Téma: sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
17.3.2011 v 20:16
SRAZ FJ o5 Dne 28.9 2013 proběhne dalši zraz majitelu a fandu eFJe a to v místě Roudna jižní Čechy coš je hajemství Pabola všichni noví jsou srdečně vítáni
Jedou:
Pabol
Alenka
Šťovík
Kmaciček
Fonďák
Pavla
Hrobař
Wendy
Nevyjádřili se:
Raptík
XT550
44822Tom
Radisx nepřijede.
Takže pánove 28.9.2012 sraz majitelu a fandů FJ se uskuteční v arealu byvaleho SVAZARMU
Paskov .Je to mezi Ostravou a Frydkem Místkem očekavani budetev odpolednich hodinach. Bližši informace dodam přes PM .Počasí by mohlo klapnout
http://wwwendy.rajce....cz/2012-09_FJ_sraz/
http://hrobar75.rajc...54fb5f67b071cc84c/cs
Problemy radosti a jine ..............
nechť niť slouži k vzajemne pomoci všem fandům tohoto stroje
Yamaha FJ 1200 je příkladem motocyklu,který aniž by se sám změnil,postoupil během času ze superbiku ke sportovnimu motocyklu.Dynamický vývoj a skutečnost,že vzduchem chlazeny řadový čtyřvalec v dvojitém kolébkovem rámu zůstal po dobu 6ti let téměř stejný,vedly ke změně názoru a postojů.
Firmou Ymaha prakraktikovaná stálost modelů,ale i zdařilý koncept FJ 1200,který býl dlouho téměř bez konkurence,vedly k tomu,že se stal jedním z nejúspěšnějších motocyklů obsahové třídy.FJ 1200 z dnešního hlediska přirozeně nikdy nebyl sportovním motocyklem.Ostatně s hmotnosti 259kg je příliš těžký a poloha,kterou při jízdě zujímá řidič,rozhodně není sportovní.Ale mohutný kroutící moment velkého čtyřventilového motoru s miskovitými zdvihátky o objemu 1188cm3,stejně jako vynikajicí ochra♥nou proti větru a pohodlné sedlo i pro spolujzdce mu propůjčuji nejlepší kvality cestovního vozidla,které mezitím využili jiní výrobci .Když se motocyklu dostalo statutu rychlého cestovního stroje,pěstovala jej firma Yamaha dlouhou dobu .začalo to v roce 1986 zvětšením zdvihového objemuz 1079cm3 na 1188cm3 a skončilo roku 1988 větší kapotaží,komfornějším sedlem ,novým designem ráfku předního kola,zvětšeným ze 16" na 17",silnějšími brzdovými čelistmi i kotouči a digitálním zapalováním.Motor je výhodný a úsporný.Při obsahu nádrže (22l) se maximální dojezd pohybuje mezi 200 až 350km.Na nastavení pérování a volbu pneumatik reaguje podvozek různě.Při optimálním vyladění je stejnou měrou zajištěna stabilita na rychlých dálnicích i snadná ovladatelnost na silnicích s mnoha zatáčkami .Vysoká hmotnost je jedním z charakteristických rysů stroje.Ale čtyřpístové brzdové čelisti jsou zárukou bezpečné jízdy i při vysokých výkonech.
Čtyřválcový a čtyřtakt,řadový
1188cm3,74kW(100k)při
8500/min,259kg.
Výška sedla 78cm
208km/h
15850DM.
Testovací hodnoty
0-100km/h:3,4s
5.rychlostní stupeň 60-140km/h:8,2s.
Spotřeba:6,8l/100km
Palivo:Normal.Akční radius 323km.
To vše psal katalog-MOTOR roku 1990
Uzavřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik
Otevřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik
4.5.2013 SE KONA DRUHY ROČNÍK SRAZU MAJITELU FJ
http://www.mapy.cz/#...8.349696_49.995028_7
Zde místo dane udalosti letošni hostitel Radisx
k pití místni zlatavy mok Šerak
Bližši info aktualně na teto niti!!!!
Jedou:
Pabol
Alenka
Šťovík
Kmaciček
Fonďák
Pavla
Hrobař
Wendy
Nevyjádřili se:
Raptík
XT550
44822Tom
Radisx nepřijede.
Takže pánove 28.9.2012 sraz majitelu a fandů FJ se uskuteční v arealu byvaleho SVAZARMU
Paskov .Je to mezi Ostravou a Frydkem Místkem očekavani budetev odpolednich hodinach. Bližši informace dodam přes PM .Počasí by mohlo klapnout
http://wwwendy.rajce....cz/2012-09_FJ_sraz/
http://hrobar75.rajc...54fb5f67b071cc84c/cs
Problemy radosti a jine ..............
nechť niť slouži k vzajemne pomoci všem fandům tohoto stroje
Yamaha FJ 1200 je příkladem motocyklu,který aniž by se sám změnil,postoupil během času ze superbiku ke sportovnimu motocyklu.Dynamický vývoj a skutečnost,že vzduchem chlazeny řadový čtyřvalec v dvojitém kolébkovem rámu zůstal po dobu 6ti let téměř stejný,vedly ke změně názoru a postojů.
Firmou Ymaha prakraktikovaná stálost modelů,ale i zdařilý koncept FJ 1200,který býl dlouho téměř bez konkurence,vedly k tomu,že se stal jedním z nejúspěšnějších motocyklů obsahové třídy.FJ 1200 z dnešního hlediska přirozeně nikdy nebyl sportovním motocyklem.Ostatně s hmotnosti 259kg je příliš těžký a poloha,kterou při jízdě zujímá řidič,rozhodně není sportovní.Ale mohutný kroutící moment velkého čtyřventilového motoru s miskovitými zdvihátky o objemu 1188cm3,stejně jako vynikajicí ochra♥nou proti větru a pohodlné sedlo i pro spolujzdce mu propůjčuji nejlepší kvality cestovního vozidla,které mezitím využili jiní výrobci .Když se motocyklu dostalo statutu rychlého cestovního stroje,pěstovala jej firma Yamaha dlouhou dobu .začalo to v roce 1986 zvětšením zdvihového objemuz 1079cm3 na 1188cm3 a skončilo roku 1988 větší kapotaží,komfornějším sedlem ,novým designem ráfku předního kola,zvětšeným ze 16" na 17",silnějšími brzdovými čelistmi i kotouči a digitálním zapalováním.Motor je výhodný a úsporný.Při obsahu nádrže (22l) se maximální dojezd pohybuje mezi 200 až 350km.Na nastavení pérování a volbu pneumatik reaguje podvozek různě.Při optimálním vyladění je stejnou měrou zajištěna stabilita na rychlých dálnicích i snadná ovladatelnost na silnicích s mnoha zatáčkami .Vysoká hmotnost je jedním z charakteristických rysů stroje.Ale čtyřpístové brzdové čelisti jsou zárukou bezpečné jízdy i při vysokých výkonech.
Čtyřválcový a čtyřtakt,řadový
1188cm3,74kW(100k)při
8500/min,259kg.
Výška sedla 78cm
208km/h
15850DM.
Testovací hodnoty
0-100km/h:3,4s
5.rychlostní stupeň 60-140km/h:8,2s.
Spotřeba:6,8l/100km
Palivo:Normal.Akční radius 323km.
To vše psal katalog-MOTOR roku 1990
Uzavřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik
Otevřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik
4.5.2013 SE KONA DRUHY ROČNÍK SRAZU MAJITELU FJ
http://www.mapy.cz/#...8.349696_49.995028_7
Zde místo dane udalosti letošni hostitel Radisx
k pití místni zlatavy mok Šerak
Bližši info aktualně na teto niti!!!!
Naposledy editováno 18.09.2013 18:08:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Míňa> Ahoj. A zkoušel jsi jí odvzdušnit? Neber to tak, že z Tebe dělám blbce, já s tím kdysi taky skončil u mého mechanika . Kdybys nevěděl jak, napiš, dám Ti postup. Z.
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Ta spojka se mi taky po výměně brzdovky nedařila odvzdušnit, ale nakonec se mi to povedlo. A tuhle radu mám s fuckbucku: Jedna dobrá rada - ZADARMO ! - vemte starý z koupelny gumičku do vlasů, lepenku, prezervativ (novej, ne použitej!), zalezte do garáže k motorce a zatáhněte přední brzdu (viz. foto). Stačí to nechat přes noc a páčka brzdy přestane bejt "gumová", citelně ztvrdne. Vzniklým tlakem v brzdový soustavě se i minimum bublinek vzduchu v kapalině dostane do nádobky, kterou pak stačí otevřít, srovnat gumovou membránu ve víčku a zavřít. Celej systém budete mít 100% odvzdušněnej a rozdíl poznáte okamžitě při prvním zabrždění!
A. - ne, nemusíte na to měnit celou brzdovou kapalinu
B. - je to dobrý během sezony občas opakovat
C. - ale jestli máte brzdovou kapalinu "nějak divně špinavou" - hned jí vyměňte
D. - ne, u zadní brzdy to neni třeba
E. - jo, je dobrý to udělat i když mam motorku s ABS nebo duálníma brzdama
F. - "koně" Vám život nezachrání, brzdy jo!! https://www.faceboo.../?type=1&theater
A. - ne, nemusíte na to měnit celou brzdovou kapalinu
B. - je to dobrý během sezony občas opakovat
C. - ale jestli máte brzdovou kapalinu "nějak divně špinavou" - hned jí vyměňte
D. - ne, u zadní brzdy to neni třeba
E. - jo, je dobrý to udělat i když mam motorku s ABS nebo duálníma brzdama
F. - "koně" Vám život nezachrání, brzdy jo!! https://www.faceboo.../?type=1&theater
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Díky všem za rady.spojka už fachčí ,no nevím jestli to bylo tím ale ta manžeta pod víčkem byla nějak špatně daná no napíšu postup sundal jsem víčko trochu to zabralo nešlo povolit tak trochu násilí a kladívko a staré dláto nakonec povoleno kapaliny bylo dost jen jsem vytřel nádobku dolil kap. porovnal jsem tu manžetu trochu zkusil zamačkat páčkou miniaturní bublinek pár vyšlo pak jsem zmačknul a zafixoval páčku ve zmačklé poloze namontoval víčko ale dal sem asi špatně zase tu manžetu při zmačknutí vytejkala trochu kap .Tak znova a na podruhý se to povedlo spojka funguje .Pro Fronťáka je teda fakt že sem nikdy spojku neodvzdušňoval pokud chceš klidně postup napiš on se určitě někdy někomu hodí
Míňa> Postup je stejnej, jako když odvzdušňuješ brzdu. To znamená že otevřeš nádobku s kapalinou, doliješ, abys jí tam měl dost.
Pak potřebuješ hadičku, kterou navlečeš na odvzdušňovací šroub. Ten najdeš na motoru na levé zadní straně ve směru jízdy, zhruba mezi řadičkou a starterem. Z toho sundáš krytku, navlečeš hadičku a tu ponoříš do skleničky s brzdovou kapalinou.
Ideální je mít pomocníka a může to být i manuálně nezručná ženská . Ten několikrát máčkne brzdu, aby jí napumpoval a pak jí drží zmáčknutou
Ty povolíš plochým klíčem (8 nebo 10, teď nevim) odvzdušňovák.
Pomocníkovi zmáčknutá brzda v ruce povolí až na řídítko, ale stále drží páčku zmáčknutou!!!!
Tobě vzduch co je v soustavě bublá do skleničky s kapalinou.
Znovu utáhneš odvzdušňovák a pomocník zase napumpuje a drží. Postup opakuj, dokud hadičkou nejde kapalina bez bublinek
Bacha!!!!! Nezapomeň průběžně dolévat brzdovku do nádobky, jinak si to můžeš zase zavzdušnit.
Nic na tom není, za 10 minut máš hotovo.
Já místo skleničky používám pixlu od fotofilmu, kterou si k hadičce přicvaknu kolíčkem. Tím mám ruku volnou a nepotřebuju pomocníka. Třeba Ti návod pomůže. Ať Ti to jezdí. Z.
Pak potřebuješ hadičku, kterou navlečeš na odvzdušňovací šroub. Ten najdeš na motoru na levé zadní straně ve směru jízdy, zhruba mezi řadičkou a starterem. Z toho sundáš krytku, navlečeš hadičku a tu ponoříš do skleničky s brzdovou kapalinou.
Ideální je mít pomocníka a může to být i manuálně nezručná ženská . Ten několikrát máčkne brzdu, aby jí napumpoval a pak jí drží zmáčknutou
Ty povolíš plochým klíčem (8 nebo 10, teď nevim) odvzdušňovák.
Pomocníkovi zmáčknutá brzda v ruce povolí až na řídítko, ale stále drží páčku zmáčknutou!!!!
Tobě vzduch co je v soustavě bublá do skleničky s kapalinou.
Znovu utáhneš odvzdušňovák a pomocník zase napumpuje a drží. Postup opakuj, dokud hadičkou nejde kapalina bez bublinek
Bacha!!!!! Nezapomeň průběžně dolévat brzdovku do nádobky, jinak si to můžeš zase zavzdušnit.
Nic na tom není, za 10 minut máš hotovo.
Já místo skleničky používám pixlu od fotofilmu, kterou si k hadičce přicvaknu kolíčkem. Tím mám ruku volnou a nepotřebuju pomocníka. Třeba Ti návod pomůže. Ať Ti to jezdí. Z.
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Ta spojka super včéra najeto 150km nádhera počásko no superrrr
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
tak co chlapci je třeba zas cosi zorganizofat
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Mě zatím nenapadlo, jak udělat sraz v Praze. V paneláku to moc nejde. A žádnej vhodnej pozemek nemám.
Naposledy editováno 15.03.2014 07:19:57
Naposledy editováno 15.03.2014 07:19:57
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
a hlavně někde v patře čím vyš tim líp
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
jo Wendy jsou to Otvice kousek od kameničáku a autodrom je taky kousek
kmaciček> Tak Ti nevím kamaráde, jestli je to úplně dobrej nápad, protože jak o tom píšeš, začínám mít ďábelský nápady.... Třeba takovýhle:
Takže mě od okruhu držte co nejdál
Jinak případnou účast samozřejmě potvrzuju!!!
Takže mě od okruhu držte co nejdál
Jinak případnou účast samozřejmě potvrzuju!!!
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
No není to nádhera? Venku nám krásně chumelí a my se konečně můžeme vysrat na nějaký pitomý motorky a hezky si zasáňkovat....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Fonďák píše: No není to nádhera? Venku nám krásně chumelí a my se konečně můžeme vysrat na nějaký pitomý motorky a hezky si zasáňkovat....
jestli ti teče studena voda tak si vyplachbi
no třeba by to šlo u nás ,je to u Lázně Bohdaneč ,víska Přelovice ,máme tam parta motorkářů a hasičů takovou maringotku s přístřeškem děláme tam podobný akce čili zapíjení atd. spaní někdo by přespal v maringotce jinak by to šlo venku pod přístřeškem nebo by se postavil vojenský stan.Běžně to tak děláme. Nevím jak s termínem pokud by se Vám to zamlouvalo tak termíny které budou asi fajn 1314,15. Června nebo 27,28,29 červen a 4,5,6 červenec 11,12,13 červenec 18,19,20 červenec.Můžu sem dát foto, jak to vypadá ale musím to v týdnu vyfotit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.