2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku..
Lucky-Jarda píše: Piwell> Nad GS sem uvažoval, ale půjdu asi do r1150r
No zkus to, já to taky zkusil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku..
Piwell píše: No zkus to, já to taky zkusil
co je na tom takové špatné? Si jeden z mála, co to nechválí a u motorky toho proč moc napsáno není
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku..
Piwell píše: No zkus to, já to taky zkusil
Ono je to o tom co od toho čekáš. Já traktoroidní chování čekám a vyžaduju
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou motorku..
kubacech píše: co je na tom takové špatné? Si jeden z mála, co to nechválí a u motorky toho proč moc napsáno není
Hodně lidí to děsně opěvuje a já nechápu proč. Technika 1940, jízda na tom až tak příjemná není, spousta věcí a s tím spojený charakter motorky je tom nějak spešl a nějak v tom nevidím žádnou výhodu - spíš spoustu nevýhod. Tahle koncepce mi nesedí, připadá mi celkem předpotopní a dávno překonaná na to, aby se z ní dělalo to, co se z ní dělá. Drtivá většina konvenčních řešení mi přijde prostě vhodnějších. Toť můj pohled. Víc info jsem radši smazal abych měl klid - prej jsem tu v létě způsoboval moc velkej rozruch (ještě to bylo zkopírováno na gs klub), kde jsem si "vyslech" ...
Piwell píše: Hodně lidí to děsně opěvuje a já nechápu proč. Technika 1940, jízda na tom až tak příjemná není, spousta věcí a s tím spojený charakter motorky je tom nějak spešl a nějak v tom nevidím žádnou výhodu - spíš spoustu nevýhod. Tahle koncepce mi nesedí, připadá mi celkem předpotopní a dávno překonaná na to, aby se z ní dělalo to, co se z ní dělá. Drtivá většina konvenčních řešení mi přijde prostě vhodnějších. Toť můj pohled. Víc info jsem radši smazal abych měl klid - prej jsem tu v létě způsoboval moc velkej rozruch (ještě to bylo zkopírováno na gs klub), kde jsem si "vyslech" ...
tak já od toho asi očekávám pohodlný posez, dobrý podvozek a spolehlivý motor s klidným projevem údajně připomínající atmosferický diesel
Bafinka* píše: Já najela první kiláčky na CB500.. lehounká ovladatelná motorka...
Pak párset kilometrů na něčem mezi RS125 a AF1... :) To samý.. lehká motorka skoro jak kolo... :)
A teď mám XJ600... investice skoro nulové, opravy se daj dělat doma v garáži... jen ta váha nic moc... :-/ občas se nakloní a upadne
Takže jako ženská radím hlavně lehkou motorku a pro začátek trénovat na letišti. Osmičky, brždění... i na malorážce se můžou takový věci dost hodit.
Přeju hodně štěstí do začátků...
A mimo téma... čaaaau wolkene.... :)
Nějaké fotky z vyjíždky ?
Piwell píše: Hodně lidí to děsně opěvuje a já nechápu proč. Technika 1940, jízda na tom až tak příjemná není, spousta věcí a s tím spojený charakter motorky je tom nějak spešl a nějak v tom nevidím žádnou výhodu - spíš spoustu nevýhod. Tahle koncepce mi nesedí, připadá mi celkem předpotopní a dávno překonaná na to, aby se z ní dělalo to, co se z ní dělá. Drtivá většina konvenčních řešení mi přijde prostě vhodnějších. Toť můj pohled. Víc info jsem radši smazal abych měl klid - prej jsem tu v létě způsoboval moc velkej rozruch (ještě to bylo zkopírováno na gs klub), kde jsem si "vyslech" ...
Ja s tebou ve všem souhlasim.BMW se přecenuje!!
Behysek píše: Ale poslechne, jen ne každý má tu čest
Vidím to tak, že stejně skončí na té MZtě Teď jen sehnat pěkný kus, aby se mohla učit už teď. A ještě mě napadla jedna otázka, 150, nebo 250? Osobně bych jí doporučil rovnou 250, nezdá se, ale není zas takové tintítko a něco zvládne, kór když to bude její a nebude se bát rozbití...
Ahoj; něco už se o tom napsalo např. tady.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku..
http://www.motorkari...-gs-500e-634978.html
Bohunka píše: Já jsem začínala na Suzuki GS500E a protože jsem prcek (156cm) musela mi být přizpůsobena , po 30000 společných km ji prodávám a vřele ji nějakému jinému trpajzlíkovi doporučuji!
http://www.motorkari...-634978.html [/quote]
No ale za tyhle prachy ji snad nikdo nekoupi !!