2 reakcí na tento příspěvek vykon na brzde
Ozzy_ píše: Jenze zas 20 koni na sestce je KURVA HODNE Ono myslis ze na R6ce to bude jiny ? Taky tam budes rvat vacky, tesneni, venitly (nebo alespon pruziny) a tak. Mimochodem tendle graf je z ladeni Kalabovy Daytony. Motor vydrzel pokud si dobre pamatuju (jedna pani povidala) pul sezony.
twl co mi ještě vysvětlíš
ja psal o penězích voe
1 reakcí na tento příspěvek vykon na brzde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde
jo vídím Ono myslis ze na R6ce
Taky tam budes rvat vacky,
lowe
Naposledy editováno 18.03.2014 13:10:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde
gorkin píše: Ozzy_> ja to psal obecně
jo vídím Ono myslis ze na R6ce
Taky tam budes rvat vacky,
lowe
Ty jeden snatkovej podvodniku, pockej az se naucim jezdit, pak te predjedu a ty spachas ritualni sebevrazdu
hans.kawa píše: To teda čtu poprvé,že by u desítky praskal rám.To samé se tvrdilo o ZX9R 00-01 a nikde ho teda praskej nemám.Psalo se,že při prudkém brždění se rozvlní.Což taky není pravda.Teda ona zase až tak moc nebrzdí.Dnes už nezáleží na značce.Všechny modernější motorky jsou spolehlivé.
Mrkni na net, je toho o té ZX 10 docela dost...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde
hans.kawa píše: Takové motorce praskne rám,jen když spadne ze stojánku ve 160km/h na svodidla.Spíš šlo o tuhost v hodně táhlých a rychlých zatáčkách.Si teda myslím..
Pochybuju,že nová s motorem v cajku vezme tolik oleje.Věř jen tomu,co si sám odskoušíš a zažiješ.
Je to tak s tím olejem. Byla na to svolávací akce a myslím, že šlo ještě o spojku.
První Honda, co trošku jede a aspoň se blíží konkurenci a zase je něco špatně...
Naposledy editováno 18.03.2014 13:34:40
Ozzy_ píše: Jenze zas 20 koni na sestce je KURVA HODNE Ono myslis ze na R6ce to bude jiny ? Taky tam budes rvat vacky, tesneni, venitly (nebo alespon pruziny) a tak. Mimochodem tendle graf je z ladeni Kalabovy Daytony. Motor vydrzel pokud si dobre pamatuju (jedna pani povidala) pul sezony.
Tady máš R6..www.dkracing.cz/tuning-detail/-yzf-600-r6-06-07-/
1 reakcí na tento příspěvek vykon na brzde
při pročítání téhle debaty sem si vzpomněl na jedno video....po cca 10ti minutách se dostanou až k tabulkám kde první položka je pravděpodobně výkon motorky naměřenej na brzdě protože papírovejm předpokladům to moc neodpovídá.
Každopádně přišlo mi že Honda zrovna ze všech nejvíc nekecá,ale na procenta z uváděnýho výkonu sem to nepočítal tak mě neukamenujte
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde
PepiRR píše: No a prej honda dost keca
To Ti někdo říkal???
Právě a jen Honda je jediná při zemi a nekecá v papírech. Já mám psaných 98 koní a na brzdě bylo na monitoru i na grafu 106k... Kámoš má stejnou mašinu a na brzdě taky víc, 102k.
Naopak kámoš s litrovým Fazerem má psaných 150 a natočilo mu to 130 koní.
Jenže já svojí koupil novou v ČR a on olítanou z dovozu. Majitel servisu s brzdou nezávisle na výsledcích říkal sám od sebe, že nejdůležitější je, jak mašinu zajedeš.
Na druhém místě jsou svíčky a používaný olej.
Na třetím místě řetěz (seřízení a namazání).
Ale to jsou staré známé fakty, o těch se tu nemusíme hádat.
BlackSabbath píše: Je to tak s tím olejem. Byla na to svolávací akce a myslím, že šlo ještě o spojku.
První Honda, co trošku jede a aspoň se blíží konkurenci a zase je něco špatně...
To mi teda hlava nebere.. Kámoš jí měl a nikdy nic neříkal.No asi mu to bylo po ZX10R 06 blbý
hondacbf1000 píše: To Ti někdo říkal???
Právě a jen Honda je jediná při zemi a nekecá v papírech. Já mám psaných 98 koní a na brzdě bylo na monitoru i na grafu 106k... Kámoš má stejnou mašinu a na brzdě taky víc, 102k.
Naopak kámoš s litrovým Fazerem má psaných 150 a natočilo mu to 130 koní.
Jenže já svojí koupil novou v ČR a on olítanou z dovozu. Majitel servisu s brzdou nezávisle na výsledcích říkal sám od sebe, že nejdůležitější je, jak mašinu zajedeš.
Na druhém místě jsou svíčky a používaný olej.
Na třetím místě řetěz (seřízení a namazání).
Ale to jsou staré známé fakty, o těch se tu nemusíme hádat.
Vidíš a kámošoj naměřili na GPX750 r.v.105k na kole a to měla mít 105k papírově motor.Jen měl ladák.
Streetfighters píše: nechal jsem si ho taky změři,napíchnul mi to na motor aby to bylo přesnější,mam ladáky + kn filtr a naměřil mi na zdním kole 152k a 130Nm,na motoru řikal že by mělo být kolem 190k
tomuhle moc nerozumím...
napíchnul mi to na motor aby to bylo přesnější
a tohle je taky divný
a naměřil mi na zdním kole 152k a 130Nm,na motoru řikal že by mělo být kolem 190k
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde
PepiRR píše: no a nerekne to taky neco o kondici motoru,treba kdyz bude vybehanej tak namerej 120k? me to zajima v souvislosti se zmerenou kompresi,namerili mi 8 a prej vse ok,u novy by bylo pry 9,ale vyrobce udava 12?tak nevim cemu mam verit
hele jestli to xces nak resit, tak si kup, nebo nekde pujc kompresmetr a zmer si ty tlaky ve valcich sam, po zkusenostech s motoservisama, kdy sme resily otcovo starou kawasaki en500 a zjistil sem ze vetsina tech odborniku vlastne ani nevi jak se ty tlaky merej.. pro zajimavost na otcove motorce nam rekly pred lety ze komprese kolem 8 na jednom a kolem 6 na druhym .. no svete div se, kdyz sem to zmeril (a nez neco zacniu delat tak si to musim nastudovat, protoze moto/automechanik nejsem) tak sme nameril 11,5 a necelech 11 to je rozdil , ze .. takze pokud neco chces resit tak to dej bud do firmy kde opravdu vis, ze tomu rozumej , nebo si to lepe pores sam, alespon se neco naucis .. motorka neni dopravni letadlo a vetsina veci je na pochopeni celkem v poho .. chce to nebejt linej a povenovat se tomu hodne zdaru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde
hondacbf1000 píše: To Ti někdo říkal???
Právě a jen Honda je jediná při zemi a nekecá v papírech. Já mám psaných 98 koní a na brzdě bylo na monitoru i na grafu 106k... Kámoš má stejnou mašinu a na brzdě taky víc, 102k.
Naopak kámoš s litrovým Fazerem má psaných 150 a natočilo mu to 130 koní.
Jenže já svojí koupil novou v ČR a on olítanou z dovozu. Majitel servisu s brzdou nezávisle na výsledcích říkal sám od sebe, že nejdůležitější je, jak mašinu zajedeš.
Na druhém místě jsou svíčky a používaný olej.
Na třetím místě řetěz (seřízení a namazání).
Ale to jsou staré známé fakty, o těch se tu nemusíme hádat.
Tákžé...hodim nový svíce, dám novej olej, namažu a napružím řetěz a naskočí mně 8 kobyl navíc? Mám taky koupenou novou v ČR, dobře jsem si ji zajel. A byl jsem na brzdě. A naměřili mně o cca 15% méně. Jo, ono to asi bude tím, že nemám Mountfielda. Ale je fakt, že jsem před brzdou neměnil svíčky, ani olej. A ani nevim, zda jsem měl nafoukaný kola
Naposledy editováno 18.03.2014 23:58:01
Naposledy editováno 19.03.2014 00:55:17
1 reakcí na tento příspěvek vykon na brzde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde
Streetfighters píše: Tim napichnutim jsem myslel napojeni na vstriky,necha se to i bez toho ale rikal ze to je pak hodne nepresny,cemu dalsimu nerozumis Freedom ?
...ale nechme to být...už je mi vše jasné
Naposledy editováno 19.03.2014 07:25:44
Premysl.N píše: hele jestli to xces nak resit, tak si kup, nebo nekde pujc kompresmetr a zmer si ty tlaky ve valcich sam, po zkusenostech s motoservisama, kdy sme resily otcovo starou kawasaki en500 a zjistil sem ze vetsina tech odborniku vlastne ani nevi jak se ty tlaky merej.. pro zajimavost na otcove motorce nam rekly pred lety ze komprese kolem 8 na jednom a kolem 6 na druhym .. no svete div se, kdyz sem to zmeril (a nez neco zacniu delat tak si to musim nastudovat, protoze moto/automechanik nejsem) tak sme nameril 11,5 a necelech 11 to je rozdil , ze .. takze pokud neco chces resit tak to dej bud do firmy kde opravdu vis, ze tomu rozumej , nebo si to lepe pores sam, alespon se neco naucis .. motorka neni dopravni letadlo a vetsina veci je na pochopeni celkem v poho .. chce to nebejt linej a povenovat se tomu hodne zdaru
Hoši - výrobce taky udává kompresní poměr a né kompresní tlak.
2 reakcí na tento příspěvek vykon na brzde
1 reakcí na tento příspěvek vykon na brzde
Kdyby si objel 5brzd, tak se to bude lišit min 5-10%.
Ohledně zadního kola mě bylo řešeno cca 10%, ale i tak je to spíše takový údaj.
Daleko přesnější je spíše, když ti vyjede hodnoty co tam měla mašina co máš ty.
Já brzdil v Olomouci.
Né že bych chtěl vidět koně, ale spíše hodit správnou mapu k ladáků bez katu,KN atd.
Nakonec jsme zjistili, že už to někdo v roce 2007přehrával.
Ale triumph vydal nové mapy na rok 2013 a přemapování přidalo skoro 2 koně a 2kroutáky tyyy jo.
Ale papírově 138,112HP, naměřeno 136,48 HP.
Ale ztráty na zadním kole jsou asi menší + úpravy u 2,3litru se projeví více.
Spíše mě potěšilo, že říkal, že je to hodnota lepších rocketů III co tam byla.
A za 1000Kč 2xbrzda+mapa nová...to se vyplatí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vykon na brzde
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 600 | Včera v 14:08 IvanDvoutakťák |
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade | octy | 0 | 19.5.2024 v 20:20 octy |
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade | Chmelda1 | 6 | 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1 |
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade | AlbiAlbi | 24 | 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi |
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade | karloss200 | 1 | 4.1.2024 v 18:55 RTSbike |