paolo_novy Přidat reklamu

Téma: vykon na brzde
17.3.2014 v 17:14
Zdar jak swina,chystam se na brzdu,papirove mam 172k,ale pry mam cekat mnohem mene,je fakt ze honda neni zadna raketa,na zadnim kole mam cekat o 15% mene,moto je taky 10let stary,kolik jste namerili Vy?fenkju

2 reakcí na tento příspěvek vykon na brzde

18.3.2014 v 12:58 | Nahoru | #31
Jenze zas 20 koni na sestce je KURVA HODNE Ono myslis ze na R6ce to bude jiny ? Taky tam budes rvat vacky, tesneni, venitly (nebo alespon pruziny) a tak. Mimochodem tendle graf je z ladeni Kalabovy Daytony. Motor vydrzel pokud si dobre pamatuju (jedna pani povidala) pul sezony.

(reakce na) vykon na brzde

18.3.2014 v 13:02 | Nahoru | #32

Ozzy_ píše: Jenze zas 20 koni na sestce je KURVA HODNE Ono myslis ze na R6ce to bude jiny ? Taky tam budes rvat vacky, tesneni, venitly (nebo alespon pruziny) a tak. Mimochodem tendle graf je z ladeni Kalabovy Daytony. Motor vydrzel pokud si dobre pamatuju (jedna pani povidala) pul sezony.


twl co mi ještě vysvětlíš
ja psal o penězích voe

1 reakcí na tento příspěvek vykon na brzde

18.3.2014 v 13:05 | Nahoru | #33
Jezisku na krizku nic, me nebij, jen ze nasrat do motoru jeste jednou cenu motorky a pak ho po pul sezone delat by me "nebavilo" :) Ja to preci nevysvetluju tobe, jen obecne pisu veci ktery jinejm lidem tady dojit nemusi :) Nebudu poucovat nekoho kdo si ten motor umi sam udelat :) Ja bych si ho tak umyl od smiru a odbornou praci jako presahy vlozek, spravny vystruzeni ventilovejch sedel, a podobny malickosti nechal na nekom kdo to umi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde

18.3.2014 v 13:09 | Nahoru | #34
Ozzy_> ja to psal obecně
jo vídím Ono myslis ze na R6ce
Taky tam budes rvat vacky,

lowe

Naposledy editováno 18.03.2014 13:10:55

vykon na brzde

18.3.2014 v 13:13 | Nahoru | #35
20k za 165tkc no pekny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde

18.3.2014 v 13:14 | Nahoru | #36

gorkin píše: Ozzy_> ja to psal obecně
jo vídím Ono myslis ze na R6ce
Taky tam budes rvat vacky,

lowe



Ty jeden snatkovej podvodniku, pockej az se naucim jezdit, pak te predjedu a ty spachas ritualni sebevrazdu

(reakce na) vykon na brzde

18.3.2014 v 13:23 | Nahoru | #37
Ozzy_>

(reakce na) vykon na brzde

18.3.2014 v 13:32 | Nahoru | #38

hans.kawa píše: To teda čtu poprvé,že by u desítky praskal rám.To samé se tvrdilo o ZX9R 00-01 a nikde ho teda praskej nemám.Psalo se,že při prudkém brždění se rozvlní.Což taky není pravda.Teda ona zase až tak moc nebrzdí.Dnes už nezáleží na značce.Všechny modernější motorky jsou spolehlivé.


Mrkni na net, je toho o té ZX 10 docela dost...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde

18.3.2014 v 13:33 | Nahoru | #39

hans.kawa píše: Takové motorce praskne rám,jen když spadne ze stojánku ve 160km/h na svodidla.Spíš šlo o tuhost v hodně táhlých a rychlých zatáčkách.Si teda myslím..
Pochybuju,že nová s motorem v cajku vezme tolik oleje.Věř jen tomu,co si sám odskoušíš a zažiješ.


Je to tak s tím olejem. Byla na to svolávací akce a myslím, že šlo ještě o spojku.
První Honda, co trošku jede a aspoň se blíží konkurenci a zase je něco špatně...

Naposledy editováno 18.03.2014 13:34:40

vykon na brzde

18.3.2014 v 13:40 | Nahoru | #40
A teď už jen čekám na Bubráka...

