globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řidičák na 35KW
18.3.2014 v 19:13
Zdravím :) měl bych asi tak tročku blbou otázku. Když mám papíry na motorku na 35KW tak nesmí být škrcená víc jak o půku výkonu to je mi jasný takže max 70KW. Ale když ma 70KW a je zaškrcená na 25KW tak na tom můžu jezdit taky ne ? Díky za odpověd
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Řidičák na 35KW

18.3.2014 v 21:37 | Nahoru | #31

1kolda1 píše: dzgkbouma> jo, ale i s novým řidičákem ti policie (podle mě) nic neřekne, protože těžko přijdou na to jaký to mělo původní výkon, když v malém TP je napsáno "25kw".. na to se přijde až když uděláš průser a půjde po tobě pojišťovna... ale to nemá smysl řešit


Když si koupíš tu R1 novou a řekneš ve fabrice že chceš 35kw, tak ji řídit můžeš.

Řidičák na 35KW

18.3.2014 v 21:48 | Nahoru | #32
v tom případě si rovnou můžeš koupit Kawasaki Ninja 250 R a je to vyřešene..vypada to jako silnice ale nejede to jako silnice.

1 reakcí na tento příspěvek Řidičák na 35KW

18.3.2014 v 23:09 | Nahoru | #33
Takže pokud koupim r6, cbr 600 .. a v tp bude seškrcena na 35kw tak jí mužu řídit ikdyž bude otevřena na plno ?

(reakce na) Řidičák na 35KW

18.3.2014 v 23:25 | Nahoru | #34
NSR-DAWE> Nemůžeš, údaj v TP tam není pro srandu. I když na to spousta lidí sere, tak všichni riskujou problémy. Vyjímka by byla, kdyby jsi sehnal 600RR nebo R6 škrcenou už z výroby na 35 nebo i 25 kW, ale pozor - musel bys ji nechat zaškrcenou, abys na ní moh legálně! Pokud bys to odškrtil a někde se vymlel a šlo by to na pojišťovnu, tak by se v tom mohli začít rejpat a z tebe by se moh stát na dosmrti zadluženej člověk...

1 reakcí na tento příspěvek Řidičák na 35KW

19.3.2014 v 05:25 | Nahoru | #35
mám tady psaní z autoškoly, takže sem to ze zákona nepochopil....
takže zákon říká - skupina A2 opravňuje k řízení motocyklů o výkonu do 35 kW s poměrem výkon / hmotnost nepřesahujícím 0,2 kW/kg nebo s postranním vozíkem a s poměrem výkon / hmotnost nepřesahujícím 0,2 kW/kg, KTERÉ NEBYLY UPRAVENY Z MOTOCYKLU S VÍCE NEŽ DVOJNÁSOBNÝM VÝKONEM, takže pokud si nechám motorku s původním výkonem 70 kW seškrtit na 25 kW tak ji s řidičákem na sk. A2 řídit NEMŮŽU (úprava provedena z více než dvojnásobného výkonu), ale pokud si tu samou motorku nechám seškrtit na 35 kW tak ji s řidičákem na sk. A2 řídit MŮŽU. Prostě musí být zachován poměr: PŮVODNÍ VÝKON/SEŠKRCENÝ VÝKON = 2 (maximálně). Je to sice divočina ale jak říká klasik " Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory, ale to je asi tak všechno co s tím můžeme dělat...

Řidičák na 35KW

19.3.2014 v 09:41 | Nahoru | #36
Ne, na motorce, ktera je sekrcena na 25kW ze 70kW s ridicakem A2 nesmis, pokud mas starsi A s omezenim tak smis.

(reakce na) Řidičák na 35KW

19.3.2014 v 15:08 | Nahoru | #37

dzgkbouma píše: mám tady psaní z autoškoly, takže sem to ze zákona nepochopil....
takže zákon říká - skupina A2 opravňuje k řízení motocyklů o výkonu do 35 kW s poměrem výkon / hmotnost nepřesahujícím 0,2 kW/kg nebo s postranním vozíkem a s poměrem výkon / hmotnost nepřesahujícím 0,2 kW/kg, KTERÉ NEBYLY UPRAVENY Z MOTOCYKLU S VÍCE NEŽ DVOJNÁSOBNÝM VÝKONEM, takže pokud si nechám motorku s původním výkonem 70 kW seškrtit na 25 kW tak ji s řidičákem na sk. A2 řídit NEMŮŽU (úprava provedena z více než dvojnásobného výkonu), ale pokud si tu samou motorku nechám seškrtit na 35 kW tak ji s řidičákem na sk. A2 řídit MŮŽU. Prostě musí být zachován poměr: PŮVODNÍ VÝKON/SEŠKRCENÝ VÝKON = 2 (maximálně). Je to sice divočina ale jak říká klasik " Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory, ale to je asi tak všechno co s tím můžeme dělat...


Hele - jako všechno v zákonech je to o slovíčkaření - dyť by jinak neměli právnící co žrát!
Takže - výklad 1) maximálně 35 kW, které nebyly upraveny z více než dvojnásobného výkonu = původní výkon / seškrcený výkon = 2
výklad č. 2) maximálně 35 kW, které nebyly upraveny z více než dvojnásobného výkonu = nejvýše 35 kW (ale klidně méně), které byly upraveny z nejvýše dvojnásobného výkonu 35 kW, tj z 35*2 = 70 kW - jinými slovy vše, co má 0-35 kW upravených z 0-70 kW.
Dle mého je možný výklad č. 1 i 2!
Vím, že někdo nebude s tím 2) souhlasit - ale ať mi napíše proč by to takto nemohlo být chápáno? K takovýmhle nejednoznačným zákonům totiž vychází různé prováděcí vyhlášky atd. které ten mnohoznačný výklad zjednoznačňují. Nevím, jestli tady něco takovýho vyšlo - kdyžtak hoďte odkaz někdo.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist