.
Naposledy editováno 29.04.2014 13:49:42
4 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |