Téměř před každou jízdou kontroluji, že mám olej horní ryska+.
Za studena.
2x za sezonu se mi stalo, že byl olej na dolní rysce, snad i pod... a to by znamenalo obrovské mizení. Hrůza děs. Jedu na nejbližší pumpu koupit olej, zastavím olej standard -
horní ryska +.
Kde se kurva schovává!!!???
takze bud mizi a neni tam a pokud se objevi tak je to jen blbe mereni
1 reakcí na tento příspěvek 954 málo oleje...někdy?!!
kontroluji to studený...a za některých okolností (2x za sezonu) je tam míň před jízdou, než po jízdě, 10 vteřin, co zhasnu motor....
kontroluji vždy stejně ... rovina v garáži...na stejném místě, kolo rovně....chytnu "nechty" ukazováku a palce za heft, a vengluju v mrtvým bodě, čimím na hladinu.... tady zakopaný pes nebude...
edit: nehty
Naposledy editováno 23.10.2013 08:26:39
1 reakcí na tento příspěvek 954 málo oleje...někdy?!!
2 reakcí na tento příspěvek 954 málo oleje...někdy?!!
Já olej měřím tak, že vyndám rysku, otřu, postavím motorku aby byla kolmo, zlehka zašroubuju rysku zpátky a vyndám ji.
Dekker.dave píše: Olej dolejváš studenej - takže množství bys měl měřit taky za studena. Když to zahřeješ, tak kromě toho, že se ti rozprská po celým motoru, tak se teplem roztáhne, takže při měření teplýho oleje neuvidíš jeho opravdový množství.
Já olej měřím tak, že vyndám rysku, otřu, postavím motorku aby byla kolmo, zlehka zašroubuju rysku zpátky a vyndám ji.
Olej můžeš měřit, jak teplej tak studenej, třeba u BMW studenej olej nelze změřit a za další měrka se nikdy nešroubuje při měření.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954 málo oleje...někdy?!!
motorku zahrej beznou jizdou, pak zakrej vyvod vejfuku dlani, proturuj do strednich tocek..
co mas ve dlani? dle toho se kolikrat ridim pri koupi,
kdyz budou ve dlani saze a mokro, tak budiz, kdyz je mastno, tak je neco blbe..
a dlan vydrzi dost...ale radsi v rukavici
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954 málo oleje...někdy?!!
georgiss píše: MARIKK>
motorku zahrej beznou jizdou, pak zakrej vyvod vejfuku dlani, proturuj do strednich tocek..
co mas ve dlani? dle toho se kolikrat ridim pri koupi,
kdyz budou ve dlani saze a mokro, tak budiz, kdyz je mastno, tak je neco blbe..
a dlan vydrzi dost...ale radsi v rukavici
Na rukavici ser, neboj
olej neubyva, chapes?
btw: bezna jizda
Namork1 píše: Tak např. u BMW je to docela známá a častá věc. Jednou mám plné okýnko a jindy v polovině ale neptej se mě proč Kontrolováno vždy za studena po odstávce jako ty. Chce to jen zachovat klid a hned tam nervát další pixlu oleje.
...ze by u bmw stekal jen tlakem, jak jsou ty valce vodorovně? každopádně se jedná se o pul litru a vic...takže asi ne... každopádně jsem rád, že to aspoň někdo zná...už jsem myslel, že mi jebe a borci se se mnou přestavali bavit
omluva, sem myslel, ze mas 2x za sezonu dolni hladinu,, sem blb, honda-se nestane..
takze asi vic trepat s motorkou pred tim, nez to pudes projet...
ale dlan na vejfuk - obcas to zkusim, a pak je videt, ktera huli a ktera ok..
Nějak nevidím důvod to dělat jinak, než-li píše výrobce.
-Je pravda, že občas to nahnu studený, jestli tam vůbec něco je, protože to jinak moc neřeším a přijde mi, že tam je pokaždý oleje jinak.
Co jsem vypozoroval různým měřením, tak ideální je, když dojedu do garáže po vyjížďce, nechám to 10 minut stát a pak se podívám, to tam je vždy stejně +/- milimetr.
1 reakcí na tento příspěvek 954 málo oleje...někdy?!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 954 málo oleje...někdy?!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade | Rob7802 | 24 | 16.8.2023 v 10:15 Rob7802 |
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade | karloss200 | 58 | 10.4.2023 v 16:41 Gahan37 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... | PůlPlyn | 2 | 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn |
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade | KaBrnak88 | 8 | 8.5.2022 v 19:57 lecomondo |