(reakce na) vykon na brzde

18.3.2014 v 19:56 | Nahoru | #41

Ozzy_ píše: Jenze zas 20 koni na sestce je KURVA HODNE Ono myslis ze na R6ce to bude jiny ? Taky tam budes rvat vacky, tesneni, venitly (nebo alespon pruziny) a tak. Mimochodem tendle graf je z ladeni Kalabovy Daytony. Motor vydrzel pokud si dobre pamatuju (jedna pani povidala) pul sezony.



Tady máš R6..www.dkracing.cz/tuning-detail/-yzf-600-r6-06-07-/

1 reakcí na tento příspěvek vykon na brzde

18.3.2014 v 20:06 | Nahoru | #42
nechal jsem si ho taky změři,napíchnul mi to na motor aby to bylo přesnější,mam ladáky + kn filtr a naměřil mi na zdním kole 152k a 130Nm,na motoru řikal že by mělo být kolem 190k

vykon na brzde

18.3.2014 v 20:29 | Nahoru | #43
Zdar borci,
při pročítání téhle debaty sem si vzpomněl na jedno video....po cca 10ti minutách se dostanou až k tabulkám kde první položka je pravděpodobně výkon motorky naměřenej na brzdě protože papírovejm předpokladům to moc neodpovídá.
Každopádně přišlo mi že Honda zrovna ze všech nejvíc nekecá,ale na procenta z uváděnýho výkonu sem to nepočítal tak mě neukamenujte

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde

18.3.2014 v 20:44 | Nahoru | #44

PepiRR píše: No a prej honda dost keca



To Ti někdo říkal???
Právě a jen Honda je jediná při zemi a nekecá v papírech. Já mám psaných 98 koní a na brzdě bylo na monitoru i na grafu 106k... Kámoš má stejnou mašinu a na brzdě taky víc, 102k.
Naopak kámoš s litrovým Fazerem má psaných 150 a natočilo mu to 130 koní.
Jenže já svojí koupil novou v ČR a on olítanou z dovozu. Majitel servisu s brzdou nezávisle na výsledcích říkal sám od sebe, že nejdůležitější je, jak mašinu zajedeš.
Na druhém místě jsou svíčky a používaný olej.
Na třetím místě řetěz (seřízení a namazání).
Ale to jsou staré známé fakty, o těch se tu nemusíme hádat.

(reakce na) vykon na brzde

18.3.2014 v 21:52 | Nahoru | #45

BlackSabbath píše: Je to tak s tím olejem. Byla na to svolávací akce a myslím, že šlo ještě o spojku.
První Honda, co trošku jede a aspoň se blíží konkurenci a zase je něco špatně...


To mi teda hlava nebere.. Kámoš jí měl a nikdy nic neříkal.No asi mu to bylo po ZX10R 06 blbý

(reakce na) vykon na brzde

18.3.2014 v 21:56 | Nahoru | #46

hondacbf1000 píše: To Ti někdo říkal???
Právě a jen Honda je jediná při zemi a nekecá v papírech. Já mám psaných 98 koní a na brzdě bylo na monitoru i na grafu 106k... Kámoš má stejnou mašinu a na brzdě taky víc, 102k.
Naopak kámoš s litrovým Fazerem má psaných 150 a natočilo mu to 130 koní.
Jenže já svojí koupil novou v ČR a on olítanou z dovozu. Majitel servisu s brzdou nezávisle na výsledcích říkal sám od sebe, že nejdůležitější je, jak mašinu zajedeš.
Na druhém místě jsou svíčky a používaný olej.
Na třetím místě řetěz (seřízení a namazání).
Ale to jsou staré známé fakty, o těch se tu nemusíme hádat.



Vidíš a kámošoj naměřili na GPX750 r.v.105k na kole a to měla mít 105k papírově motor.Jen měl ladák.

(reakce na) vykon na brzde

18.3.2014 v 22:10 | Nahoru | #47

Streetfighters píše: nechal jsem si ho taky změři,napíchnul mi to na motor aby to bylo přesnější,mam ladáky + kn filtr a naměřil mi na zdním kole 152k a 130Nm,na motoru řikal že by mělo být kolem 190k



tomuhle moc nerozumím...

napíchnul mi to na motor aby to bylo přesnější



a tohle je taky divný

a naměřil mi na zdním kole 152k a 130Nm,na motoru řikal že by mělo být kolem 190k

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde

18.3.2014 v 23:11 | Nahoru | #48

PepiRR píše: no a nerekne to taky neco o kondici motoru,treba kdyz bude vybehanej tak namerej 120k? me to zajima v souvislosti se zmerenou kompresi,namerili mi 8 a prej vse ok,u novy by bylo pry 9,ale vyrobce udava 12?tak nevim cemu mam verit



hele jestli to xces nak resit, tak si kup, nebo nekde pujc kompresmetr a zmer si ty tlaky ve valcich sam, po zkusenostech s motoservisama, kdy sme resily otcovo starou kawasaki en500 a zjistil sem ze vetsina tech odborniku vlastne ani nevi jak se ty tlaky merej.. pro zajimavost na otcove motorce nam rekly pred lety ze komprese kolem 8 na jednom a kolem 6 na druhym .. no svete div se, kdyz sem to zmeril (a nez neco zacniu delat tak si to musim nastudovat, protoze moto/automechanik nejsem) tak sme nameril 11,5 a necelech 11 to je rozdil , ze .. takze pokud neco chces resit tak to dej bud do firmy kde opravdu vis, ze tomu rozumej , nebo si to lepe pores sam, alespon se neco naucis .. motorka neni dopravni letadlo a vetsina veci je na pochopeni celkem v poho .. chce to nebejt linej a povenovat se tomu hodne zdaru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde

18.3.2014 v 23:57 | Nahoru | #49

hondacbf1000 píše: To Ti někdo říkal???
Právě a jen Honda je jediná při zemi a nekecá v papírech. Já mám psaných 98 koní a na brzdě bylo na monitoru i na grafu 106k... Kámoš má stejnou mašinu a na brzdě taky víc, 102k.
Naopak kámoš s litrovým Fazerem má psaných 150 a natočilo mu to 130 koní.
Jenže já svojí koupil novou v ČR a on olítanou z dovozu. Majitel servisu s brzdou nezávisle na výsledcích říkal sám od sebe, že nejdůležitější je, jak mašinu zajedeš.
Na druhém místě jsou svíčky a používaný olej.
Na třetím místě řetěz (seřízení a namazání).
Ale to jsou staré známé fakty, o těch se tu nemusíme hádat.


Tákžé...hodim nový svíce, dám novej olej, namažu a napružím řetěz a naskočí mně 8 kobyl navíc? Mám taky koupenou novou v ČR, dobře jsem si ji zajel. A byl jsem na brzdě. A naměřili mně o cca 15% méně. Jo, ono to asi bude tím, že nemám Mountfielda. Ale je fakt, že jsem před brzdou neměnil svíčky, ani olej. A ani nevim, zda jsem měl nafoukaný kola

Naposledy editováno 18.03.2014 23:58:01

(reakce na) vykon na brzde

19.3.2014 v 00:54 | Nahoru | #50
hondacbf1000> hele me namerili prej 113 (papirovej udaj = 106) Mam teda taky tvrdit, ze yamaha se drzi oproti ostatnim znackam udajema pri zemi? To je blbost. Vsude ti namerej neco jinyho. Rad bych veril, ze mam vyssi vykon, nez co je v papirech, ale sem nohama na zemi. Navic, kun sem kun tam, nejsme na zavodech, kde ma kazda kobylka váhu.

Naposledy editováno 19.03.2014 00:55:17

(reakce na) vykon na brzde

19.3.2014 v 01:01 | Nahoru | #51
KawaSV> no kdyz ma clovek zasranej starej retez, tak bych celkem pochopil, ze mas nakou vykonovou ztratu. A na tom zajeti taky neco bude. Muj bandit slapal jak malokterej, pac mi ostatni majitele banditu ty moje rychlostni cifry nikdy neverili

1 reakcí na tento příspěvek vykon na brzde

19.3.2014 v 06:26 | Nahoru | #52
Tim napichnutim jsem myslel napojeni na vstriky,necha se to i bez toho ale rikal ze to je pak hodne nepresny,cemu dalsimu nerozumis Freedom ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde

19.3.2014 v 07:20 | Nahoru | #53

Streetfighters píše: Tim napichnutim jsem myslel napojeni na vstriky,necha se to i bez toho ale rikal ze to je pak hodne nepresny,cemu dalsimu nerozumis Freedom ?



