zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
david147 píše: no a když už jsme u toho co si třeba myslíš o tomhle : http://www.motorkar...-630129.html [/quote]
kilometry by cca seděly, v terénu asi nejetá (minimálně odřenej černej rám,bez blástrů a ostrejch gum, bez chrániče motoru atd) chtělo by to mrknout zblízka na event nárazy zespoda na rám jestli tam nejsou ďůlky, na stav plastů, event ohnuté stupačky, když se sklouzne po asfaltu vleže tak má odřenou zadní stupačku spolujezdce .. myslim ale že vypadá dost dobře .. ještě bych prodejce ukecal ať ti to rovnou vyřídí i s papírama ..
Naposledy editováno 12.04.2014 11:53:50
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
http://www.tipmoto.c.../259638-klx-250.html
bledemon píše: už se začínaj rojit vyjímky co nestáčej :
http://www.tipmoto.c...klx-250.html [/quote]
ono ne každej musí nutně stáčet .. naject na tomdle typu motorky velkej počet km je otázka dojíždění nebo čiré fandovství a každodenní ježdění ..
běžnej člověk má za sezonu 2 - 5tis km na dualsportech .. vše je jen o počasí času a penězích ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
david147 píše: no a když už jsme u toho, co si třeba myslíš o tomhle : http://www.motorkar...-630129.html [/quote]
Vím o ní, a cena při předpokládám dobrém stavu je slušná. A co je podstatný, že ač je tzv. bazarová, tak kluci z třebíčského MotoTrade nejsou žadní křiváci. Vozí dost zvenku, sice hlavně z Itálie, ale slušné kousky, a pokud vím, nejsou informace, že by stáčeli odometry, a navíc z Lískovce do Čihalína to máš výlet jen zhruba 60 kilásků.
A čtu tady, žes své vážnější úvahy spojené s volbou srdcem začínal silničně orientovaným motardem CRF250M, takže jako obdobnou, ale výkonnější a robustnější alternativu bys mohl mít ještě komplementární Yamahu WR250X (pro tu jsem se např. ke své spokojenosti rozhodnul já; je to perfektně sednoucí, bezproblémový, robustní a spolehlivý stroj, zcela bezporuchový - aby taky ne, zánovní a ještě v záruce).
Od více terénněji zaměřeného Rka se Xko liší vlastně jenom běžnějšíma (menšíma a širšíma) 17" palcovýma kolama a silnější (účinnější) přední brzdou; jinak má identický motor, převodovku, řídící jednotku a spol., řídítka, světla, stupačky atd. i podvozek (tudíž i stejně velké zdvihy), takže polňačky i lesní cesty a do jisté míry i louky apod. jdou za sucha v pohodě dávat i na původních silničních gumách. Jinak na bláto a lehčí až středně těžký terén postačí dobrému jezdci na Xku gumy s terénním vzorkem (ideálně homologované i pro jízdu na silnici, třeba MAXXISky apod.), takže tato nenáročná a vratná konverze WRXka na výrazně endurovitější stroj, který by ale ani v terénu díky své robustnosti a svému kvalitnímu podvozku tolik netrpěl nerovnostma, dírama atd., by Tě vyšla na cca 2 až 3 tisíce.
P.S.
Když tak blíže o těchto konverzích z X na R, ale i naopak z R na X (třeba v USA se často dělají průběžné změny oběma směry) v diskuzi Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS:
http://www.motorkari...ft=132014&fid=65
Je to tam na více místech různě podrobně s fotkama, informacema, zkušenostma a odkazama.
Naposledy editováno 12.04.2014 14:04:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Já jsem to Mko chtěl protože se mi více líbila barva,
Tohle bílí WR se mi líbí a asi bych chtěl tu verzi R strašně rád bych si občas nějakej ten kopeček vykrosil
Bazar má dobré komentáře, no uvidím časem jak to bude za 2/3 měsíce, až to bude akatuální.
Bože já bych to tak chtěl hned :D nemyslím už na nic jiného :D
david147 píše: Bože já bych to tak chtěl hned :D nemyslím už na nic jiného :D
To všichni moc dobře známe...
Ale neboj, taky se dočkáš, život máš teprve před sebou, a to těšení se je na tom možná to nejkrásnější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Díky za typ, já jsem totální lajk tak nevím jak na to, tohle určitě zvážím.
http://www.tipmoto.c...-250-l-top-stav.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dovi že jsem tak smělý :D ale ty náhodou nebudeš prodávat to svoje wr250r, četl jsem diskusi kde jsi nad tím uvažoval :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
david147 píše: Dovi že jsem tak smělý :D ale ty náhodou nebudeš prodávat to svoje wr250r, četl jsem diskusi kde jsi nad tím uvažoval :D
Davide, pohříchu nutno konstatovat, že opravdu čteš hodně zběžně...
Měl jsem zároveň jak WR250R, tak WR250X.
WR250R jsem asi po 7 měsících nabídnul k prodeji, protože se pro mne X ukázalo vhodnější než R a taky jsem potřeboval místo v garáži pro jiný stroj. Takže po dvou třech týdnech si to nabídnuté R odvezl jeho nový majitel, a ještě si ho pak následně esteticky i funkčně vylepšil.
O tom všem je ale v diskuzi psáno a i fotky Rka od nového majitele tam jsou...
V současnosti sice mám kromě tří veteránů mopedů (včetně jednoho renovovaného archivního) další tři novější (soudobé) motocykly, a v garáži se mačkáme ještě se čtvrtou mašinou mého syna. No a jednou z těch mých novějších je WR250X (nikoliv R), koupená na konci léta 2012 jako nová zde v ČR, a je ještě v záruce. Její prodej jsem sice rovněž zvažoval kvůli synovi a místu v garáži pro jeho stroje, ale nakonec to nebylo tak žhavé a s tím místem v garáži se to dočasně přes zimu nějak vyřešilo. Dlouhodobě se to možná podaří vyřešit, kdybych prodal čopra. Uvidíme, jak se to nakonec vyvrbí.
Ale Ty bys asi o Xku neuvažoval, ne?
A i kdyby, tak by to stejně bylo aktuální nejdříve za pár měsíců až seženeš finance...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Já jsem měl zálusk na to Rko a to jak říkáš je pryč, tu diskusi jsem nedočetl :D tak jsem to aspoň zkusil, ono těch inzerátu na wr moc nené...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
david147 píše: Dovi>
Já jsem měl zálusk na to Rko a to jak říkáš je pryč, tu diskusi jsem nedočetl :D tak jsem to aspoň zkusil, ono těch inzerátu na wr moc nené...
No je fakt, že u nás v ČR mezi lidma těch WR250tek moc není - je to holt tak trochu takový 250kový civilní Rolls-Royce po technické a bohužel i finanční stránce.
Ale jestli Ti můžu poradit, neupínej se na jeden vysněný typ, který "znáš" spíš jen virtuálně.
Máš ještě čas a mezitím se může stát ještě spousta věcí, tak hlavně střádej barde korunku ke korunce a není vyloučeno, že možná nakonec pořídíš něco úplně jinýho, dnes pro Tebe ještě zcela nepředstavitelnýho - jinou kubaturu a třeba dokonce i úplně jiný typ motorky.
Svůj motorkářský život máš ještě úplně celý před sebou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Já jsem takhle začal snít o motorce :D a začalo to u cbr 500r přeslo to na cbr500f, ale čím více se do toho zapouštím a přemýšlím co chci a na co... tak jsou u mě 250 dualsport to co přesně hledám. Jak říkáš našetřim a uvidim, jak to dopadne... už to u mě mělo vyhraný crf, ale po tom co si čtu tvoje příspěvky a koukám na videa, bych zase chtěl jetou wr :D no nic už vás tím nebudu zatěžovat :D
Naposledy editováno 14.04.2014 11:24:44
david147 píše: Dovi>
Já jsem takhle začal snít o motorce :D a začalo to u cbr 500r přeslo to na cbr500f, ale čím více se do toho zapouštím a přemýšlím co chci a na co... tak jsou u mě 250 dualsport to co přesně hledám. Jak říkáš našetřim a uvidim, jak to dopadne... už to u mě mělo vyhraný crf, ale po tom co si čtu tvoje příspěvky a koukám na videa, bych zase chtěl jetou wr :D no nic už vás tím nebudu zatěžovat :D
Tak to ale určitě nebylo myšleno...
Klidně nás dál "zatěžuj" v tom smyslu, že budeš-li po promyšlení svých skutečných potřeb a po zvážení reálných jezdeckých plus finančních možností potřebovat názor na konkrétní věc, jistě Ti radu podle svého nejlepšího vědomí a svědomí nikdo z nás tady neodmítne...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
"This mod gives the bike more torque" a "Top speed is unaffected".
Jinak tu RFX řadičku už mají snad všichni krom mě
rage píše: Nechci být hnidopich, ale dostalo mě co tvrdí autor videa v popisku:
"This mod gives the bike more torque" a "Top speed is unaffected".]
Ale tato dvě tvrzení přece nemusejí být spolu v rozporu.
Lze si pod tím představit to, že se tou modifikací zlepšil průběh krouťáku v nižších a/nebo středních otáčkách - čili např. dřívější náběh (zátah více odspodu) nebo plošší křivka točivého momentu apod.
A ve vysokých otáčkách se přitom průběh výkonové křivky nemusel nějak znatelně změnit, takže efekt těchto úprav na výslednou maximálku může být nevýznamný nebo žádný...
To, co jsem napsal o příspěvek výše, (by) se týkalo případné úpravy charakteristiky výkonové křivky respektive průběhu krouticího momentu motoru vlivem např. instalace vhodného laděného výfuku.
Nedíval jsem se totiž na žádné video (na které jsi reagoval), ale jestli ta hláška o větší síle při zachování maximálky padla v tom videu o výměně (změně) řetězovky, tak se sice omlouvám za zmínku o event. plošší křivce točivého momentu MOTORU, nicméně pointa příběhu by i při změně poměru sekundárního převodu přesto zůstala stejná...
Proc? Protože "vhodnou" (přiměřenou, rozumně malou) změnou převodového poměru sekundáru do lehka (do pomala) získá motorka jednak na síle, ale přitom se to ještě nutně nemusí projevit negativně na maximální dosažené rychlosti při nejvyššim kvaltu! To za stavu, kdy původní (předchozí) nastavení (např. z výroby) bylo záměrně zvoleno těžší (do rychlosti) s ohledem např. na převažující nižší provozní otáčky, na menší opotřebovávání motoru a/nebo na spotřebu paliva v převažujících režimech jízdy apod. A logickým důsledkem toho pak bylo dosažení maximálky už daleko pod omezovačem otáček - vlivem těžkého převodu, kdy na vyvinutí vyšší rychlosti už nemá motor sílu.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |