Jedou:
Pabol
Alenka
Šťovík
Kmaciček
Fonďák
Pavla
Hrobař
Wendy
Nevyjádřili se:
Raptík
XT550
44822Tom
Radisx nepřijede.
Takže pánove 28.9.2012 sraz majitelu a fandů FJ se uskuteční v arealu byvaleho SVAZARMU
Paskov .Je to mezi Ostravou a Frydkem Místkem očekavani budetev odpolednich hodinach. Bližši informace dodam přes PM .Počasí by mohlo klapnout
http://wwwendy.rajce....cz/2012-09_FJ_sraz/
http://hrobar75.rajc...54fb5f67b071cc84c/cs
Problemy radosti a jine ..............
nechť niť slouži k vzajemne pomoci všem fandům tohoto stroje
Yamaha FJ 1200 je příkladem motocyklu,který aniž by se sám změnil,postoupil během času ze superbiku ke sportovnimu motocyklu.Dynamický vývoj a skutečnost,že vzduchem chlazeny řadový čtyřvalec v dvojitém kolébkovem rámu zůstal po dobu 6ti let téměř stejný,vedly ke změně názoru a postojů.
Firmou Ymaha prakraktikovaná stálost modelů,ale i zdařilý koncept FJ 1200,který býl dlouho téměř bez konkurence,vedly k tomu,že se stal jedním z nejúspěšnějších motocyklů obsahové třídy.FJ 1200 z dnešního hlediska přirozeně nikdy nebyl sportovním motocyklem.Ostatně s hmotnosti 259kg je příliš těžký a poloha,kterou při jízdě zujímá řidič,rozhodně není sportovní.Ale mohutný kroutící moment velkého čtyřventilového motoru s miskovitými zdvihátky o objemu 1188cm3,stejně jako vynikajicí ochra♥nou proti větru a pohodlné sedlo i pro spolujzdce mu propůjčuji nejlepší kvality cestovního vozidla,které mezitím využili jiní výrobci .Když se motocyklu dostalo statutu rychlého cestovního stroje,pěstovala jej firma Yamaha dlouhou dobu .začalo to v roce 1986 zvětšením zdvihového objemuz 1079cm3 na 1188cm3 a skončilo roku 1988 větší kapotaží,komfornějším sedlem ,novým designem ráfku předního kola,zvětšeným ze 16" na 17",silnějšími brzdovými čelistmi i kotouči a digitálním zapalováním.Motor je výhodný a úsporný.Při obsahu nádrže (22l) se maximální dojezd pohybuje mezi 200 až 350km.Na nastavení pérování a volbu pneumatik reaguje podvozek různě.Při optimálním vyladění je stejnou měrou zajištěna stabilita na rychlých dálnicích i snadná ovladatelnost na silnicích s mnoha zatáčkami .Vysoká hmotnost je jedním z charakteristických rysů stroje.Ale čtyřpístové brzdové čelisti jsou zárukou bezpečné jízdy i při vysokých výkonech.
Čtyřválcový a čtyřtakt,řadový
1188cm3,74kW(100k)při
8500/min,259kg.
Výška sedla 78cm
208km/h
15850DM.
Testovací hodnoty
0-100km/h:3,4s
5.rychlostní stupeň 60-140km/h:8,2s.
Spotřeba:6,8l/100km
Palivo:Normal.Akční radius 323km.
To vše psal katalog-MOTOR roku 1990
Uzavřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik
Otevřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik
4.5.2013 SE KONA DRUHY ROČNÍK SRAZU MAJITELU FJ
http://www.mapy.cz/#...8.349696_49.995028_7
Zde místo dane udalosti letošni hostitel Radisx
k pití místni zlatavy mok Šerak
Bližši info aktualně na teto niti!!!!
Naposledy editováno 18.09.2013 18:08:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
A. - ne, nemusíte na to měnit celou brzdovou kapalinu
B. - je to dobrý během sezony občas opakovat
C. - ale jestli máte brzdovou kapalinu "nějak divně špinavou" - hned jí vyměňte
D. - ne, u zadní brzdy to neni třeba
E. - jo, je dobrý to udělat i když mam motorku s ABS nebo duálníma brzdama
F. - "koně" Vám život nezachrání, brzdy jo!! https://www.faceboo.../?type=1&theater
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Pak potřebuješ hadičku, kterou navlečeš na odvzdušňovací šroub. Ten najdeš na motoru na levé zadní straně ve směru jízdy, zhruba mezi řadičkou a starterem. Z toho sundáš krytku, navlečeš hadičku a tu ponoříš do skleničky s brzdovou kapalinou.
Ideální je mít pomocníka a může to být i manuálně nezručná ženská . Ten několikrát máčkne brzdu, aby jí napumpoval a pak jí drží zmáčknutou
Ty povolíš plochým klíčem (8 nebo 10, teď nevim) odvzdušňovák.
Pomocníkovi zmáčknutá brzda v ruce povolí až na řídítko, ale stále drží páčku zmáčknutou!!!!
Tobě vzduch co je v soustavě bublá do skleničky s kapalinou.
Znovu utáhneš odvzdušňovák a pomocník zase napumpuje a drží. Postup opakuj, dokud hadičkou nejde kapalina bez bublinek
Bacha!!!!! Nezapomeň průběžně dolévat brzdovku do nádobky, jinak si to můžeš zase zavzdušnit.
Nic na tom není, za 10 minut máš hotovo.
Já místo skleničky používám pixlu od fotofilmu, kterou si k hadičce přicvaknu kolíčkem. Tím mám ruku volnou a nepotřebuju pomocníka. Třeba Ti návod pomůže. Ať Ti to jezdí. Z.
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Naposledy editováno 15.03.2014 07:19:57
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Takže mě od okruhu držte co nejdál
Jinak případnou účast samozřejmě potvrzuju!!!
1 reakcí na tento příspěvek sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
Fonďák píše: No není to nádhera? Venku nám krásně chumelí a my se konečně můžeme vysrat na nějaký pitomý motorky a hezky si zasáňkovat....
jestli ti teče studena voda tak si vyplachbi