...ale nechme to být...už je mi vše jasné

Naposledy editováno 19.03.2014 07:25:44

vykon na brzde

19.3.2014 v 07:23 | Nahoru | #54
predpokladam ze kroutíků taky bude o 15% mene,no uvidime nevim jestli bude stacit jedno mereni,lepsi by bylo zajet pak jeste jinam,nejdriv zkusim asi JP moto(suzuki) nebo ve Vrbovce.

(reakce na) vykon na brzde

19.3.2014 v 08:04 | Nahoru | #55

Premysl.N píše: hele jestli to xces nak resit, tak si kup, nebo nekde pujc kompresmetr a zmer si ty tlaky ve valcich sam, po zkusenostech s motoservisama, kdy sme resily otcovo starou kawasaki en500 a zjistil sem ze vetsina tech odborniku vlastne ani nevi jak se ty tlaky merej.. pro zajimavost na otcove motorce nam rekly pred lety ze komprese kolem 8 na jednom a kolem 6 na druhym .. no svete div se, kdyz sem to zmeril (a nez neco zacniu delat tak si to musim nastudovat, protoze moto/automechanik nejsem) tak sme nameril 11,5 a necelech 11 to je rozdil , ze .. takze pokud neco chces resit tak to dej bud do firmy kde opravdu vis, ze tomu rozumej , nebo si to lepe pores sam, alespon se neco naucis .. motorka neni dopravni letadlo a vetsina veci je na pochopeni celkem v poho .. chce to nebejt linej a povenovat se tomu hodne zdaru



Hoši - výrobce taky udává kompresní poměr a né kompresní tlak.

2 reakcí na tento příspěvek vykon na brzde

19.3.2014 v 08:11 | Nahoru | #56
Mam na sériovem motoru 150hp, ...Mivv suono s vlozkou, PCIII, KN, decat, O2 senzor eliminator, .....a po odladění ma 134hp na kole

(reakce na) vykon na brzde

19.3.2014 v 10:23 | Nahoru | #57

Cook píše: Mam na sériovem motoru 150hp, ...Mivv suono s vlozkou, PCIII, KN, decat, O2 senzor eliminator, .....a po odladění ma 134hp na kole



Ano, to vypadá reálně.

1 reakcí na tento příspěvek vykon na brzde

19.3.2014 v 10:50 | Nahoru | #58
Jak už bylo napsáno, brzda je vhodná na měření před a po.

Kdyby si objel 5brzd, tak se to bude lišit min 5-10%.

Ohledně zadního kola mě bylo řešeno cca 10%, ale i tak je to spíše takový údaj.
Daleko přesnější je spíše, když ti vyjede hodnoty co tam měla mašina co máš ty.

Já brzdil v Olomouci.
Né že bych chtěl vidět koně, ale spíše hodit správnou mapu k ladáků bez katu,KN atd.
Nakonec jsme zjistili, že už to někdo v roce 2007přehrával.
Ale triumph vydal nové mapy na rok 2013 a přemapování přidalo skoro 2 koně a 2kroutáky tyyy jo.

Ale papírově 138,112HP, naměřeno 136,48 HP.
Ale ztráty na zadním kole jsou asi menší + úpravy u 2,3litru se projeví více.
Spíše mě potěšilo, že říkal, že je to hodnota lepších rocketů III co tam byla.

A za 1000Kč 2xbrzda+mapa nová...to se vyplatí.

vykon na brzde

19.3.2014 v 11:32 | Nahoru | #59
no zajímavé

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde

19.3.2014 v 13:31 | Nahoru | #60
Rakeťáček> Jak, co a kam jste nahrávali nebo přehrávali palivové mapy? Do seriové řj?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 600 Včera v 14:08 IvanDvoutakťák
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist